Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka tulee vain ja ainoastaan toimeen jätkien kanssa?

Vierailija
23.07.2021 |

Ja siitä huolimatta VAIN ja AINOASTAAN kaveripohjalla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli sellainen nainen mutta hän olikin ammatiltaan teurastaja.

Vierailija
2/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisille naisille on olemassa nimikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulla toimeen" pitäisi kaikkien kanssa. Siis että osaa käyttäytyä, ei haasta riitaa ja haistattele tms.

Vierailija
4/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ketään joka -vain ja ainoastaan-mutta tiedän naisia jotka viihtyvät miesporukoissa paremmin ja minusta se on ihan ok, eikä häiritsw minua vaikka itselläni ystävät lähinnä naisia ovatkin.

Vierailija
5/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omassa kaveripiirissäni ei erotella porukoita sukupuolen mukaan. Tullaan toimeen kaikkien kanssa eikä mietitä mitä niillä on housuissa. Vähän ihmettelisin jos joku stereotypisoisi miehet ja naiset erilaisiksi tuolla tavalla.

Vierailija
6/14 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt sinulle jo aika maaninen aihe. Alkaa mennä vainon ja syrjimisen puolelle tämmöinen rummutus..

Vierailija
7/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat tsekkaa pelikenttien rajat.

Vierailija
8/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omassa kaveripiirissäni ei erotella porukoita sukupuolen mukaan. Tullaan toimeen kaikkien kanssa eikä mietitä mitä niillä on housuissa. Vähän ihmettelisin jos joku stereotypisoisi miehet ja naiset erilaisiksi tuolla tavalla.

Sivistyneen ja viisaan ihmisen vastaus. Olet ehkä minua nuorempaa sukupolvea ja miksi vastauksesi erityisesti ilahdutti"vanhaa tätiä":

Olen viihtynyt miesvoittoisella alalla työurani aikana, kasvanut miesvoittoisessa perheessä ja tullut paremmin toimeen miesten kanssa ihan vain siitä syystä, miten minun ikäpolveni tyttöjä kasvatetiin vain kilteiksi ja olemaan hiljaa. Poikien maailma kiehtoi minua ja jossa mielelläni leikin, sillä sain touhuta ja riehua niin kuin meidän kerrostalon pojat. Siihen aikaan nimettiin minun tyyppisiä tyttöjä poikamaisiksi tytöiksi, joka kuitenkin tuntui tyhmältä sillä tykkäsin kuitenkin olla sukupuoleltani tyttö.

Jäin pitkäksi aikaa sinkuksi, sillä nuorten miesten etsiessä sopivaa vaimoa sain aina sen kommentimn miten olen liian kaveri, liian suora, liian miesmäinen jne. Ulkoisesti olin kuitenkin kaunis ja jonka oletin kiinnostavan nuoria miehiä. Siis aina sen sama, että pitäisi olla nainen.

En tänäkään päivänä ole hahmottanut, mitä on olla nainen. Vierastan edelleenkin ikäryhmäni tai minua vanhempia naisia, sillä en vain löydä yhteistä puheenaihetta. Ennakkoluulottomasti. Nuorempi sukupolvi taas ei vierasta yhtään ja minua pidetään kiehtovan mummona kun en ole niin kuin kuka tahansa mummeli. 

Onneksi maailma muuttuu. Onneksi! Pidä linjasi!

Vierailija
9/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koska pelkään naisia. Tuskin tarvitsisi pelätä kaikkia, mutta liian moni nainen on aiheuttanut minulle traumoja. En edes miellä kuuluvani ryhmään naiset. Toisaalta en kyllä kuuluu miestenkään ryhmään, mutta siellä on hyväksytympää olla kömpelö ja hiljainen. Haluaisin kyllä kovasti päästä tyttöjen iltoihin ja muihin rientoihin, mutta minkäs teet.

As-nainen

Vierailija
10/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta parhaat ystäväni ovat ja on aina olleet, miespuolisia. Tulen paremmin toimeen miesten kanssa, sanotaanko näin. Ja niin, en mä halua panna ystäviäni. Siinä mielessä kiinnostaa vain aviopuolisoni. Mies hänkin.

Ei mulla ole mitään naisia vastaan eikä mun tartte tätä sen enempää analysoida. Elän ja annan toisten elää. Olen huomannut että joillekin tämä on pngelma, mutta olen päätynyt siihen että se on heidän ongelma, ei minun. En minä kenenkään puolisoita vonkaa tai mitään. Jos mustasukkaiset naiset niin kuvittelee niin minkä minä sille voin.

Vierailija
11/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä- ja uittotyöläisten joukko on vähentynyt Suomessa. En oikein osaa kuvitella tilannetta, että joku nainen olisi paljon tekemisissä heidän kanssaan ja tulevansa ainoastaan heidän kanssaan toimeen, ei minkään muun ammattiryhmän. Mutta ehkä heitäkin on. En tunne ketään.

Vierailija
12/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsä- ja uittotyöläisten joukko on vähentynyt Suomessa. En oikein osaa kuvitella tilannetta, että joku nainen olisi paljon tekemisissä heidän kanssaan ja tulevansa ainoastaan heidän kanssaan toimeen, ei minkään muun ammattiryhmän. Mutta ehkä heitäkin on. En tunne ketään.

:)  Kiitos, nauroin.

Vierailija
13/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen paremmin miesten kanssa toimeen, naisten joukossa on herkemmin sellaisia joista ei vaan kavereita saa vaikka yrittäisi. En aina vaan jaksa naisten suhdekiemuroita (milloin kyräillään selän takana ja taas ensiviikolla kaikki onkin hyvin jne). Miesten maailmassa asiat on niinkuin sanotaan ja viesteihin ei sisälly rivien välissä olevia vihjeitä, jotka pitäisi hoksata yhdestä silmänpyöräytyksestä. Jos miestä jokin ärsyttää, se sanotaan ääneen ja asia on sillä selvä. Naiset blokkaavat inhokki-ihmisen ulos porukasta, mutta ei vahingossakaan sanota mistä se johtuu. Jotenkin kuvaavaa, että itse tulen miesvaltaisen työpaikan kaikkien miesten kanssa hyvin juttuun (vaikken kaikista edes pidä), mutta kaksi muuta nuorta naista ovat suorastaan vihasuhteessa muutamien miesten kanssa. He tekivät sen virheen, että paljastivat inhonsa pikkuhiljaa koko työporukalle. Nyt liki jokainen mies pelkää enemmän tai vähemmän joutuvansa ei-suosittujen joukkoon ja se jos mikä syö tiimihenkeä. Itse olen välillä parikin viikkoa kuin ilmaa näille naisille, kunnes he taas tarvitsevat apuani ja sitten ollaan niin kivaa kaveria pari päivää. Kaksinaamaista meininkiä, jota en pysty arvostamaan pätkääkään.

Vierailija
14/14 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Paljon platonisia kaveruussuhteita miehiin. En kyllä sanoisi että vain miesten kanssa tulen toimeen, naistenkin kanssa jutustelen töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän