Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä pidä suuseksistä. Kysyttävää?

Vierailija
10.08.2014 |

Olen mies, enkä pidä suuseksistä. Kysyttävää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suuseksissä on vastanmielistä. Olet aika harvinainen tapaus. Vai etkö ole saanut koskaan kunnollista suihinottoa?

Vierailija
2/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan meinaa että ei nuole pirpanaa mielellään, ehkä isolla rahalla jos saattais..

Vierailija
4/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäät sänkyyn muidenkin kuin todellisen rakkauden kanssa? Olet estynyt? Haluat pitää naisesi viattomana madonnana?

Vierailija
5/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais mennä ap sillille kun ei näy eikä kuulu mitään

Vierailija
6/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antajana vai saajana? Siinä kysymys.

Vierailija
7/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:25"]Mikä suuseksissä on vastanmielistä. Olet aika harvinainen tapaus. Vai etkö ole saanut koskaan kunnollista suihinottoa?

[/quote]

Ei se vastenmielistä ole, mutta en saa siitä nautintoa. En siitä, että nainen ottaa suihin, enkä siitä, että minä nuolen naista. No, nuoleminen on vähän mukavampaa, jos on saunapuhdas pillu. Kyllä minä olen periaatteessa mahtavia suihinottoja saanut, vaikea kuvitella, että kaikki eteen sattuneet naiset olisivat poikkeuksellisen surkeita suuseksissä. En kuitenkaan ole koskaan lauennut suihinotossa.

Vierailija
8/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:33"]Hyppäät sänkyyn muidenkin kuin todellisen rakkauden kanssa? Olet estynyt? Haluat pitää naisesi viattomana madonnana?

[/quote]

Nyt en kyllä yhtään ymmärtänyt, miten päästit tähän lopputulokseen. Voitko avata tätä ajatusta hiukan?

Vierailija
9/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:51"]Antajana vai saajana? Siinä kysymys.

[/quote]

Sekä että.

Vierailija
10/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:26"]Siis vastenmielistä.

[/quote]

Suihinotto ei tunnu oikein miltään. Onhan se hauskaa minuutin tai pari mutta ei siitä juuri nautintoa saa. Naista nuollessa taas alapään hygienia mietityttää aina ja siksi se tuntuu vähän ällöttävältä. Jos olen ollut juuri saunassa naisen kanssa ja nähnyt tämän puhdistavan alapäänsä, nuoleminen voi olla ihanaa, se maku on aika taivaallinen. Mutta kaikissa muissa tilanteissa se tuntuu hiukan oksettavalta.

Vierailija
11/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:26"]Siis vastenmielistä.

[/quote]

Suihinotto ei tunnu oikein miltään. Onhan se hauskaa minuutin tai pari mutta ei siitä juuri nautintoa saa. Naista nuollessa taas alapään hygienia mietityttää aina ja siksi se tuntuu vähän ällöttävältä. Jos olen ollut juuri saunassa naisen kanssa ja nähnyt tämän puhdistavan alapäänsä, nuoleminen voi olla ihanaa, se maku on aika taivaallinen. Mutta kaikissa muissa tilanteissa se tuntuu hiukan oksettavalta.

Vierailija
12/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä