Tunnetko jonkun erittäin terveellisesti elävän?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Syön ketogeenisesti 3 ateriaa päivässä. En juo kahvia, en alkoholia, en syö sokeria, viljaa, enkä eineksiä. Panostan unen laatuun, en stressaa turhia.
Kerro lisää. Onko olosi loistava?
Mitä haluat tietää? Oloni on erinomainen, ihoni on sileä ja kirkas, näytän oikeasti ikäistäni nuoremmalta. Syön paljon hyviä rasvoja, voita, avokadoa, rasvaisia lihoja, pähkinöitä, kookosöljyä. Elimistö hyrrää mukavasti, seksi kiinnostaa, olen hoikka, mutta muodokas (75E). Kolme lasta. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Syön ketogeenisesti 3 ateriaa päivässä. En juo kahvia, en alkoholia, en syö sokeria, viljaa, enkä eineksiä. Panostan unen laatuun, en stressaa turhia.
Kerro lisää. Onko olosi loistava?
Mitä haluat tietää? Oloni on erinomainen, ihoni on sileä ja kirkas, näytän oikeasti ikäistäni nuoremmalta. Syön paljon hyviä rasvoja, voita, avokadoa, rasvaisia lihoja, pähkinöitä, kookosöljyä. Elimistö hyrrää mukavasti, seksi kiinnostaa, olen hoikka, mutta muodokas (75E). Kolme lasta. N40
Olen kyllä kateellinen. Pystyisimpä samaan.
Pystyt samaan. Olen painanut myös 15 kiloa enemmän ja silloin olin elämäänkyllästynyt ankea kotiäiti, jolle ei maistunut liikunta, mutta leipä, banaani ja muut nopeat hiilarit sitäkin paremmin. Tein tietoisen päätöksen muutoksesta ja siinä olen pysynyt.
Äitini, syö säännöllisesti ja monipuolisesti, liikkuu päivittäin, lepää riittävästi, lukee ja on kiinnostunut asioista.