Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tässä uskaltaisi tulla kaapista ulos?

Vierailija
23.07.2021 |

Olen koko nuoruusikäni piinannut itseäni ja elänyt melko eristyksissä. Sain vihdoin myönnettyä itselleni, että olen homo. En tiedä miten tästä eteenpäin. Haluaisin löytää kumppanin ja tulla ulos kaapista ainakin perheelleni. Mistähän sitten löytyisi tavallisia, komeita miehiä, joita jotenkin uskaltaisia lähestyä? Yleensä homot ovat vähän neitomäisiä, enkä itse ole. Suomessa on niin pienet piirit, että olen harkinnut jopa muuttoa ulkomaille, jotta voisin aloittaa elämäni puhtaalta pöydältä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Luota perheesi ja heidän rakkauteensa sua kohtaan ja kerro homoudestasi heille. Se on se suurin kynnys ja sen jälkeen kaikki on helpompaa. Sun elämä ja nyt voit elää sen just, miten itse haluat etkä muiden toiveiden mukaan 😊

Vierailija
2/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja onnea elämääsi, muista että suurin osa ihmisistä ei onneksi ole tuollaisia kuin tuo yksi itse sairas ja vastenmielinen kommentoija, hänen kaltaisensaan ovat usein vain äänekkäimpiä pahoinvoinnissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun tuut vaan ja eiköhän niitä homojakin ole moneen lähtöön.

Vierailija
4/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi miesmäistä naista ja vedä vain kakkoseen? Vai haluatko, että sinua vedetään tuhkaluukkuun? Se on kai sitten eri asia.

Kyse on rakkaudesta, ei pelkästä seksistä

Vierailija
5/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän missä asut. Jos asut Helsingin ulkopuolella, aika vaikeaa on. Stadissa on useita paikkoja, ihan kivoja varsinkin homomiehille. Mutta en niitä tässä kirjoita. Googleta ;)

Vierailija
6/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiaamuna kello 09.00 Suomen aikaa on mahdottoman hyvä aika avata kaapin ovi ja tulla ulos. Näin tähdet kertovat, vaika eivät vielä ole näkyvissä. Tietysti täyden kuun aika  24.7. on myös hyvä aika, mutta silloin ei ole ketään joka näkisi ulostulon ja vahvistaisi sen!

Vierailija
7/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita vaan, että hei mä oon gay. Ylessä ainakin digataan ja peukutuksia satelee.

Vierailija
8/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen homo ja ns. kaapissa. en tule kaapista, koska eihän heteroidenkaan tarvitse tulla kaapista. tasa-arvo. 

Keran yks tuttu kysyi, ootsä homo, kun sulla ei ole tyttöystävää? Enkös minä samalla logiikalla ole hetero, kun minulla ei ole poikaystävääkään?? 

lol

Vierailija
9/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun tuut vaan ja eiköhän niitä homojakin ole moneen lähtöön.

Joo. Kaikki hinaajat ei ole streotyyppisen ihquja kuitenkaan.

Vierailija
10/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU aikoo kuulemma kieltää homoilun kokonaan.

Päin vastoin. Pakkohomotus kaikille täysi-ikäisille!

Vierailija
11/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätin vanhempani heteroudellani tuomalla naisystävän mukanani kylään. Eli poikkis mukaan kun sellainen on. 

Vierailija
12/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, siitä se lähtee 👍 Haluaisin korjata käsitystäsi siitä, että yleensä homot ovat vähän neitimäisiä. Näin on kyllä niiden homojen suhteen, joita mediassa esiintyy, mutta se on vain osa totuutta. Mieheni veli on homo ja tunnen hänen kauttaan useita homoja, eikä kukaan heistä ole neitimäinen. Pikemminkin juuri miehekkään oloisia ovat.

Vierailija
13/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tavalliset ja komeat homot ovat usein enemmän kaapissa, mutta kyllä heihinkin törmää esim. Grindrissa. Ovat usein kuvattomia.

Vierailija
14/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvi ilmoitusasiana kaapista tulla kenellekään, tuot sitten vaan kumppanin näytille kun sellainen joskus on. Niin itsekin meinaan asian hoitaa (tosin naisena).

Vierailija
15/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homostele kotonasi. Kukaan ei halua kuulla homosteluasi.

Kirjoita seiniin. Kukaan ei halua lukea tyhmyyksiäsi.

Vierailija
16/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että parantuisit. Voin rukoilla myös puolestasi, rukouksessa on voimaa! Tsemppiä!

Sinä ainakin olet selvästi homo, jolla on vaikeuksia hyväksyä homouttaan. Olet ilmeisesti elänyt aina konsertvatiivisessa yhteisössä.

Vierailija
17/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grindrista löytyy seuraa. Varaudu alkuun pelkkiin pippelikuviin mutta siitä keskustelut lähtevät käyntiin. Rohkeasti sitten vain tapaamaan

Vierailija
18/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että parantuisit. Voin rukoilla myös puolestasi, rukouksessa on voimaa! Tsemppiä!

Sinä ainakin olet selvästi homo, jolla on vaikeuksia hyväksyä homouttaan. Olet ilmeisesti elänyt aina konsertvatiivisessa yhteisössä.

Ensinnäkin olen nainen ja toiseksi en ole aina elänyt konservatiivisessa yhteisössä, kolmanneksi ei kyse ole hyväksynnästä vaan siitä, että sairauksista kuten homous, voi parantua.

Vierailija
19/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin olen nainen ja toiseksi en ole aina elänyt konservatiivisessa yhteisössä, kolmanneksi ei kyse ole hyväksynnästä vaan siitä, että sairauksista kuten homous, voi parantua.

Aamen

Vierailija
20/23 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tarvi ilmoitusasiana kaapista tulla kenellekään, tuot sitten vaan kumppanin näytille kun sellainen joskus on. Niin itsekin meinaan asian hoitaa (tosin naisena).

Tuo ei ole hassumpi ajatus

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi