Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päiväkotityöntekijä pukee päällensä +30 ja yli helteissä?

Vierailija
01.08.2014 |

Kun mitään hirmu paljastavaa ei "saisi" käyttää, olkapäät ei välttis joka yksikössä saa näkyä, sääret peitettävä asiallisesti jne.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, en tiedä minäkään. Mutta ei pk mikään luostarikaan ole, kyllä esim käsivartta ja rintavakoa saa näkyä.

Vierailija
2/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sinne nyt jonkun t-paidan ja caprit saa laittaa? Tai joku polvipituinen hame. Ei kai tuo voi olla mikään ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, ettei saa olla asiallisen näköistä hihatonta toppia. Vaikka jotain sellaista, mitä voisi laittaa golf-kentälle.

Vierailija
4/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yksiäkään capreja, en oikein edes tiedä mitä ne on..jotkut polvimittaiset sortsitko? Löysät, tiukat vai miten?

Vierailija
5/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yleensä ihan melko löysät pellavahousut (välillä caprit ja välillä ohutta kangasta olevat haaremihousut) ja ei-ihonmyötäinen t-paita (kauhean kuuma tulee jos on tiukka paita) tai puolipitkähihainen pellavatunika.

Vierailija
6/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:53"]Minulla ei ole yksiäkään capreja, en oikein edes tiedä mitä ne on..jotkut polvimittaiset sortsitko? Löysät, tiukat vai miten?

[/quote]

Mun mielestä polvet voi näkyä ja olkapäät. Tissit ja perse vaan piiloon. Kyllä ne tiukatkin caprit on ok mutta laita joku väljempi yläosa.

Vierailija
7/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shortsit ja tee paita. Ei minishortseja vaan normaalit.

Vierailija
8/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:53"]

Minulla ei ole yksiäkään capreja, en oikein edes tiedä mitä ne on..jotkut polvimittaiset sortsitko? Löysät, tiukat vai miten?

googlaa "caprit". en tarkoita mitään makkarankuoritrikoita, vaan vähän löysempiä. Vähän yli polven ulottuvat housut. Kaupasta saa tänään ja huomenna, ja sunnuntainakin vielä, jos olet maanantaina töihin menossa.

[/quote]

Vierailija
9/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkihaalarit on hyvät

Vierailija
10/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sellaisia sortsejakaan, farkkusortsitkin on liian lyhyet töihin. Mulla on vaan hameita, tiukkoja ja lyhyitä, ja yks löysä pellavahame joka ei ole sekään polvimittainen. Sit jotain mekkoja jotka ei enkään töihin oikein sovellu. Hohhoijaa, laitan varmaan noi harmaat haaremityyppiset polvimittaiset lökäpöksyni ja toivon että ilmat viilenis tänkin takia nopsaan!

Vierailija
11/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:59"]

Ei mulla ole sellaisia sortsejakaan, farkkusortsitkin on liian lyhyet töihin. Mulla on vaan hameita, tiukkoja ja lyhyitä, ja yks löysä pellavahame joka ei ole sekään polvimittainen. Sit jotain mekkoja jotka ei enkään töihin oikein sovellu. Hohhoijaa, laitan varmaan noi harmaat haaremityyppiset polvimittaiset lökäpöksyni ja toivon että ilmat viilenis tänkin takia nopsaan!

[/quote]

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/naisten-urheiluvaatteet/torstai-naisten-caprit-2265585

tässä on yksi esimerkki capreista, jollaiset mielestäni kelpaavat tuollaiseen hommaan. Jos ei sinulla ole, niin kaupasta saa.

Vierailija
12/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lasten päiväkodissa tänä kesänä parikymppisellä hoitajalla oli toppi jossa oli pitsinen selkäosa ja alta näkyi rintsikat. Mulle ihan sama, en edes ole ajatellut että sinne vois pukeutua sopimattomasti :)

Vierailija
13/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osta siveellisiä työvaatteita. Teille maksetaan palkkaa joten voitte ostaa vaatteet mitä käytät te töissä. Pukeutukaa töissä normaalisti ja vilautelkaa pinppiä ja tissiä vain vapaa ajalla.

Vierailija
14/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on parempi, että lapseni hoitaja jaksaa hoitaa lapsia... siis pukeutuu riittävän viileästi, ettei tule liian kuuma. Minulle on ihan sama vaikka olisi uikkarit yllä. Tottakai joku voi vetää herneen nenään, mutta tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
15/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla hihatonta? Eivät minua minishortsitkaan hetkauttaisi, vaikken itse käytä.

Vierailija
16/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:59"]

[/quote]

no lökäpöksyt kuulostaa ihan ookoolta

Vierailija
17/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että aikuisella ihmisellä ei ole siveitä vaatteita!!! Pitääkö töissä tarjota tyylineuvontaakin??? Onko kaappi täynnä vain por**vetimiä????

Vierailija
18/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida täällä ihmiset olla pariakymppiä vanhempia? Itse kun olin 70-80 luvuilla lapsena tarhassa niin kyllä ne tarhatädit oli ihan normaaleissa vaatteissa. Eli nykyiset tarhatädit ei olleet edes syntynytkään. Onko sitten nykypolvi jo seksualisoinut itsensä niin pahasti että kaikkialla vaan peitellään jos vähän näkyy paljasta pintaa...

Vierailija
19/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ihan vaan lyhkäset sortsit ja toppeja tai löysät haaremihousut. Välillä saattaa jopa rintsikoiden olkain vilahtaa. Ei ole kukaan koskaan valittanut tai edes katsonut pahasti.

T. 23v. lto

Vierailija
20/29 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siveydensipuli ja tuomaan torvi täällä heiluu???

Nekö ne on ne vaihtoehdot, pukeutua niin että "tissit ja tussu vilkkuu" tai niin että on mieluiten pitkähihaisissa-ja lahkeisissa vaatteissa vaikka olisi miten kuuma? Pelkäätkö miehesi saavan silmäniloa:D

Jep, yläosia kyllä riittää ja koska näin kuuma niin todnäk tissivakokin saattaa joku päivä jossakin puserossa näkyä kun on tuolla povellakin siunattu, alaosina menköön nuo mainitsemani harmaat pökät, pellavahamonen ja kaapista löytömäni mustat hyvin ohuet pohjemittaiset haaremityyppiset pöksyt joihin vois sitten yhdistää vaikka fit-mallisen kirkkaan turkoosin teepparin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi