Miksi kouluttamaton mies haluaisi akateemisen naisen?
Kommentit (48)
Mitä parempaa ja haluttavempaa akateemisessa akassa muka olisi?
Tisut ja pimppa on kaikilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämpää keskustelua
Ei toi mun akateeminen mitenkään erityisen älykkäitä keskustele. Maanläheisiä ollaan kumpikin
Jos vaikka rakastuu akateemiseen naiseen? Silloinhan sitä yhteen mennään, jos on molemmin puolista sutinaa. Ja varsinkin sitä rakkautta.
Korjataanpa tätä aloitusta AP :
Miksi kukaan mies haluaisi akateemisen naisen murheikseen ja harmikseen ? ?
Siinäpä kysymystä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä parempaa ja haluttavempaa akateemisessa akassa muka olisi?
Tisut ja pimppa on kaikilla naisilla.
Mutta niitä käytettävä akateemisen tieteellisesti. En yleistä mutta omakohtaista kokemusta
Miten joku jaksaa aina näitä ihmeen akateemikko juttuja? Ei se tee ihmisestä mitenkään sivistyneempää tai älykkäämpää vaikka olisi koulussa vähän pidempään istunut. Tutkikaa hieman niin maailman älykkäimmät ja menestyneimmät on yleensä minimi koulutuksella tai koulut kesken jättäneenä liikenteessä... Ainoa asia jossa "akateemiset" ihmiset ovat parempia yleensä on turha päteminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa aina näitä ihmeen akateemikko juttuja? Ei se tee ihmisestä mitenkään sivistyneempää tai älykkäämpää vaikka olisi koulussa vähän pidempään istunut. Tutkikaa hieman niin maailman älykkäimmät ja menestyneimmät on yleensä minimi koulutuksella tai koulut kesken jättäneenä liikenteessä... Ainoa asia jossa "akateemiset" ihmiset ovat parempia yleensä on turha päteminen.
Niin, kysymyshän olikin, että miksi se akateeminen nainen pitäisi saada, vaikka häntä osittain halveksuukin tai ainakaan ei arvosta hänen koulutustaan.
Miks köyhät tai keskituloiset akat haluu rikkaan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Miks köyhät tai keskituloiset akat haluu rikkaan miehen?
Koska naiset haluavat hyötyä miehestä. Yksikään nainen ei edes katso sellaisiin miehiin, jotka laskisivat naisen elintasoa.
Mikä on älykästä keskustelua? Minä amisduunarina puhun mielelläni talousasioista, osakesijoittamisesta ja talouden näkymistä.
Tyhmä keskustelu, mutta vastaan asiallisesti, koska olen bad ass eli kova kasvo.
Mun peruskoulun käynyt mies halusi minut, maisterin, koska olen "ystävällinen, kaunis, ihana ja hauskaa seuraa". Hänen omin sanoin.
Hän ei myöskään ole mamma eikä tunne alemmuutta kouluttamattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on älykästä keskustelua? Minä amisduunarina puhun mielelläni talousasioista, osakesijoittamisesta ja talouden näkymistä.
Minä juttelisin politiikasta, sosiologisista ilmiöistä, yhteiskuntavertailuista ja kuntoilusta ja kirjallisuudesta. T: maisteri
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämpää keskustelua
Ja keskusteuaiheet oli mitä?
Äly periytyy äidiltä. Eli jos haluaa älykkään lapsen, kannattaa valita älykäs nainen. Toki tyhmälle miehelle voi olla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mielipiteesi näistä ovat tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kysymyshän olikin, että miksi se akateeminen nainen pitäisi saada, vaikka häntä osittain halveksuukin tai ainakaan ei arvosta hänen koulutustaan.
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juttelisin politiikasta, sosiologisista ilmiöistä, yhteiskuntavertailuista ja kuntoilusta ja kirjallisuudesta. T: maisteri
Eihän noissa ole mitään kiinnostavaa, joutavanpäiväistä jaarittelua
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka rakastuu akateemiseen naiseen? Silloinhan sitä yhteen mennään, jos on molemmin puolista sutinaa. Ja varsinkin sitä rakkautta.
Tuskin tuo koulutusta sen kummemmin katsoo. Usein miten samalla tasolla olevat leikkivät vain parhaiten keskenään.
Jonkunhan sen romuvolvon uudet tulpat pitää ostaa