Nainen, käytätkö kaupassa "pilluni on vapaa" koria?
Miettikää miten sekoa, että vähittäisruokakauppiaat tarjoilevat tällaisia gileadmaisia merkkauskeinoja, että kaikki miehet tunnistavat kenen naisen pillu on vapaa
Kommentit (9)
Siis onko ne muut tarkoitettu kahlituille?
Vierailija kirjoitti:
Eikun gileadissa on merkattu vain naiset heidän pillustatuksensa mukaan. Jos käyttää "yleiskoria" niin sitten on jezebel eli paholainen, kun ei alistu pillukontrollijärjestelmään.
Oot tainnu käsittää sinnkkukorin vähä väärin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun gileadissa on merkattu vain naiset heidän pillustatuksensa mukaan. Jos käyttää "yleiskoria" niin sitten on jezebel eli paholainen, kun ei alistu pillukontrollijärjestelmään.
Ohisalonlahkolaiset voisivat käyttää "minun alakertani vetää 30000 moniosaajaa" - koria.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Oot tainnu käsittää sinnkkukorin vähä väärin 😂
Älä ole naiivi. Samoin joku mies ehdotti että kirkossa sinkkunaiset eli vapaan pillun naiset voisivat merkata itsensä punaisella rannekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalonlahkolaiset voisivat käyttää "minun alakertani vetää 30000 moniosaajaa" - koria.
Eikö mielestäsi ole vähän outoa, että kaupan ostoskorit viittaavat jollain tavalla sukuelimiin? Pervoa ja sairasta?
En. Koska se ei ole vapaa. On vain minun oma.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k