Saatteko te päivittäin kehuja ulkonäöstä/vaatteista yms?
Mä saan ja ihmettelen, että onko se vaan nykyisin ihmisten tapa jutella vai oonko mä jotenkin kaunistunut vanhemmiten. Ja siis näitä tulee tutuilta ja vierailta, tänäänkin kaupan kassa kehui mun hiusten väriä.
Kommentit (22)
Kiitos ja mielenkiintoista, mä olen tosiaan saanut nyt kehuja ihan tuntemattomilta kaupan kassoilta ja sitten esim kirpparilla/vaatekaupassa joku täysin tuntematon ihminen, jonka kanssa ei olla puhuttu mitään, saattaa tulla sanomaan, että tuo kyseinen vaate sopii mulle tosi hyvin, jos vaikka olen mallaamassa sitä.
Toki tutut kehuu myös ja sitä en laske, vaikka onkin lisääntynyt, mutta se, että oma teini-ikäinen lapseni on alkanut sanomaa, että näytän raikkaalta tai joku vaate sopii hyvin, on jo outoa.
Mutta siis mukavaa on ja tosiaan olen rakastunut ja voi olla, että vähän hoikistunut, nyt kun mietin - ehkä vaatteet istuu paremmin.
Toivotan kehuja kaikille, tuntuu mukavilta nimittäin. AP
En ole saanut koskaan kehuja. Muistan pikemminkin päinvastoin nuorempana saaneeni haukkuja kun koitin lähestyä vastakkaista sukupuolta. "Miks mä haluisin mitään ton näkösen jätkän kanssa". kivakiva.