Apua! Pakko löytää tällaiset korkkarit!
Mistä löydän.. Näin jossakin kengät jotka oli ikäänkuin balleriinamaiset, jonkinlaista rypytystä jalkapöydän lähellä. Ikäänkuin kuminauhaoilla ois vedetty. Maltillinen korko. Nämä olisivat varmasti superhyvät jalkaan.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:20"]
http://m.sammydress.com/product1247871.html
[/quote]
Hyh, onpa rumat kengät.
Kivat noi 5! Tilaan ehkäpä ne :) AP
Joo kannattaa tilata! Tosi mukavat ja rennot jalassa.
Kertooks joku viel et mistä sais sitä nänniteppiä? Vai mikäse nyt onkaan. Kun mulla on yks mekko mihi tarttisin ettei nännit näy läpi hautajaisissa :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:24"]
Kertooks joku viel et mistä sais sitä nänniteppiä? Vai mikäse nyt onkaan. Kun mulla on yks mekko mihi tarttisin ettei nännit näy läpi hautajaisissa :D
[/quote]
Ihan Prismassakin on alusvaateosastolla näkynyt nänniteippejä.
Kiitos paljo! Oon ihan super ilonen että löysin noi kengät, vielä pitäisi sitä tissiteippiä hakee ja sit pääsee hautajaisiin kauniina:)!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:24"]
[/quote]
Ihan Prismassakin on alusvaateosastolla näkynyt nänniteippejä.
[/quote]
Voiko sitä nänniteippiä käyttää napateippinä, kun joku täällä marisi raskausmahojen pullottavista rumista navoista. Mä olen raskaana ja napa pullottaa, enkä löydä mistään tota napateippiä.
Tuollaiset kengät löydät Aleksi13:sta. Olisiko ollut Jana merkkiset :) Muita vaihtoehtoja on Gabor, Vagabond, jenny by Ara, Rieker. Sovitin sellaisia ja olivat tosi kivat jalassa. Helsingin keskustan Aleksi 13 oli ainakin.
Kiitos. Mä olen siis ainoa oikea ap.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:20"]
http://m.sammydress.com/product1247871.html
[/quote]
Hyh, onpa rumat kengät.
[/quote]
Loaferit on kyllä rumat ja mummomaiset
Tämän tyylisiä vissiin etsit?
muistathan että hautajaisissa ei saa näkyä polvet, olkapäät eikä rintavako. tasi siis toki "saa", mutta on erittäin mautonta
Nettikaupoissa vastaavat löytyy varmaan avokkaat-osastolta.