Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
141/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ fin facts -> fun facts

Vierailija
142/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:39"]

Ihmettelen sitä, kuinka Chandler jaksoi elättää Joeyta vuosikausia! Joey ei nimittäin juurikaan saanut niitä näyttelijän töitä, joten mistä ihmeestä hän olisi maksanut vuokrat, ruuat yms. Muistelen, että yhdessä jaksossa Chandler ja Joey yhdessä laskivat, kuinka paljon Chandler on taloudellisesti auttanut ystäväänsä, ja siitä tuli ihan valtava kokonaissumma, sisältäen vuokran, ruuat, useita näyttelykursseja, valokuvaajan palkkioita roolikansiota varten jne. Ja ihmeellistä oikeastaan on myös, että miten Chandler pystyi elättämään Joeyta, ei hänellä varmaan ihan valtava palkka ollut, ja C oli kuitenkin saanut rahaa säästöönkin, kun ne rahat hän luovutti sitten Monican haluamia unelmahäitä varten.

[/quote]

Olihan Chandler niitä parempipalkkaisia hahmoja,ku ekalla kaudella tuli riitaa rahasta.Ross,Monica ja Chandler halusi tehdä kalliita juttuja,Joey,Rachel ja Pheobe köyhäili.Ja kyllä Joey vissiin välillä tienasi ihan kivasti saippuaoopperatähtenä,kun se lainasi rahaa Chandlerille ja Monicalle vuokraan yms.Mut joo,jäi Joye silti aika paljon velkaa,kai ne sit vaan oli niin hyviä ystäviä ettei Chandler piitannut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:46"]

Jes mikä ketju!! Rakastan Frendejä yli kaiken! Tosiaan tullu katsottua jaksot ainakin viiteen kertaan, ja luettua kaikki eteen sattuneet "fin facts"it aiheesta :D

Siitä Rossin jäätelöinhosta, se taisi mennä niin päin että on ennen tuota tietoa syönyt jäätelö ainakin kahdesti (Elisabethin kanssa treffeillä ja Marcelin kanssa). En tiedä onko tuon väittämän jälkeen, en usko?

Mua on kans vähän häirinnyt nää perhekuviot. Tiesittekö että Phoeben häissä ei ollut ketään hänen sukulaisiaan, vaikka heitä on kuitenkin esitelty sarjassa useita.

Samoin aina olen miettinyt sitä Rossin ja Rachelin "on-off -kuviota". Eihän he edes eronneet kuin kahdesti? Plus tietty se avioero :D Olihan heillä siis loppupeleissä kaikenlaista, mutta mielestäni Rachel puhui tästä "on again off again" hommasta kun Ross oli menossa Emilyn kanssa naimisiin.

Näitä riittää!

[/quote]

Mäkin olen joskus ihmetellyt,kun Pheobe suri ettei hänellä ole muuta perhettä kuin isoäiti joka "ei elä ikuisesti vaikka muuta väittää",sitten löysi isän,biologisen äidin ja velipuolen. Äitiä näytettiin kerran löytymisen jälkeen,velipuolta pari kertaa ja isää ei ollenkaan.Häihinkin olisi halunnut morsiamen luovuttajaksi isäpuolen. Ehkä Pheobe ei sitten vaan tullut läheiseksi sukulaistensa kanssa?Muutenki jännä että ne vietti kaikki juhlapyhät ja muut erityistilaisuudet keskenään,jotenkin ne ystävät sit oli vähän niin kuin perhe toisilleen.

Vierailija
144/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kaudella Courtney Cox oli oikeasti raskaana, ja sarjassa peiteltiin? Jäi vaivaamaan kun en ole huomannut.

Vierailija
145/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:02"]

Millä kaudella Courtney Cox oli oikeasti raskaana, ja sarjassa peiteltiin? Jäi vaivaamaan kun en ole huomannut.

[/quote]

Ainakin tän ketjun mukaan viimeiselle,en kyllä ole myöskään huomannut vaikka osaan jaksot melkein ulkoa :) Toisaalta enpä ole hirveästi kiinnittänyt huomiota tuollaisiin asioihin,muuta kuin että kauhean laihoja ne naiset oli koko ajan ja Chandlerin naama pöhöttyi loppukausilla.

Vierailija
146/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutamassa vikassa jaksossa Monica oli raskaana ja se näkyi tosi selvästi. Käytti jotain tunikoita tiukkojen paitojen sijaan ja posketkin pyöristyu selvästi.

Vierailija
147/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe kun katsotte viimeistä kautta, ette voi olla huomaamatta courtneyn raskautta!:D en ymmärrä miten siltä voi sulkea silmänsä.. Monicalla aina oli tiukkoja paitoja ja vaatteita ja yhtääkkiå kamalia säkkejä ja naama pulleana.

Vierailija
148/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:08"]

Hehe kun katsotte viimeistä kautta, ette voi olla huomaamatta courtneyn raskautta!:D en ymmärrä miten siltä voi sulkea silmänsä.. Monicalla aina oli tiukkoja paitoja ja vaatteita ja yhtääkkiå kamalia säkkejä ja naama pulleana.

[/quote]

Rossin ja Rachelin mahdoton rakkaus saa silmät sumentumaan kyynelistä,ni ei huomaa epäolennaisuuksia :D Enpä niiden vaatteisiin kyllä ole erityisemmin huomiota kiinnittänyt,paitsi Rachelin hutsutyyli häiritsee vähän.

Vierailija
149/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös suuri frendit fani:)

Siellä pheopen häissä el varmaan ollu siks sen sukulaisia, kun ne meinattiin perua sen lumimyrskyn takia. Sittehän ne pitikin ne siinä kadulla kahvilan edessä. Eli ehkä sukulaiset eivät päässeet paikalle.

Mua on kans aina ihmetyttäny toi ben juttu. Ja se, ettei sitä kommentoida/huomioida, että ben sai siskon emmasta. Tätä sisaruudesta ei siis puhuta mitään.

Kannattaa lukee noita friends facts niistä löytyy just tietoo monista kummista jutuista kuten se asuntojen numeron vaihto ja samojen näyttelijöiden käyttö eri rooleissa.

Susanin näyttelijä oli eri vain parissa ekassa jaksossa, jonka jälkeen vaihtu. (En muista syytä.)

Vierailija
150/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ihmettelin sitä, miten pheope SYNNYTTI kolmoset, eikö olisi suosiolla kannattanut tehdä sektio :D

Vierailija
151/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:16"]

Siellä pheopen häissä el varmaan ollu siks sen sukulaisia, kun ne meinattiin perua sen lumimyrskyn takia. Sittehän ne pitikin ne siinä kadulla kahvilan edessä. Eli ehkä sukulaiset eivät päässeet paikalle.

Mua on kans aina ihmetyttäny toi ben juttu. Ja se, ettei sitä kommentoida/huomioida, että ben sai siskon emmasta. Tätä sisaruudesta ei siis puhuta mitään.

Kannattaa lukee noita friends facts niistä löytyy just tietoo monista kummista jutuista kuten se asuntojen numeron vaihto ja samojen näyttelijöiden käyttö eri rooleissa.

Susanin näyttelijä oli eri vain parissa ekassa jaksossa, jonka jälkeen vaihtu. (En muista syytä.)

[/quote]

Oliko Rossin 1. vaimo muuten koko ajan sama? En ole vieläkään varma vaihtuiko sen Carolin näyttelijä vai vaan sen ulkonäkö(tyyliin kampaus). 

Vierailija
152/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:16"]

[/quote]

Oliko Rossin 1. vaimo muuten koko ajan sama? En ole vieläkään varma vaihtuiko sen Carolin näyttelijä vai vaan sen ulkonäkö(tyyliin kampaus). 

[/quote]

Joo kyllä se vaihtui :) ite en ollut ikinä edes ajatellut asiaa, mutta sitten luin sen just jostain frendit faktoista tms :D

Vierailija
153/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:16"]

[/quote]

[/quote]

Joo kyllä se vaihtui :) ite en ollut ikinä edes ajatellut asiaa, mutta sitten luin sen just jostain frendit faktoista tms :D

[/quote]

Ups siis tarkoitin koko ajan carolia, en susania! :D eli carol vaihtui parin ekan jakson jälkeen, ei susan:)

Vierailija
154/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Courtney sai lapsen kesäkuussa, ja frendien viimeinen jakso on kuvattu tammikuussa. Ei se vatsa nyt kovin suuri voi olla. Ehkä aavistuksen pömpöttää jo.

Vierailija
155/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ups siis tarkoitin koko ajan carolia, en susania! :D eli carol vaihtui parin ekan jakson jälkeen, ei susan:)

[/quote]

Ah,vihdoinkin varmistui tämäkin asia niin ei tarvitse enää hämmentyä :D Hyvin ne on kyllä tehneet sen vaihdon,kun en yhdelläkään katsomiskerralla muista missä kohtaa se on eri nainen. Muistan vaan,että jaksossa,jossa Ross kuulee Carolin raskaudesta se on erinäköinen kuin siinä jaksossa missä ne törmää siellä ravintolassa,ja Carol on viimeisillään raskaana.

Vierailija
156/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:43"] 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ah,vihdoinkin varmistui tämäkin asia niin ei tarvitse enää hämmentyä :D Hyvin ne on kyllä tehneet sen vaihdon,kun en yhdelläkään katsomiskerralla muista missä kohtaa se on eri nainen. Muistan vaan,että jaksossa,jossa Ross kuulee Carolin raskaudesta se on erinäköinen kuin siinä jaksossa missä ne törmää siellä ravintolassa,ja Carol on viimeisillään raskaana.

[/quote]

Joo sori sekoiluni noissa nimissä :D

Googlaamalla löysin tämän:

"Frendit

Frendeissäkin on nähty yksi näyttelijävaihdos. Ross Gellerin entistä vaimoa, lesboksi osoittautunutta Carolia nimittäin on esittänyt myös kaksi eri näyttelijää. Carolin debyyttijaksossa näyttelijänä oli Anita Barone, mutta myöhemmin sarjassa hahmon näyttelijänä oli Jane Sibbett."

http://m.iltalehti.fi/viihde/2013083117435836_vi.shtml

Vierailija
157/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:19"]

Ainiin, ihmettelin sitä, miten pheope SYNNYTTI kolmoset, eikö olisi suosiolla kannattanut tehdä sektio :D

[/quote]

Äitini ihmetteli samaa kun Frendit tulivat vielä uusina jaksoina,itse olin silloin niin nuori että en tiennyt miten kolmosia saadaan."Oikeassa" elämässä varmaan olisi tehty sektio,mutta ehkä jakso ei sitten olisi ollut niin viihdyttävä?

Tykkään jaksosta,jossa Frank on ehkä 3-vuotiaiden kolmosten kanssa kahvilassa ja valittaa kun lapsia on niin monta:hän pitää kahta kädestä,jolloin ei ole vapaita käsi "suojelemaan paikkoja" kun kolmas iskee niihin.Lapsia on KOLME!Pheobe vastaa:"Tiedän,laskin heidät kun he tulivat ulos minun paikoistani." Ja se oli ihanaa,kun kolmas lapsi olikin tyttö,mutta sai silti nimekseen Chander(kun Pheobe lupasi nimetä lapsen Chandlerin mukaan,jos tämä ei vaihda "tyhmää" nimeään.)

On se sit ihana sarja,varmaa taas pakko katsoa pari jaksoa ennen nukkumaan menoa! :)

Vierailija
158/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:20"]

Jennifer Aniston oli Rachelina ihan loistava. Mutta muuten näyttelijänä ollut hyvinkin keskinkertainen.

[/quote]

Olen samaa mieltä,olen nähnyt Frendien lisäksi tasan yhden onnistuneen roolisuorituksen Anistonilta,elokuva Kiltti tyttö.Muuten ollut vain hömppäelokuvissa,joista ei ole jäänyt mitään mieleen.Rachelina kuitenkin todella hyvä,hahmo kehittyy ihanasti hemmotellusta kakarasta fiksuksi aikuiseksi.

Vierailija
159/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:38"]

Muuten ollut vain hömppäelokuvissa,joista ei ole jäänyt mitään mieleen.

[/quote]

Ja näytellyt kaikissa samaa rachelmäistä roolia rachelmäisellä hiustyyliilä varustettuna. Ainakin niissä, joista minä olen jonkin pätkän sattunut näkemään.

Vierailija
160/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne aina saavat vakikahvilasta sen vakipöytänsä vaikka paikka olisi muuten täynnä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän