Sinä joka vihjailit mieheni pettävän
Tiedän kuka olet ja pyydän sinua lopettamaan. Et tiedä elämästäni mitään ja itse vellot menneisyydessä ja katkeruudessa. En ole muuta toivonut kuin hyvää sinulle ja perheellesi, siitäkin huolimatta että käyttäydyit todella epäreilusti aikoinaan.
Olen pahoillani että olet onneton etkä osaa kohdata minua suoraan. Pyydän sinua kuitenkin lopettamaan valheelliset vihjailusi, sillä minä en ole sinusta kertovien juttujen taustalla täällä. Olen kyllä huomannut että sinusta puhutaan negatiiviseen sävyyn, ehkä olet kohdellut muitakin huonosti tai kohtelet parasta aikaa.
Kommentit (19)
No minusta on ihan sairasta, että joku LUULEE että juuri HÄNESTÄ kirjoitetaan tänne. Tuhansia pettäjiä on liikenteessä. On pranoidista luulla, että juuri omasta tapauksesta on kyse. Hankkikaa apua.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:31"]No minusta on ihan sairasta, että joku LUULEE että juuri HÄNESTÄ kirjoitetaan tänne. Tuhansia pettäjiä on liikenteessä. On pranoidista luulla, että juuri omasta tapauksesta on kyse. Hankkikaa apua.
[/quote]
Tiedän kyllä kuka on kyseessä. Toki voin aina tehdä tutkintapyynnön jos sama valehtelu netissä jatkuu.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:31"]No minusta on ihan sairasta, että joku LUULEE että juuri HÄNESTÄ kirjoitetaan tänne. Tuhansia pettäjiä on liikenteessä. On pranoidista luulla, että juuri omasta tapauksesta on kyse. Hankkikaa apua.
[/quote]
Tiedän kyllä kuka on kyseessä. Toki voin aina tehdä tutkintapyynnön jos sama valehtelu netissä jatkuu.
[/quote]
Miten voit sen tietää, kun nimiä ei mainita? Mistä voit tietää, ettei kyse ole minun miehestäni?
Emmin mies juuri tällä hetkelläkin peppuseksisessiolla naapurin yh-äidin tykönä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:09"]Emmin mies juuri tällä hetkelläkin peppuseksisessiolla naapurin yh-äidin tykönä.
[/quote]
Tällaisten viestien takia minusta kirjoitellaan valheita.
Minä siis en ole noiden viestien takana.
Miehesi tulee tänään töistä hieman myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:19"]Oletko se helsinkiläinen?
[/quote]
Mikä ihmeen se helsinkiläinen? Luultavasti en ole.
Kyllä ne ihmiset tietävät mistä puhun ja olen pyytänyt lopettamaan. Minulle ei oöe ongeöma tehdä jatkossa rikosilmoitusta jos nimeni vielä jossain yhteydessä mainitaan.
Miehesi on kyllä lomalla parhaillaan ja siksi me ei voida nähdä. No pian ne työt taas alkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:20"]Miehesi tulee tänään töistä hieman myöhemmin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:19"]Oletko se helsinkiläinen?
[/quote]
Mikä ihmeen se helsinkiläinen? Luultavasti en ole.
Kyllä ne ihmiset tietävät mistä puhun ja olen pyytänyt lopettamaan. Minulle ei oöe ongeöma tehdä jatkossa rikosilmoitusta jos nimeni vielä jossain yhteydessä mainitaan.
[/quote]
Kirjoitusvirheistä huolimatta asia on nyt varmasti selvä.
Niina petti Jannea ja siksi tuli ero. Tosin Niina pettää kaikkia miehiään.
Miehes on ihana! Nam! Meillä on aina ihanaa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:27"]Emmi?
[/quote]
Kyllä. Hän saisi lopettaa nyt.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:27"]Emmi?
[/quote]
Kyllä. Hän saisi lopettaa nyt.
[/quote]
Siis minä en ole Emmi vaan se vihjailija ja valehtelija.
Kylläpä hän itsekin tietää ketä tarkoitan.
Todella, todella ikävää.
Miks te käytte jotain henkilökohtaista keskustelua täällä? Oletteko aikuisia?