Saatteko te päivittäin kehuja ulkonäöstä/vaatteista yms?
Mä saan ja ihmettelen, että onko se vaan nykyisin ihmisten tapa jutella vai oonko mä jotenkin kaunistunut vanhemmiten. Ja siis näitä tulee tutuilta ja vierailta, tänäänkin kaupan kassa kehui mun hiusten väriä.
Kommentit (22)
En, sä oot varmaan jollain tavalla huomiota herättävä näky.
Joo. En pysty kävelemään kadulla kuin pari metriä kerrallaan ilman, että joku on kehumassa kasvojani, rintojani, sääriäni, takapuoltani tai varpaitani.
Naisetkin pysäyttävät tuon tuosta kehuakseen ihoani, hiuksiani, asuani, laukkuani (LV tottakai) tai kenkiäni.
Raskasta on.
En. Pukeudun pikkutakkeihin ja/tai puvunliiveihin, niin täällä Suomessa saa vihaisia katseita ja ilkeitä kommentteja. Suomalaiset kun vain on juntteja.
Saan, mutta en ihmettele sitä yhtään, panostan ulkonäkööni ja olen aina tehnyt niin. Tulee niitä toisenlaisiakin kommentteja kyllä, mutta harvemmin kuitenkin.
No, tätä mä olen ihmetellyt, kun tosiaan kehuja tulee, enkä ole tottunut. Voiskohan se johtua siitä, että oon ollut tässä rakastunut ja jotenkin erityisen hyvällä mielellä - jospa se tarttuu? Ap
En todellakaan! Kehut on kyllä tosi harvinaista herkkua omalla kohdalla. Viimeisimmästä on poikkeuksellisen lyhyt aika, olin suvun juhlissa ja eräs ei-sukulainen sanoi hamettani kauniiksi. Keväällä työtoveri sanoi kenkiäni ihaniksi. Siinäpä varmaan vuoden sisään tapahtuneet. Kuulostaapa ankealta verrattuna aloittajaan!
Ei saada.
Mistä niitä nyt aivan päivittäin tulisi?
Kerro se ap?
Käsittääkseni ei mistään.
Ei kaksikymppisiäkään naisia kehuta päivittäin missään toimistossa joka ikinen päivä heidenä freesistä ulkonäöstään, hiuksistaan eikä vaatteistaan.
Työpaikolla tehdään pääsääntöisesti töitä, ei ihastella naisten ulkonäköä.
Mun mies kyllä joskus sanoo, kun lähdetään juhliin, että onpas kivan näköiset vaatteet, vaikka kyseessä on vain housuasu.
Muuton en saa mitään kummempia ihasteluja vaatteista kotonakaan,
Ei riitä että on nätti, pitää olla myös helposti lähestyttävä.
Mainitsit että hymyilet ja olet rakastunut, veikkaan että siinä on syy.
Kauniiksi kehutaan aina kun menee baariin mutta selvänä ei yksikään mies tule juttelemaan paitsi ahdistelevat ma tut.
En todellakaan saa. Meikän kohdalla ne ajat ovat jo takana kun ihailevasti katsottiin.
Ei päivittäin, eikä enää vuosittainkaan ihailua tule osakseni.
Mutta ei se enää kinnostakaan, ihan sama.
Muija, 55v.
no ja ei sitten varmana
jos joku kehhuu niin se joko piruilee tai sitte on joku taka-ajatus
🤣
Kyllä saan. Joka päivä seison peilin edessä kehumassa ulkonäköäni ja vaatteitani.
t. 98% ajastaan yksin kotona viettävä sinkku
Outo aloitus. Minun ulkonäköäni ei ole kehuttu kuin noin 5 kertaa koko elämäni aikana, sukulaiset mukaanlukien.
N35, hki
Päivittäin saan kehuja kohtelijaisuudestani, avaan naisille aina oven , tarjoan paikkaa raitiovaunussa vanhemmille ihmisille.
Mutta oikesti saan mielihyvää siitä, että saatoin vanhuksen tien yli tai opastin jotakuta pasilan asemalla junien lähtöraiteissa.
Karma.. uskon siihen. Niin äitini opetti.
Vierailija kirjoitti:
No en!
Minua ei ole ikinä kehuttu mitenkään. Sen sijaan ihan tuntemattomatkin haukkuvat niin vaatteita kuin myös ulkonäköä. Kerran selän takana kävelevä nuorimies sanoi seurassaan olevalle teinitytölle, että tuo edessäkulkeva pukeutuu kuin hullu. Silloin teki mieli kääntyä ja katsoa, että minkänäköinen minua oikein selkäpuolelta arvostelee.
Rakastunut säteilee ja se näkyy ulospäin! Nauti kommenteista, ovat aitoja.
Rakastunut säteilee ja se näkyy ulospäin! Nauti kommenteista, ovat aitoja.
Eihän naisen ulkonäöstä sovi sanoa yhtään mitään. Muuten nainen soittaa kirkuen poliisit ja huutaa METOO!!!!!
No en!