Sekosin ja söin kokonaisen pitsan yksin
Silmissä vaan välähti, ja vetäisin samankokoisen, kokonaisen pitsan kuin mun 190 cm pitkä, suhteellisen isokokoinen mieheni.
Yleensä ns roskaruuan suhteen mun maha täyttyy nopeasti, en jaksa syödä esim hamppari/tortilla-ateriaa. Nyt söin 20 minuutin kuluessa koko pitsan yksin (aiemmin en ole kyseisestä ruuasta edes oikeastaan tykännyt!)
Kysymys kuuluu: Olenko pohjattoman ahne, vai onko tää normaalia?:D Kuinka paljon muut jaksaa syödä pitsaa ns yhdeltä istumalta?
(Olen 166 cm pitkä ja painan 57 kg, joku kysyy kuitenkin)
Kommentit (17)
Jaksan syödä ison pitsan hetkessä yksin ja olen hoikka. Minulla vain on käsittämättömän nopea aineenvaihdunta ja pohjaton mahalaukku...
-173cm/55kg
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:50"]onpa hirvittävä sekoamus, kyllä nyt varmaan tulee piipaa-auto ja valkotakkiset!
[/quote]
:----D No en tiennyt, että muhun mahtuu niin paljon ruokaa. Siksi kysynkin, kuinka paljon muut yleensä sitä pystyy syömään?
Jälkikäteen luettuna toi mun aloitus näyttää kyllä harvinaisen typerästi muotoillulta, pahoittelut siitä.
Mä sekoan kanssa säännöllisesti kun syön kokonaisen pitsan ja muiden jämät.
Itellä ei kyllä uppoo kun korkeintaan puolikas, mutta kyllä joskus nuorempana ähmäsin koko pitsan aina kerralla. Kai sun mahalaukku on hyvin venyvä :D
Ooottako te jotai alle 20v vai miten teillä on koko elämän sisältö miltä näyttää päällepäin? Ja se ennenkaikkea että miten jaksatte täällä av.lla jauhaa noit päiväst toiseen?
Mä en kyllä missään vaiheessa oo miettinyt, lihottiko se mua. Tuskin, kun en yleensä niin mässäile :D
Siis normaalikokoinen pitsa? Söitkö reunatkin? Minä en koskaan jaksa syödä kuin reilu puolet, enkä syö reunoja.
136kg
onpa hirvittävä sekoamus, kyllä nyt varmaan tulee piipaa-auto ja valkotakkiset!