Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut, en ole syönyt kolmeen päivään

Vierailija
01.08.2014 |

En vaan tiedä miksen saa ruokaa menemään alas, ahdistaa. Haluaisin vain nukkua koko ajan, heikko olo. En välillä muista edes juoda mitään.

En tiedä miten kauan jaksan tätä, minulla ei ole rahaa mihinkään, olen yksinäinen ja istun päivät neljän seinän sisällä. Pari viikkoa sitten jaksoin vielä kysellä kavereilta, että lähdetäänkö jonnekin, kukaan ei ehdi, en jaksa enää häiritä ketään.

Tuntuu että voisin vain kuolla pois, ehkä näännynkin nälkään/janoon tällä menolla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sälytä vastuuta kavereille. ITSE olet vastuussa itsestäsi. Tilaa aika lääkärille. Soita äitille/isälle ja sano ettet ole syönyt kolmeen päivään.

Vierailija
2/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Olen itsekin vakavasti masentunut mutta ruokahalu multa ei ole koskaan hävinnyt, ahmin älyttömästi kun ei mitään muutakaan elämässä..

Yritä juoda vaikka joku smoothie tai pirtelö jossa on täysmaitoa? Saisit vähän energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain, sekin vaikuttaa mielialaan jos verensokerit ihan alhaalla. Yritä kaikkesi. Tsemppiä oloosi

Vierailija
4/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:09"]

:( Olen itsekin vakavasti masentunut mutta ruokahalu multa ei ole koskaan hävinnyt, ahmin älyttömästi kun ei mitään muutakaan elämässä..

Yritä juoda vaikka joku smoothie tai pirtelö jossa on täysmaitoa? Saisit vähän energiaa.

[/quote]

Jääkaapissa on purkki hyla-maitoa, mutta ei hedelmiä yms. Ei huvittaisi lähteä kauppaan. :( Näytän varmaan itse kuolemalta. Pitäisi saada energiaa revittyä itsensä kauppaan, mutta masentaa ajatus siitä, että tilillä on tällä hetkellä ehkä 5€, maanantaina pitäisi maksaa vuokra.

ap

Vierailija
5/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö te täällä ulisette ja kerjäätte sääliä. Hakeutukaa vaikka hoitoon. AP:kin saisi varmaan sormia napsauttamalla tuet pyörimään, kun itkisi jossain että tappaa itsensä ja on masentunut, ei ne sua töihin tuossa kunnossa laita.

Vierailija
6/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rahattomuus masentaa? Ei ihme, jos Suomi on täynnä niitä pillereitä syviä masentuneita. Lääkäri voisi antaa 1000 rahaa, ekä veronmaksajien rahoillaa parantaaa niitä ns masentuneita. Ei ihme, että Suomella menee huonosti.

Vierailija
7/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:15"]

Siis rahattomuus masentaa? Ei ihme, jos Suomi on täynnä niitä pillereitä syviä masentuneita. Lääkäri voisi antaa 1000 rahaa, ekä veronmaksajien rahoillaa parantaaa niitä ns masentuneita. Ei ihme, että Suomella menee huonosti.

[/quote]

Masentaisiko sinua jos sulla ei olisi varaa ruokaan?

AP on voinut jäädä työttämäksi, erota yms. Kyllä noi asiat vaan masentaa ihmistä.

Vierailija
8/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap suihkuun ja laita jotain nättiä päälle, sitten vaan vaikka baariin tai terassille :)

Vierailija
9/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
10/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ystävä sitä hylamaitoa. Ota ihan rauhallisesti, yritä käydä suihkussa. Käy illalla kaupassa ja osta jotain pientä (itse ostin patongin ja purkin pirkka tonnikalaa hapanimelässä maksoivat 2e ja syön siitä 2 päivää). Maanantaina sitten laitat asioita eteenpäin. Voimia <3

Vierailija
11/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan juoda vettä kuitenkin, se on hyvin tärkeää varsinkin kun on kesä! :)

Vierailija
12/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliuili

Vierailija
13/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs onkin varmasti esim siitä että ei tehdä mitään itse oman tilanteen parantamiseksi. Ei varmasti tottele näitä vinkkejä ollenkaan. Jos voi huonosti ja kaikki tuntuu huonolta niin eihän kukaan muu OIKEESTI voi asialle tehdä mitään, eikö se näin ole??? Itsehän on noustava, puettava, syötävä jne....hel.... saamattomuutta monilla. Ja lekuri heti kirjoittaa roosanvärisiä pillereitä...

Vierailija
14/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:09"]

[/quote]

Jääkaapissa on purkki hyla-maitoa, mutta ei hedelmiä yms. Ei huvittaisi lähteä kauppaan. :( Näytän varmaan itse kuolemalta. Pitäisi saada energiaa revittyä itsensä kauppaan, mutta masentaa ajatus siitä, että tilillä on tällä hetkellä ehkä 5€, maanantaina pitäisi maksaa vuokra.

ap

[/quote]

kannattaa juoda ainakin sitä maitoa! jos sulla on mausteita esim. sokeri, hunaja, inkivääriä pikkusen, neilikka, kaneli, kardemumma, pikkusen chiliä, ja jos kaakaojauhetta on, niin jotain noista tai vaikka kaikkia :-) niin saat kivan juoman. lämmitettynä tai kylmänä, miten tykkäät.

Vierailija
15/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:58"]Täs onkin varmasti esim siitä että ei tehdä mitään itse oman tilanteen parantamiseksi. Ei varmasti tottele näitä vinkkejä ollenkaan. Jos voi huonosti ja kaikki tuntuu huonolta niin eihän kukaan muu OIKEESTI voi asialle tehdä mitään, eikö se näin ole??? Itsehän on noustava, puettava, syötävä jne....hel.... saamattomuutta monilla. Ja lekuri heti kirjoittaa roosanvärisiä pillereitä...

[/quote]

älä viitsi. sinä et taida tietää sairauksista mitään. onko pakko aukoa päätä asiasta josta ei tiedä vittuakaan? T: vaikeasti masentunut ja myös sellaisen läheinen.

Vierailija
16/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:58"]Täs onkin varmasti esim siitä että ei tehdä mitään itse oman tilanteen parantamiseksi. Ei varmasti tottele näitä vinkkejä ollenkaan. Jos voi huonosti ja kaikki tuntuu huonolta niin eihän kukaan muu OIKEESTI voi asialle tehdä mitään, eikö se näin ole??? Itsehän on noustava, puettava, syötävä jne....hel.... saamattomuutta monilla. Ja lekuri heti kirjoittaa roosanvärisiä pillereitä...

[/quote]

älä viitsi. sinä et taida tietää sairauksista mitään. onko pakko aukoa päätä asiasta josta ei tiedä vittuakaan? T: vaikeasti masentunut ja myös sellaisen läheinen.

[/quote]

mutta niinhän se ON. Eihän kukaan muu VOI nousta sun puolesta, pukea tai juoda/syödä sun puolesta - tai???????

Vierailija
17/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita syödä jotain jos auttais

Vierailija
18/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA juo vielä tänä päivänä Hyla-maitoa?? Hyi saakeli.

Vierailija
19/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuora :D

Vierailija
20/22 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap. Käy vaan kaupassa. Laita vähän huulikiiltoa ja kampaa hiukset ja menoksi. Olo paranee kun syöt jotakin. Osta perunaa, on halpaa ja luonnollinen serotoniinin lähde. Nyt tuntuu toivottomalta, mutta elämässä tulee myös parempia hetkiä. Odota niitä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi