Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päiväkotityöntekijä pukee päällensä +30 ja yli helteissä?

Vierailija
01.08.2014 |

Kun mitään hirmu paljastavaa ei "saisi" käyttää, olkapäät ei välttis joka yksikössä saa näkyä, sääret peitettävä asiallisesti jne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:07"]Ei taida täällä ihmiset olla pariakymppiä vanhempia? Itse kun olin 70-80 luvuilla lapsena tarhassa niin kyllä ne tarhatädit oli ihan normaaleissa vaatteissa. Eli nykyiset tarhatädit ei olleet edes syntynytkään. Onko sitten nykypolvi jo seksualisoinut itsensä niin pahasti että kaikkialla vaan peitellään jos vähän näkyy paljasta pintaa...

[/quote]

Mikai minun täytyisi näyttää ihoani töissä? En minä sitä siksi peitä, että se olisi seksuaalista, vaan koska a) pihalla palan jos olen liian vähissä vaatteissa b) en käytä paljastavia vaatteita muutenkaan, en viihdy niissä c) minun on hyvin vaikea hoitaa lapsia jos joudun koko ajan varomaan että paita ei valu ja housut laske ja olkaimet pysyy paikallaan

-8

Vierailija
22/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan normaaleja vaatteita voi käyttää, polvet, olkapäät, rintakehäkin saa minun mielestä näkyä, mutta ehkä ei kaikkea yhtäaikaa :) kaikista mineimmät hameet ja lyhyimmät sortsit säästäisin vapaa-ajalle, samoinpikkupikku topit.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:07"]Ei taida täällä ihmiset olla pariakymppiä vanhempia? Itse kun olin 70-80 luvuilla lapsena tarhassa niin kyllä ne tarhatädit oli ihan normaaleissa vaatteissa. Eli nykyiset tarhatädit ei olleet edes syntynytkään. Onko sitten nykypolvi jo seksualisoinut itsensä niin pahasti että kaikkialla vaan peitellään jos vähän näkyy paljasta pintaa...

[/quote]

Mikai minun täytyisi näyttää ihoani töissä? En minä sitä siksi peitä, että se olisi seksuaalista, vaan koska a) pihalla palan jos olen liian vähissä vaatteissa b) en käytä paljastavia vaatteita muutenkaan, en viihdy niissä c) minun on hyvin vaikea hoitaa lapsia jos joudun koko ajan varomaan että paita ei valu ja housut laske ja olkaimet pysyy paikallaan

-8

[/quote]

Tuskinpa tuota kommenttia oli sinulle suunnattu, vaan niille jotka ovat sitä mieltä, että ei SAA käyttää mitä vaan normaaleja vaatteita.

Vierailija
24/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meen kanssa maanantaina lomilta töihin, ja ajattelin pukea löysät ohuet haremihousut/maksihameen ja/tai yläosaksi valkoisen ohuen puuvillatunikan/topin ja sen päälle läpikuultavan boleropaidan. Ja iso hattu, etten pala auringossa. Onneksi sisällä on ilmastointi.

lto

Vierailija
25/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli päällä beiget pellavacaprit ja oranssi hihaton tunika. lastenhoitaja 41v

Vierailija
26/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päiväkodissa saa pukeutua ihan vapaasti miten vain. Olisi kyllä kiva että olisi työasu erikseen koska varsinkin pienten puolella on  aina paita puurossa, ja shortseihin joku pyyhkii räkänsä. Mitään hienoja vaatteita ei siis kannata päiväkodissa pitää.

Vierailija
27/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan yhtään pahastuisi vaikka vähän paljasta pintaa näkyisikin. Shortsit nyt mielellään johonkin puolireiteen, ei sellaisia pakarat paljastavia farkkushortseja missä taskupussit roikkuu reisien päällä tai muita vastaavia. Päiväkoti-ikäiset lapset ei katsele normaaleita hellevaatteita seksuaalisessa mielessä, ja heitä vartenhan siellä ollaan.

Vierailija
28/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet maanantaina töihin?

Vierailija
29/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittäviä luonnonmateriaaleja kuten pellavaa ja puuvillaa. Tai bambukuituisia vaatteita.

Päiväkoti ei ole mikään yökerho, joten kaikki vaot on oltava peitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme