Miksi hyvätuloiset saavat vielä avustusta perintöinä?
Perinnöt pitäisi kieltää hyvätuloisilta. Perintörahat tulisi mennä valtiolle ja ne tulisi käyttää yleisen hyvinvoinnin lisäämiseen. Kauhea noita, jotka munivat rahojaan, antavat parille lapselle, jotka sitten asuvat ihmisellle aivan tarpeettoman isoissa ja kalliissa lukaaleissa ja muutenkin pröystäilevät rahoillaan. Ylimääräinen kama ja kimallus ei edes lisää onnellisuutta saatikka että se tavaran haaliminen auttaisi maapalloa.
Kommentit (26)
Rikkaat ne tätä maata pyörittävät ja köyhät ovat vain käsi ojossa että antakaa avustusta. Ja niistä rikkaiden rahoista ne avustukset ovat. Eivät köyhät toinen tosiaan ruoki.
No köyhä sitten lukee lääkäriksi ja menee töihin niin tulee rikkaaksi. Mutta jos köyhä vaan juo kaljaa ja laiskottelee niin pysyy köyhänä. Voi opiskella vähemmänkin ja kuula keskiluokkaan!
Ei ne kaikki rikkaitten kakarat olis niitä rahoja ansainnut, mutta minkäs teet. Elämä ei ole aina reilua. Eikä kaikki köyhät ole mitään työtä vieroksuvia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:25"]No köyhä sitten lukee lääkäriksi ja menee töihin niin tulee rikkaaksi. Mutta jos köyhä vaan juo kaljaa ja laiskottelee niin pysyy köyhänä. Voi opiskella vähemmänkin ja kuula keskiluokkaan!
[/quote]
Köyhän pitääkin olla aina nuorena viisas. Rikkaan kakru saa olla tyhmäkin, ja elämä hymyilee.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:17"]
Ylisuuri verotus on tappanut suomessa kaiken kasvun.
[/quote]
Tämä maailman tappiin jatkuva "kasvu" on utopia. Mutta tosiaan, varmaan vaikkapa Usassa on enemmän "kasvua" ja rikkaat ovat rikkaampia kuin täällä.
Mä en tule saamaan euroakaan perintöä, koska vanhemmat köyhiä ja omaisuutta ei ole kuin irtaimiston verran mutta en ikinä kannattaisi moista. Oman omaisuuden saa antaa vaikka kulkukissoille jos niin haluaa, sitä mieltä minä olen. Johan siitä menee perintöveroakin iso siivu.