Miehen käytös facebookissa arveluttaa
Tapahtuipa tässä päivänä muutamana, että miehelläni jäi facebook auki koneelle hänen lähtiessään töihin. Normaalisti olin aikeissa kirjata hänet ulos, mutta silmiini osui keskusteluikkuna, jossa hän oli höpötellyt naispuolisen työkaverinsa kanssa. Tiedän, on alhaista lukea salaa toisen viestejä, mutta nyt uteliaisuus vei voiton. Pääosin keskustelu oli ihan tavallisista aiheista, mutta sitten mieheni oli kehunut tämän (todella kauniin naisen) persettä! Siinä he sitten yhdessä keskustelivat tämän naisen upeasta ahterista. Jotenkin alkoi ärsyttää ihan suunnattomasti. Tein myös hiukan lisätutkimusta, ja mies on tykkäillyt useista hänen kuvistaan. Nainenkin niistä mieheni kuvista, joissa minä en ole.
Lisäksi tiedän, että kun itse olin matkoilla puoli vuotta sitten, mies oli ollut viihteellä työporukkansa kanssa, ja olivat olleet meillä jatkoilla - myös tämä nainen, joka oli kuulemma lähes sammunut meille, kuitenkin lähtenyt kotiinsa. Mies kertoi tästä itse silloin, mutta sen jätti kertomatta, että tällä naisella oli jäänyt VYÖ meille (tämän luin sieltä facebookista). Miksi hitossa sillä olisi jäänyt vyö?? Tympäsee, kun edes ajattelen koko asiaa. En tunne koko naista, mutta sinkku kaiketi on. Olen itse yötöissä, enkä pääse koskaan käymään mieheni työpaikalla. Mistä tiedän, ettei se nainen vokottele miestäni heidän työpaikallaan (tai päin vastoin)? Käyvät kuulemma samalla salillakin hitto vieköön.
Kertokaas arvon palstalaiset, mitä itse ajattelisitte? Olenko vainoharhainen? Miehelläni ei ole koskaan mitään ylimääräisiä tai salaperäisiä menoja, mutta kun kerran ovat samassa työpaikassa jne... Muutoin ei siis ole antanut aihetta epäilyyn.
Kommentit (11)
Et ole vainoharhainen. Varatut miehet eivät kehu toisille naisille heidän persettään. Todennäköisesti jotain sutinaa heidän välillään, ellei pahempaakin.
Jep, kyllä miehes suurella todennäköisyydellä on pannut sitä TAI ainakin yrittää päästä panemaan, ei kukaan huvikseen kehu toisen persettä. Sori mut näin on :/
Mieheni on ns. persemiehiä, eli katselee varmasti muodenkin naisten pyllyjä, mikä on minulle ok, mutta nimenomaan tuo suoranainen kehuminen tuntui törkeältä, jopa nöyryyttävältä. Toki kehuu minunkin persettäni, on kuulemma "sellainen kuin pitääkin olla."
-Ap
En mäkään tykkäis tuommoisesta miehen käytöksestä. Enkä ole mustasukkaisinta sorttia. Saa kavereita olla ja niiden kanssa touhutakin.. Mutta miksi on vyönsä riisunut? Niinpä. Ehkä on veskissä käynyt ja ottanut pois... Solki painanut.. Koristevyö,joka alkoi ärsyttämään.. Onhan näitä viattomiakin vastauksia ja silti epäilisin.
Tuo perseen kehuminen on kyllä kanssa epämukavuus alueenöulkopuolella. Kehuuko sun muotojas yms?
Toisaalta kuitenkin miehes pitää tuota viattomana, kun uskaltaa jättää FBn auki. Pelimies pitäisi huolta todisteaineiston hävittämisestä.
Ihan pimeitä juttuja, kun on liikaa aikaa miettiä. Ymmärrän sua täysin!
Mä ottasin puheeksi, että sulla oli jäänyt FB auki ja näin sitä ja tätä.
voithan sä heittää ns läskiksikin, huumorilla, että kellä se parhain perse on? Aattele, että tuommoisesta aloin ajattelemaan jo vaikka mitä, kun alkoi niin tympimään.
Mun mies jättää aina kaiken auki ja levälleen, se tympii mua toisinaan. "haluaako se jäädä kiinni jostain?!" ;) naisen elämä ei oo helppoa.
Kaikkea hyvää teille, kunpa sen duunikaverin perse unohtuis äkkiä.
Olen yrittänytkin vähän kautta rantain kysellä, udella ja selvittää, mut ei oikein mitään saa selville. Sain erään keskustelun lomassa sanottua, että jos kuulisin hänen kehuvan/kehuneen muiden naisten rintoja/persettä, loukkaantuisin. Sanoi vain, että vaikka kehuisikin, niin kuulemma mulla ne parhaat on.
Tuo työkaverin kehuminen olisi mielestäni aivan eri asia, jos hän olisi sanonut sen jollekin muulle, kuin suoraan sille naiselle. Mun mielestä siihen liittyy jonkinnäköinen eroottinen lataus. Hitto kun ärsyttää!!
Ja juu, olen miettinyt tuolle vyöjutullekin kaikki mahdolliset viattomat selitykset, mutta SILTI. Argh!
-Ap
Ai niin, ja mieheni ei juuri koskaan jätä facebookiaan auki. Sormilla laskettavissa on ne kerrat, muutoin muistaa varmasti sulkea sen.
-Ap
Ei duunikaverin perseen kehuminen ole normaalia varatulta mieheltä - varsinkaan duunikaverille itselleen.
Miksi luet toisten viestejä? valtuutesi siihen?
toisekseen, jos kotona on kaikki hyvin, ei ole syytä pettää.
eli katsopa kahdesti sinne peiliin?
naiset luulevat että nalkutus ja piparilla kiristäminen ovat hienoa parisuhdetta parhaimmillaan.
voin kertoa, että ei ole. tuliko jollekulle yllätyksena?
Ei, minulla ei ole valtuuksia lukea kenenkään viestejä. Mutta nytpä menin ja luin, piste.
En ole nalkuttaja/piparipihtari, jos sitä luulet. Seksiä on aika usein, eikä asioista tarvitse nalkuttaa, niistä keskustellaan.
- Ap
Ei ole ok jotain on varmasti tapahtunut niiden välillä. Kysy suoraan! Ja jos alkaa facen lukemisesta itkeä niin syyllisyys on varmaa!
Panneet juhlien jälkeen, sattuuhan sitä.