Poikaystävä pahoinpiteli äsken :-(
Pakko avautua jonnekkin. Juuri äsken oli helvetti irti.. Mies heitteli pitkin taloa ja kuristi. Juoksin ulos monesti huutaen apua mutta mies juoksi perässä ja raahasi kotiin :-( Mies uhkailee etten soita poliiseille.. Haluaisin vaan kuolla pois tästä helvetistä
Kommentit (25)
Onko sun alueella turvakotia, tai voitko mennä ystävän tai sukulaisen luo? Ota rahaa, puhelin, vaihtovaatteet ja lähde.
Menet huomenna poliisin luo, ja jos vain on mahdollista odotat että mies nukahtaa ja sitten lähdet turvakotiin.
Missa olet? Ilmoita olinpaikkasi palstalle niin voimme soittaa poliisin.
Oliko eka kerta? Herää ja vaadi muutosta tai tee itse sellainen ja lähde
lähde heti pois ja soita poliisille.
t. mies
Lähde huomenna "kauppaan" äläkä palaa enää kotiin. Hakeudu turvaan.
Aika simppeli, soitat ne poliisit. Jos mies on jossai siinä vahtaamassa ni soita vaikka huomenna.
Uskotteko tähän oikeesti? Jos mua kukaan pahoinpitelis, tää palsta olis viimenen paikka missä mä roikkuisin.
Sinun on nyt ymmärrettävä tilanne: Sinä olet aivan liian arvokas ja tärkeä sietämään tuollaista. Ansaitset jotain aivan muuta. Älä siis jätä tätä tähän, vaan lähde. Myöhemmin kaikki on vain paljon hankalampaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:14"]
Uskotteko tähän oikeesti? Jos mua kukaan pahoinpitelis, tää palsta olis viimenen paikka missä mä roikkuisin.
[/quote]
Niinpä, jos joku mut tappais niin en mä ainakaan kuolis!!!
Kerro olinpaikkasi niin soitamme sinulle apua. Voimme antaa sinulle vaikka s-postin johon voit sen kertoa?
Voi rakas <3 Voimia ja juokse minkä kintuistasi pääset. Onko naapureita? Huuda lujempaa.
Soita poliiseille ja eroa. Ongelmien pahentuessa voi käydä huonosti niin kuin silloin tällöin lehdistä saa lukea.
Taas.... vastahan teit samanlaisen aloituksen!
Vittuako vauvapalstalla päivystät ?
Käy edes lääkärissä! Tuo tulee toistumaan, ymmärräthän?