Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kouluttamaton mies haluaisi akateemisen naisen?

Vierailija
23.07.2021 |

Jos ne naiset eivät kumminkaan teille lämpene?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan sen romuvolvon uudet tulpat pitää ostaa

Vierailija
2/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parempaa ja haluttavempaa akateemisessa akassa muka olisi?

Tisut ja pimppa on kaikilla naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämpää keskustelua

Vierailija
4/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämpää keskustelua

Ei toi mun akateeminen mitenkään erityisen älykkäitä keskustele. Maanläheisiä ollaan kumpikin

Vierailija
5/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka rakastuu akateemiseen naiseen? Silloinhan sitä yhteen mennään, jos on molemmin puolista sutinaa. Ja varsinkin sitä rakkautta.

Vierailija
6/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataanpa tätä aloitusta AP :

Miksi kukaan mies haluaisi akateemisen naisen murheikseen ja harmikseen ? ?

Siinäpä kysymystä kerrakseen.

Vierailija
7/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä parempaa ja haluttavempaa akateemisessa akassa muka olisi?

Tisut ja pimppa on kaikilla naisilla.

Mutta niitä käytettävä akateemisen tieteellisesti. En yleistä mutta omakohtaista kokemusta

Vierailija
8/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa aina näitä ihmeen akateemikko juttuja? Ei se tee ihmisestä mitenkään sivistyneempää tai älykkäämpää vaikka olisi koulussa vähän pidempään istunut. Tutkikaa hieman niin maailman älykkäimmät ja menestyneimmät on yleensä minimi koulutuksella tai koulut kesken jättäneenä liikenteessä... Ainoa asia jossa "akateemiset" ihmiset ovat parempia yleensä on turha päteminen.

Vierailija
9/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa aina näitä ihmeen akateemikko juttuja? Ei se tee ihmisestä mitenkään sivistyneempää tai älykkäämpää vaikka olisi koulussa vähän pidempään istunut. Tutkikaa hieman niin maailman älykkäimmät ja menestyneimmät on yleensä minimi koulutuksella tai koulut kesken jättäneenä liikenteessä... Ainoa asia jossa "akateemiset" ihmiset ovat parempia yleensä on turha päteminen.

Niin, kysymyshän olikin, että miksi se akateeminen nainen pitäisi saada, vaikka häntä osittain halveksuukin tai ainakaan ei arvosta hänen koulutustaan.

Vierailija
10/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks köyhät tai keskituloiset akat haluu rikkaan miehen?

Vierailija
11/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks köyhät tai keskituloiset akat haluu rikkaan miehen?

Koska naiset haluavat hyötyä miehestä. Yksikään nainen ei edes katso sellaisiin miehiin, jotka laskisivat naisen elintasoa.

Vierailija
12/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on älykästä keskustelua? Minä amisduunarina puhun mielelläni talousasioista, osakesijoittamisesta ja talouden näkymistä.

Vierailija
13/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä keskustelu, mutta vastaan asiallisesti, koska olen bad ass eli kova kasvo.

Mun peruskoulun käynyt mies halusi minut, maisterin, koska olen "ystävällinen, kaunis, ihana ja hauskaa seuraa". Hänen omin sanoin.

Hän ei myöskään ole mamma eikä tunne alemmuutta kouluttamattomuudestaan.

Vierailija
14/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on älykästä keskustelua? Minä amisduunarina puhun mielelläni talousasioista, osakesijoittamisesta ja talouden näkymistä.

Minä juttelisin politiikasta, sosiologisista ilmiöistä, yhteiskuntavertailuista ja kuntoilusta ja kirjallisuudesta. T: maisteri

Vierailija
15/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäämpää keskustelua

Ja keskusteuaiheet oli mitä?

Vierailija
16/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly periytyy äidiltä. Eli jos haluaa älykkään lapsen, kannattaa valita älykäs nainen. Toki tyhmälle miehelle voi olla haastavaa.

Vierailija
17/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mielipiteesi näistä ovat tyhmiä?

Vierailija
18/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kysymyshän olikin, että miksi se akateeminen nainen pitäisi saada, vaikka häntä osittain halveksuukin tai ainakaan ei arvosta hänen koulutustaan.

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Vierailija
19/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelisin politiikasta, sosiologisista ilmiöistä, yhteiskuntavertailuista ja kuntoilusta ja kirjallisuudesta. T: maisteri

Eihän noissa ole mitään kiinnostavaa, joutavanpäiväistä jaarittelua

Vierailija
20/48 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka rakastuu akateemiseen naiseen? Silloinhan sitä yhteen mennään, jos on molemmin puolista sutinaa. Ja varsinkin sitä rakkautta.

Tuskin tuo koulutusta sen kummemmin katsoo. Usein miten samalla tasolla olevat leikkivät vain parhaiten keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä