Frendit (tv sarja) mysteerit.
Sinkkuelämää ketjun innoittamana.
Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.
Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1495)
Siinä jaksossa kun Rachel synnyttää, Courtney Cox (Monica) on juuri saanut oikeassa elämässä keskenmenon. Tämän tiedon jälkeen on ollut vaikea katsoa kyseistä jaksoa samalla tavalla kuin aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:22"]Miks hitossa Jack Geller sanoo Monicaa Harmonicaks? :-D
[/quote]
Harmony=sopusointu. Monica on järjestelmällinen joten isänsä on antanut tälle lempinimen luonteenpiirteiden mukaan. Huomasitkin varmaan, että Harmonican kolme viimeistä tavua ovat Monican nimi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:25"]
Ai että,Frendit on kyllä ihan huippusarja! Jaksaa katsoa aina uudestaan ja uudestaan, onneksi löytyy kaikki tuottarit omasta hyllystä! :-)
Joskus on tullut bongailtua enemmänkin noita epäloogisuuksia, nyt jostain syystä lyö pää ihan tyhjää...
Yksi kohta tulee mieleen: Kiitospäivä Monicalla ja Chandlerilla, jaksossa on Rachelin sisko Amy, jota näyttelee Christina Applegate. Porukka kinastelee siitä, kenelle Emma menee, jos Rachel ja Ross kuolevat. Monica on kieltänyt leikkaamasta ruokaa hienoja häälautasiaan vasten. Monica yrittää vakuuttaa, että osaa olla myös hauska täti ja Phoebe leikkaa ilmassa jotain kanan koipea sanoen "Yeah, you're all about the fun" tms. En ole varma muistanko väärin, mutta olen ihmetellyt miksi Phoebe kasvissyöjänä leikkaa lihaa... Jos se nyt oli lihaa? Täytyy huomenna tarkistaa, on niin pitkä aika siitä, kun on nähnyt tuon. Kyseinen kohtaus on kyllä todella hauska! :D
[/quote]
Ei se ollut lihaa vaan jotain munakoisoa tms :D
Jennifer Aniston on ilmeisesti ollut aina eniten frendien jatkoa vastaan. Varmaan halunnut eroon Rachelistä. Toki eniten näistä kaikista tehtytkin uraa frendien jälkeen.
Mua myös häirinnyt kun Phoeben isää ei mainittu enää sen hautajaisissa kohtaamisen jälkeen.
Mua on aina häirinnyt se Barbados-jakso, missä Monica, Chandler ja Phoebe kuuntelevat Rossin ja Charlien muhinointia. Siinä on ovi samalla puolella seinää missä ne kuuntelee Rossia ja Charlieta ja sit ku taas kuvataan Rossin ja Charlien huonetta. ni sielki on ovi sillä samalla puolella seinää. Eiks kaiken järjen mukaan siinä pitäs olla käytävä välissä? jos joku osaa tän selittää mulle järkevästi, ni oon kiitollinen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:25"]
Ei se ollut lihaa vaan jotain munakoisoa tms :D
[/quote]
Miks mustakin rupes tuntuun että se ois ollu kanankoipi :-O oon kyllä aina aatellu että se on joku kasvis. Alkupäässä sarjaahan Monica tuo töistä porukalle lahjaksi kalliit pihvit mutta Phoebelle pihvinkorvikkeeksi munakoison.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:24"]
ot. mutta suosittelen kaikille frendien faneille, että kattokaa youtubesta friends blooperseja! niistä huomaa miten hyviä ystäviä noista oikeasti tuli ja kuinka hauska matthew perry on! oon kattonu noikin varmaan sata kertaa läpi kaikki :D
[/quote]
nää on ihan parhaita! Suosittelen erityisesti sitä pätkää jossa Ross soittaa säkkipilliä :D
Rossin ikä on jääny suurimmaksi mysteeriksi. Tyyppihän oli 29 neljän tuotantokauden ajan.
Yksi pieni ärsytys muuten niin ihanassa viimeisissä jaksoissa on se, ettei Rossia tunnu hetkauttavan pätkääkään se, että hänen tyttärensä on muuttamassa Pariisiin. Ross vain vinkuu, ettei voi elää ilman Rachelia, mutta Emmaa hän ei mainitse sanallakaan. Jotenkin niin ärsyttävä epäkohta, varsinkin kun Ross ei suostunut muuttamaan Emilyn kanssa Lontooseen Benin takia.
Chandler ja Rachel tosiaan tapaavat toisensa ensimmäistä kertaa useampaan otteeseen. Yhden kerran Gellerien kotona kiitospäiväillallisella, toisen kerran baarissa, joka oli ennen Central Perkin kohdalla, ja viimeisen kerran sarjan ensimmäisessä jaksossa. Ja tietenkin joka kerralla käyttäytyvät ikään kuin eivät olisi ikinä tavanneetkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 06:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:32"]
Oli David Shwimmer :D ja Lisa Kudrow esitti myös Ursulaa
[/quote]
Oli se,salanimellä:http://www.frendit.org/jaksot/zz210.shtml
Eipä ole David Schwimmer...
[/quote]
[/quote]
no tuota en tiennytkään. Kiitos korjauksesta :)
[/quote]
Selvisi itsellenikin vasta tämän ketjun myötä,ja olen kumminkin katsonut Frendejä siitä asti kun sarja alkoi :D Googlettelin keskustelun innoittamana ja löysin ihanan fanisivun:http://www.frendit.org/
Mua on aina häirinnyt se Barbados-jakso, missä Monica, Chandler ja Phoebe kuuntelevat Rossin ja Charlien muhinointia. Siinä on ovi samalla puolella seinää missä ne kuuntelee Rossia ja Charlieta ja sit ku taas kuvataan Rossin ja Charlien huonetta. ni sielki on ovi sillä samalla puolella seinää. Eiks kaiken järjen mukaan siinä pitäs olla käytävä välissä? jos joku osaa tän selittää mulle järkevästi, ni oon kiitollinen.
Täytyy korjata Charlien ja Rossin huoneessa ei ole sitä ovea, mutta seinä on kuitenkin.
Monican ja Rachelin ja Chandlerin ja Joeyn asuntojen numerot vaihtuvat kesken 1. tuotantokauden. Ne on alkuun muistaakseni 5 ja 6 ja jatkossa 19 ja 20.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:49"]
Tämäkin on jo käsitelty täällä ja tämän lisäksi se Robbie Williams kaverinsa kanssa jotka istuvat kerran sohvalla. Mutta nää on tosi harvinaisia poikkeuksia jollon sohvalla istuu joku. Tuokin jossa nuo kiusaajat ovat jaksossa niin ovat luultavasti vain siksi, että jaksoon saatiin sisältöä kun naurettiin chandlerin ja rossin pelkuruudelle ja tilanteen käsittelemiselle.
[/quote]
:D Robbie Williams :D sori, mutta ihana kirjoitusvirhe!
[/quote]
Robbie,Robin,melkein sama asia :D Se oli hauska jakso,kun Monicalla oli loppuporukalle tärkeää asiaa,mutta ne ei voineet keskittyä kun ne kaksi julkkisvierasta siinä ihan vieressä puhui jotain tyyliin"Epäilen että vaimoni pettää minua gynekologinsa kanssa - se kävisi ainakin helposti".
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 17:17"]
Täytyy korjata Charlien ja Rossin huoneessa ei ole sitä ovea, mutta seinä on kuitenkin.
[/quote]
Monissa hotelleissa vierekkäiset huoneet on yhdistetty ovella. Ovi on kaksinkertainen, eli se pitää avata molemmilta puolilta. Näin huoneet toimivat irrallisina, mutta ne voi myös ostaa perhe tai muu matkaseurue, joka voi pitää ovea auki tai muuten vaan kyläillä ilman käytävää toistensa luona.
Cortney oli yrittänyt pitkään tulla raskaaksi ja sai kerran keskenmenon. Heti keskenmenon jälkeen joutui kuvaamaan jaksoja Emman syntymästä, ollut varmaan rankkaa kohtalon ivaa :( Ja kun Monica ja Chandler saivat adoptoitua lapset, sai Cortneykin onnistuneen raskauden :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:22"]Miks hitossa Jack Geller sanoo Monicaa Harmonicaks? :-D
[/quote]
Harmony=sopusointu. Monica on järjestelmällinen joten isänsä on antanut tälle lempinimen luonteenpiirteiden mukaan. Huomasitkin varmaan, että Harmonican kolme viimeistä tavua ovat Monican nimi.
[/quote]
Mä taas olen aina ajatellut,että Monica on lyhenne nimestä Harmonica(onhan Joeykin oikeasti Joseph).Aivan ihana sarja ja kaikki jaksot omana,kun pääsen viimeiseen,aloitan taas ekasta.Vain yksi asia ärsyttää ihan älyttämästi:siinä viitataan jatkuvasti Rossin ja Rachelin "on/off-suhteeseen".Siis nehän alkoi seurustella 2. kaudella,erosi vuosipäivänsä aikoihin ja palasi hetkeksi yhteen 4. kaudella. Se jälkeen ne oli vain kavereita(no,menivät vahingossa naimisiin ja tekivät Emman mut kuitenkin.) Enemminkin Chandlerillä ja Janicella on oikea on/off suhde.Katson 3.kautta ja nyt ne on eronneet jo kolmasti!
Monica löytää upean hääpaikan, mutta sinne on kahden vuoden jono. Phoebe ja Rachel maanittelevat Monican kirjoittamaan nimensä varauskirjaan varulta ja kirjoittavat omat nimensäkin sinne. Muutaman viikko tästä ja Monicall tarjotaan juhlapaikkaa kyseisestä paikasta, vaikka sinne oli kahden vuoden jono ennen Monicaa :D
Hahah, vai että harmony! Harmonica = huuliharppu (=hauska lempinimi).
Nyt kuulemma tulee frendit comeback! Mutta ne epäkohdat..
Joeyn manageri Estelle näkyy sarjan alussa hoitajana kun carol on synnyttämässä beniä.
Pheope tapaa oikean isänsä ja juttu jää täysin kesken eikä isää näytetä sarjassa enää koskaan. Tämä vaivaa paljon!