Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan kyllästynyt parranajoon?

Vierailija
24.07.2021 |

Minä alan olla todella kyllästynyt: melkein joka päivä pitää ajaa, kun parrankasvu on niin runsasta. Jos jäisin työttömäksi, antaisin sen vaan kasvaa Pentti Saarikoski -tyyliin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja minulla riittää, jos kerran tai ihan maksimissaan kaksi kertaa viikossa ajan

Vierailija
2/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siksi leikkaankin vain sängen lyhyemmäksi 2 viikon välein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin. Sitten heitin sähkökoneet ja muoviset moniterägilletet roskiin ja hankin kunnon parranajokamat.

Kun käyttää kunnon partasaippuaa, partasutia ja laadukasta höylää tai partaveistä, niin parranajosta tulee päivän kohokohta. Siinä saa varttitunnin aikaa puhtaasti itselleen ja voi puuhastella hyväntuoksuisten tököttien (esivalmisteluaineiden, partasaippuoiden, partavesien ja -balsamien) kanssa. Lopputulos on loistava, iho tuntuu ja tuoksuu hyvältä.

Kun löytää klassisen märkäajon, niin sen jälkeen koko suhde parranajoon muuttuu totaalisesti. Enää ei ole ongelma, että parta kasvaa, vaan että se kasvaa liian hitaasti, jotta pääsisi useammin parranajopuuhiin.

Vierailija
4/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja toivonkin usein että yhtenä aamuna huomaisin ettei se enää kasvaisi ollenkaan. Olen aika kateellinen niille miehille joilla on vain vähäinen parran kasvu.

Vierailija
5/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin. Sitten heitin sähkökoneet ja muoviset moniterägilletet roskiin ja hankin kunnon parranajokamat.

Kun käyttää kunnon partasaippuaa, partasutia ja laadukasta höylää tai partaveistä, niin parranajosta tulee päivän kohokohta. Siinä saa varttitunnin aikaa puhtaasti itselleen ja voi puuhastella hyväntuoksuisten tököttien (esivalmisteluaineiden, partasaippuoiden, partavesien ja -balsamien) kanssa. Lopputulos on loistava, iho tuntuu ja tuoksuu hyvältä.

Kun löytää klassisen märkäajon, niin sen jälkeen koko suhde parranajoon muuttuu totaalisesti. Enää ei ole ongelma, että parta kasvaa, vaan että se kasvaa liian hitaasti, jotta pääsisi useammin parranajopuuhiin.

Lucky you!

Vierailija
6/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, siksi minulla onkin pitkä kokoparta

Vierailija
7/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvaa kun katsoo, niin aika moni on kyllästynyt..

Vierailija
8/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Leikkaan partani ikivanhalla hiustenleikkuukoneella. Nyt näin korona-aikaan ei ole ollut niin väliä miltä näyttää.

Vierailija
9/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi semmoinen Tim Sparv -parta?

Vierailija
10/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D

Vierailija
11/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Vihaan partasuteja, vaahtoja ja kaiken hajusia tököttejä. Itsekin nykyisin vedän jollain hiustenleikkuu koneella ja jää mitä jää.. ihan sama

Vierailija
12/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti että tällä palstalla käy miehiä??

Vierailija
13/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt, mutta olen myös kyllästynyt partaan. Jos haluaa parran pysyvän siistinä, menee sen muotoiluun kuitenkin aikaa. Sitä ei tarvitse tehdä yhtä usein kuin sileäksi ajamista, mutta vaatii enemmän huomiota.

Vierailija
14/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sänkeä ja siistin kerran viikossa trimmerillä. No prob.

Vierailija
15/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mutta ajan silti pitkin hampain kaikki pois pari-kolme kertaa viikossa koska viikseni eivät kasva kunnolla vaikka olenkin 30+. Niistä tulee harvat ja kovat, ei mitään tuuheutta, läpi näkyy, kuin jotain teräslankaa. Kyllä v*****aa!

Vierailija
16/16 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain hormonihoitoa olemassa joilla pääsisi eroon parrasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi