Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää mies joka on täysraitis?

Vierailija
01.08.2014 |

Otsikossa kaikki.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 09:36"]

"Kuivilla oleva alkoholisti tai kiihkouskovainen. Mulle turn off."  heh tässä nähdään sitä kuuluisaa naisen logiikkaa ensin ei kelpaa jos jos juo ja sitten ei kelpaa jos on kuivilla

[/quote]

Kyllä mulle kelpaa kohtuukäyttäjä.

- 12 -

Vierailija
22/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muunlaista huolisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisinpa kiinnostua ns. tosimielessäkin jos yleiset kemiat kohtaisi.

Terv. täysraitis nainen.

Vierailija
24/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tätä suomalaista keskustelua. Heti mielletään kiihkouskovaiseksi jos joku on täysraitis. Kertoo paljon keskustelijoiden ajatusmaailmasta.

Vierailija
25/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 08:58"]

Käy mielessä että onko taustalla addiktiohistoriaa vai onko aina ollut noin?

[/quote]

Tämä se on hauska ilmiö. Hiukan niin kuin työelämäkeskusteluissa epäillään aina juomattomien olevan entisiä alkoholisteja.

Kellään ei taida tulla mieleen, että näillä ei aikaisemmasta juomisesta huolimatta SILTIKÄÄN ole krapulpäiviä eikä muitakaan alkoholipoissaoloja, jos ei kerran alkoholia käytä, oli syy juomattomuuteen mikä oli.

Vierailija
26/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huumorintajuinen, luotettava ja mukava lisäksi niin ok. Nipottava moralisti ja uskis, ei kiitos.

Vierailija
27/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään käytä alkoholia yhtään, eikä se mun elämää rajoita, päin vastoin. Ei mene aikaa krapulapäiviin, ei tarvitse miettiä kyytejä ravintolaan ja takaisin, kun aina voi ajaa, ei turhaa kännidraamaa parisuhteessa jne. Kaikki on vaan niin paljon hauskempaa selvinpäin.

En siis ole uskovainen, enkä alkoholisti, mutta ehdin käyttää n. 10 v.

Vierailija
28/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olevan raitistunut alkoholisti (jonka seurassa ei uskalla/voi juoda,ainakaan hyvällä omallatunnolla, jos toinen ei kestä katsella täyttä viinilasia)

Vierailija
29/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:14"]

Tämä on tätä suomalaista keskustelua. Heti mielletään kiihkouskovaiseksi jos joku on täysraitis. Kertoo paljon keskustelijoiden ajatusmaailmasta.

[/quote]

Varmaan johtuu siitä, että Suomessa mielletään alkoholin käyttö joko täydelliseksi kieltäytymiseksi tai sitten humalahakuiseksi juomiseksi. Mitään muita vaihtoehtojahan ei ole olemassakaan. 

Vierailija
30/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aika epäilyttävää jos mies ei yhtään juo, tulee mieleen että jokin salaisuus sillä on pakko olla...

Vierailija
31/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäiden ihmiset on epäilyttäviä ja tämä koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
32/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen täysraitis ilman sen suurempaa dramatiikkaa. Tähän mennessä en ole joutunut sellaiseen tilanteeseen että on ollut pakko juoda kohteliaisuussyistä. Muutaman kerran olen kieltäytynyt ystävällisesti ja se on ymmärretty hyvin. En ole entinen alkoholisti, uskovainen tai mitään muuta vastaavaa. Alkoholi ei vaan oo mun juttu. En tykkää humalatilasta enkä alkoholin mausta. Joten mulle aivan sama onko mies täysraitis tai ei. Oma mieheni juo tasaisin väliajoin kännit eikä siinäkään ole mitään.

Vierailija
33/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, kontrollifiikki, ahdasmielinen, uskonnollinen. Herättää epäilyksen, miksi hän ei juo? Onko itsekin niin arvaamaton, että ei uskalla juoda, kun tulee alkoholista ihan hulluksi vai onko niin terveysintoilija, että kaikki elämässä on äärimmäistä?

Vierailija
34/34 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte niin kujalla, kaljanlitkijät :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi