Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tässä uskaltaisi tulla kaapista ulos?

Vierailija
23.07.2021 |

Olen koko nuoruusikäni piinannut itseäni ja elänyt melko eristyksissä. Sain vihdoin myönnettyä itselleni, että olen homo. En tiedä miten tästä eteenpäin. Haluaisin löytää kumppanin ja tulla ulos kaapista ainakin perheelleni. Mistähän sitten löytyisi tavallisia, komeita miehiä, joita jotenkin uskaltaisia lähestyä? Yleensä homot ovat vähän neitomäisiä, enkä itse ole. Suomessa on niin pienet piirit, että olen harkinnut jopa muuttoa ulkomaille, jotta voisin aloittaa elämäni puhtaalta pöydältä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grindrista löytyy seuraa. Varaudu alkuun pelkkiin pippelikuviin mutta siitä keskustelut lähtevät käyntiin. Rohkeasti sitten vain tapaamaan

Grindria olen miettinyt, mutta ilmeisesti trolleja riittää siellä? Tuntuu jotenkin isolta kynnykseltä edes ladata koko appia, saati sitten omalla henkilöllisyydellään sinne mennä.

Ap

Vierailija
22/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grindrista löytyy seuraa. Varaudu alkuun pelkkiin pippelikuviin mutta siitä keskustelut lähtevät käyntiin. Rohkeasti sitten vain tapaamaan

Grindria olen miettinyt, mutta ilmeisesti trolleja riittää siellä? Tuntuu jotenkin isolta kynnykseltä edes ladata koko appia, saati sitten omalla henkilöllisyydellään sinne mennä.

Ap

Trolleja on kaikkialla mutta kyllä siellä on valtaosa ihan tosimielellä ja seuraa etsitään laidasta laitaan. Ja paljon punttisalikuvia. Nimimerkkiä kehiin ja tsekkaat aluksi millaisia kuvia porukka laittelee ennen kuin laitat omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin matkaseuraa kaapissa olevasta senior homosta maaliskuu 2023. Itse olen seniorhomo ja pysyn kaapissa, jonne itsenilaista kokematonta seniorhomoa etsin matkaseuraksi etelään. Olen kantasuomalainen. Meilini on rossin.robin@yahoo.com. kerron mielelläni lisää tuosta matkasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi