”En vaan pidä sinusta”, sanoo tytär
Miksi äidin ja tyttären suhde on niin vaikea? Tytär 24 v. alkaa naljailla minulle viimeistään kolmantena päivänä kyläillessään meillä. Milloin minulla on rumat hiukset, milloin en osaa tehdä ruokaa, milloin mitäkin. Aiemmin hermostuin näistä kommenteista kunnolla, mutta viime aikoina olen yrittänyt antaa mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Mies ei reagoi näihin juurikaan, tai jos väittelymme kiivastuu kovasti, sanoo korkeintaan, että olkaa hiljempaa.
Miksi tämä on näin vaikeaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut jättää se uraninå vähemmäll3 ja luokkaretki työkäisperh(s) eestä akateemiselle uralle. Moukka on moukka, vaikka salonkiin tulisikin vieraisille. Tyttäresi on vain nähnyt lävitsesi. Deal with concequenses.
Noniin, nyt se korkki kiinni!
Minäkään en jaksa aikuiseni käytöstä. Tiedän perheitä joissa vedetty viinaa ja hakattu, mutta vanhemmille ollaan ihmisiksi. Miksi hyvinhoidettu ei? Epäilen masennusta, mutta ei voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollainen liittyi teinin itsenäistymiseen ja erkautumiseen, mutta 24 v. ei ole enää teini.
Meillä pian opiskelemaan lähtevä jaksaa haastaa riitaa. Tulee olemaan ihana päivä kun hän on opiskelija-asunnossaan ja jokapäiväinen riidanhaastaminen loppuu!
Olisiko kannattanut jättää se uraninå vähemmäll3 ja luokkaretki työkäisperh(s) eestä akateemiselle uralle. Moukka on moukka, vaikka salonkiin tulisikin vieraisille. Tyttäresi on vain nähnyt lävitsesi. Deal with concequenses.