Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko säästynyt koronalta koko tänä aikana?

Vierailija
23.07.2021 |

Mikä on salaisuutesi eli mitä luulet tehneesi oikein ettei korona ole päässyt iskemään kimppuusi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumalla syrjässä.

Vierailija
2/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuulun 98.2 prosenttiin suomalaisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö, maskit kaupassa, ei ravintolaa, ei terassia, ei julkisia kulkuneuvoja, ei vieraita

Vierailija
4/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän ihmismassoja, en käy baareissa. Pesen käsiäni, käytän maskia ja otin rokotteet.

N40 hoito-ala, Helsinki

Vierailija
5/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästynyt. Olen elänyt ihan normaalisti, en mitenkään varonut mitään, en käyttänyt käsidesiä, enkä maskia.

Nyt on kaksi rokotustakin jo alla.

Vierailija
6/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski joka paikassa, käsidesiä aina enkä hillu baareissa. O- veriryhmää pidän silti suurimpana syynä siihen että olen säästynyt.

Vierailija
7/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa itsellä eikä kenelläkään tutulla. Käytän maskia töissä, kun on pakko, mutta muutoin en käytä missään. Kyläillään ihan normaalisti ja käydään ravintoloissa, baareissa yms.

Vierailija
8/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt testeissä joten en tiedä. En hirveästi liiku ryysiksissä enkä julkisilla. Ihmisiä oon kohdannut paljon ryhmissäkin. Ehtinyt olla köhää, yskää, väsymystä, hengenahdistusta mutta noita mulla on ollut jo kauan ennen koronaa aina välillä.

Vierailija
9/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hgissä, käytän julkisia kulkuvälineitä, olen käynyt ravintoloissa, kauppakeskuksissa ym. Maskia olen tietenkin käyttänyt. Ei koronaa, ei edes testiä. Enkä tiedä ketään sairastunutta, kyllä ne ovat hyvin pieni osuus kansasta.

Vierailija
10/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus on se ettei elämäni ole muuttunut mitenkään koronan takia. Vedä siitä omat johtopäätöksesi.

Vierailija
11/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingin keskustassa, liikun lähes päivittäin julkisilla, käyn normaalisti ravintoloissa, baareissa, kaupassa, apteekissa, kahviloissa ym. En käytä maskia missään ( terveydellinen syy), joskus käytän käsidesiä mutta yleensä en edes sitä. En varo ihmisjoukkoja enkä väistele ketään sen enempää kuin ennen koronaakaan.

En ole onnistunut sairastumaan.

Vierailija
12/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ja suurin osa tutuista on säästynyt, meidän alueella on onneksi ollut lähes koko ajan hyvä tilanne ja kun ei itse ota riskejä mm. matkustelulla niin hyvin pieni riski on. Tuttu joka asuu eri kaupungissa sai lapsensa harrastuksen kautta puoli vuotta sitten tartunnan, ja hän ei edelleenkään haista juuri mitään ja siten ei myöskään maista. Taudista selvisi ihan hyvin sekä hän että lapsi kun ei kuulu riskiryhmään, mutta eipä tuo kuulosta kivalta että aistit on pilalla.

Vierailija
13/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä mitää vit un naamioo kun hajen kaljani ja sätkävehkeet

Ekä oo saanu coronaa enkä muutakaan nuhaa keltään.

Vierailija
14/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole sairastanut koronaa. Ihan samalla tavalla olen pyrkinyt toimimaan kuten aiemminkin, etenkin viime aikoina en ole enää edes välttämättä jaksanut käsiäkään ihan jokaisessa välissä pestä. Tulee jos on tullakseen, tuskin on kovin kummoinen tauti minulla.

Vierailija
15/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuuteni on ollut elää ihan normaalia elämää. Käsihygienia on aina kuulunut elämääni, joten sitä ei ole tarvinut erikseen lisätä. 

Vierailija
16/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kuulun 98.2 prosenttiin suomalaisista

Minä kuulun myös tähän harvinaiseen joukkoon.

Uskon, että syynä on oma ylivertainen vastustuskykyni ja hysterian puute.

Vierailija
17/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingin keskustassa, liikun lähes päivittäin julkisilla, käyn normaalisti ravintoloissa, baareissa, kaupassa, apteekissa, kahviloissa ym. En käytä maskia missään ( terveydellinen syy), joskus käytän käsidesiä mutta yleensä en edes sitä. En varo ihmisjoukkoja enkä väistele ketään sen enempää kuin ennen koronaakaan.

En ole onnistunut sairastumaan.

Mulla muuten sama mutta maskittomuuteen ei ole terveydellistä syytä enkä käy baareissa. En vain halua käyttää. En tunne ketään, joka olisi koronan sairastanut. 

Vierailija
18/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienessä kaupungissa jossa on fiksut ihmiset. Välttelen tungoksia ja turhaa kanssakäymistä vieraiden ihmisten kanssa. 

Vierailija
19/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, ei kavereita nykyisellä paikkakunnalla, etätöissä, vapaa-ajat kotona. Siinä surullinen salaisuuteni.

Vierailija
20/32 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski joka paikassa, käsidesiä aina enkä hillu baareissa. O- veriryhmää pidän silti suurimpana syynä siihen että olen säästynyt.

Minulla ei maskia, opetustyö, paljon kontakteja, hillun baareissa ja festareilla, matkustelen Suomessa ja A veriryhmä.

Ei vaan tqrtu. Testeissä olen käynyt monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän