Tunsitko ketään koronavirukseen kuollutta?
Tuntuu pahalle noita vähättelyjä lukea.
Itse tunsin kolme henkilöä jotka menehtyi viruksen aiheuttamaan tautiin.
Turhia kuolemia, perusterveitä ihmisiä kaikki.
Kommentit (72)
En tunne ketään koronaan sairastunutta tai kuollutta.
Täti (85v) joutui teholle kausi-influenssan ja astman takia takia. Tauti parani.
Itse sairastin Koronan todella lievänä, normi flunssaan verrattava tauti oli, vaimoni oli paljon kipeämpi, kova kuume monta päivää, kuumetta ei yleensä ole ikinä. Päänsärky oli kova myös.
Työkaverini siskon mies kuoli tautiin, juuri eläkkeelle päässyt ja ei ollut mitään perussairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkä edes ketään sairastunutta.
Koronaan on nyt sairastunut 1,8% suomalaisista… melko harvinainen tauti, sanoisin.
Media kertoo vain ja ainoastaan kauhutarinoita koska pakko pistää piikkejä ihmisiin kiihtyvällä tahdilla. Radiossa tulee koko ajan rokotemainontaa.
Teidän mielestänne tämä kaikki on Ok ja normaalia?!
Suomessa tautia vähätellään kansalle.
Siinä tapauksessa luemme täysin eri medioita.
Lukemissani medioissa ei tehdä tämän viruksen suhteen mitään muuta kuin pelotellaan kovempaa kuin ikinä aiemmin.
Italiassa nuoria miehiä kuoli mutta ne olikin tuolta turkista kotoisin sitten niillä ei ollut riittänyt hengityskoneita kun ne hoiti vaan nuorimmat niillä eikä muita. Sen takia kuoli sitten. Ne sai ristin arkkuun vaikka ne oli muslimeja kyllä.
Setä sai sydäninfarktin 68-vuotiaana. Pallolaajennuskaan ei auttanut. Kuoli silti!
Koronalla e+i ollut osuutta asiaan, jos sitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronaan on nyt sairastunut 1,8% suomalaisista… melko harvinainen tauti, sanoisin.
Media kertoo vain ja ainoastaan kauhutarinoita koska pakko pistää piikkejä ihmisiin kiihtyvällä tahdilla. Radiossa tulee koko ajan rokotemainontaa.
Teidän mielestänne tämä kaikki on Ok ja normaalia?!
Olen täysin päinvastaista mieltä. Suomessa tautia vähätellään kansalle. Raha edellä mennään. Työkyvyn ja terveyden menettäminen on todella iso asia niin sairastuneelle kuin läheisille ja vaikuttaa kaikkiin elämänalueisiin.
T: lievän aivovamman koronasta saaneen kolmen lapsen äidin ystävä
Ikävä juttu mutta on pelkkää spekulaatiota sanoa sen tulleen 100% varmuudella koronasta. Se olisi voinut tulla aivan samalla aikataululla koronasta huolimatta.
Ei kaikki oireet ole peräisin koronasta.
Veljeni 54 v, sairasti koronan lievänä, vain muutama päivä nuhaa ja lievää lämpöä. Toinen veljeni, 56v, joutui sairaalaan, koska ei saanut hengitettyä. 3 viikkoa teholla, vieläkin keuhkot kipeät ja ei pysty käymään töissä. Tästä aikaa 6kk.
Minä ja työkaverit altistuttiin töissä. Työkaveri sai tartunnan, minä en. Työkaverin puoliso sairastui myös. Tehohoito ei auttanut kun keuhkot ei kestäneet. Työkaveri ei tietenkään päässyt sairaalaan edes katsomaan tai hyvästelemään puolisoaan.
Hän tuskin koskaan pääsee siitä yli ja kyllä se painaa varmaan ikuisesti meitä muitakin, onnekkaita, jotka samassa työvuorossa oltiin ja altistuttiin, mutta jäätiin henkiin.
Miesystäväni sairasti koronan tammikuussa. Hän on 48 vuotias, hyväkuntoinen kirvesmies. Joutui sairaalaan, koska ei jaksanut hengittää kunnolla. 3 viikkoa sairaalassa, vieläkin sairauslomalla, koska toimintakyky ei ole palautunut. Joutuu käyttämään astmalääkkeitä keuhkojen huonon kunnon vuoksi. Älkää vähätelkö tätä virusta. Ei ole leikin asia.
Uskomatonta, että tällä palstalla tunnetaan kaikki Suomen perusterveet ja hyväkuntoiset, nuoret kuolleet. Omituista. Nimittäin tietääkseni perusterveitä ihmisiä ei ole montaa kuollut. Ne nuoremmat eli alle 60v. kuolleet (joita aika vähän) ovat pääosin sairaita tavalla tai toisella.
Minä tiedän kaksi kuollutta, kumpikin vajaa 80v.. Kummallakin pää leikkasi, mutta fyysisesti olivat aivan finaalissa. Ainakin toisella oli jo pitkään elvytyskieltokin ollut. Makasi vuodeosastolla sairauksiensa vuoksi viimeiset kuukaudet ja kuoli koronaan muutamassa tunnissa. Toinen kuoli päivässä, hänkin oli sairaalakierteessä. Oli jatkuvaa ruusua, oli amputaatioita tehty kuolioiden takia jne. Sairastuessaan oli kotona kyllä. Eli omaa puolustuskykyä ei enää ollut jäljellä vaan korona vei hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Oho? Toi alkaa jo olla jonkinlainen saavutus jos et edes tiedä ketään sairastunutta. Minä tunnen useita. Yhden kuolleenkin tiedän, mutta en tuntenut henkilökohtaisesti. Kyseessä oli kaverin isä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että tällä palstalla tunnetaan kaikki Suomen perusterveet ja hyväkuntoiset, nuoret kuolleet. Omituista. Nimittäin tietääkseni perusterveitä ihmisiä ei ole montaa kuollut. Ne nuoremmat eli alle 60v. kuolleet (joita aika vähän) ovat pääosin sairaita tavalla tai toisella.
Minä tiedän kaksi kuollutta, kumpikin vajaa 80v.. Kummallakin pää leikkasi, mutta fyysisesti olivat aivan finaalissa. Ainakin toisella oli jo pitkään elvytyskieltokin ollut. Makasi vuodeosastolla sairauksiensa vuoksi viimeiset kuukaudet ja kuoli koronaan muutamassa tunnissa. Toinen kuoli päivässä, hänkin oli sairaalakierteessä. Oli jatkuvaa ruusua, oli amputaatioita tehty kuolioiden takia jne. Sairastuessaan oli kotona kyllä. Eli omaa puolustuskykyä ei enää ollut jäljellä vaan korona vei hetkessä.
Yleisin tarina tällä palstalla on että minä sairastin lievän koronan mutta tuttuni sairasti sen vakavana.
Ei nämä aitoja tarinoita täällä ole vaan valheiden levittämistä sekä pelottelua.
Nämä ihmiset pyrkivät vain kertomaan valheillaan sen että korona olisi myös työikäisille vaarallinen tauti.
Korona ei ole vaarallinen työikäisille kun katsoo menehtyneiden ikäjakaumaa ja sairaalaan joutuneiden ikäjakaumaa.
Kyllä,kaunis tervehkö koulukaveri ni.Liikkui eli..töitä teki.Töissä varmaan sairastuikin.Lähdit niin aikaisin ei vielä aikasi ollut mennä.Kiitos vaan tartuttajille.Jokuhan noita levittää.Välittämättä muista.
Työkaverini hoitoalalla kuoli koronaan. Hän oli 40vuotias, hoikka nainen. Lopettakaa se taudin vähättely.
Minä tunnen varmaan yli 30 koronan sairastanutta ja vain yksi oli yhden yön sairaalassa oman hysteriansa takia. Laittoivat kotiin, kun meni sinne illalla paniikissa, että tukehtuu ja todistettiin, ettei hapetuksessa ongelmaa. Koronapelko on järjetön ihmisillä.
Joillain on ollut kuumetta, useimmilla ei edes sitä. Lapset menee oireettomana tai melkein oireettomana näköjään. Äitini on porukan vanhin ja sairastuessa oli 77v. Hänellä oli hyvin lievä, oli saanut 5 viikkoa aiemmin ekan rokotteen eli sairasti sen nyt keväällä. Muut on sairastaneet rokottamattomina. Kenenkään en ole kuullut kärsivän jälkioireista. Itsellä oli miehen kanssa klassiset koronaoireet hajuaistista lähtien, mutta minimallisena. Hajuaisti oli pois pari päivää, aaltoilevaa päänsärkyä pari päivää, rinnassa polttavaa tunnetta aalloittain yhtenä päivänä jne. Oireet kesti 4-5 päivää yhteensä, ei noussut kuumetta, ei tarvinnut särkylääkettä edes. Helppo tauti. Lapsista toisella oli lievä kurkkukipu yhtenä iltana. Toinen täysin oireeton.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini hoitoalalla kuoli koronaan. Hän oli 40vuotias, hoikka nainen. Lopettakaa se taudin vähättely.
Sori, en usko. Tai sitten työkaverisi on Suomen ainoa terve ja nelikymppisenä kuollut. Huono tuuri. Samalla tavalla kuin vuosien saatossa tunnen pari influenssan jälkitautiin kuolluta nuorta ihmistä. Siis nämä lähes 40 vuoden historialla. Sellaista aina sattuu. Jollekin. Ei kuitenkaan voi tehdä yleistystä, koska tuollaisia 40v. tai alle on Suomessa kuollut alle 10 ja niistä valtaosa monisairaita valmiiksi.
Kälyni lanko. Olin pari kertaa tavannut hänet, mukava mies, keski-ikäinen vasta.
En tunne edes ketään sairastunutta.
Täti kuoli, serkku sairaalassa. Naapuri koronarokotteen takia sairaalassa.
Työikäisiä on niin vähän joutunut sairaalaan koronan takia että en usko oikeastaan kenenkään palstalla tietävän ketään työikäsitä kuka on joutunut koronan takia sairaalaan.