Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit (tv sarja) mysteerit.

Vierailija
31.07.2014 |

Sinkkuelämää ketjun innoittamana.

Näitä on paljon, mutta nyt kun miettimällä mietin niin tulee mieleen vaan se että viimeisillä kausilla Rossin poikaa Benia ei näytetä eikä mainita juuri lainkaan.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Frendit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1495)

Vierailija
61/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:43"]

Hei mitä ihmettä siinä kohdassa tapahtuu, kun kaikki ovat lähdössä Rossin työpaikan juhliin, olisko ollut jakson nimi joku "the one where no one's ready", Monica soittelee Richardin vastaajaan koko ajan, mutta lopussa Monica ilmeisesti tekee jonkin virheen vastaajan kanssa, jolloin Phoebe ja Monica ovat molemmat "NOUU!!"?!? En tajua tuota kohtaa ollenkaan, kertokaa fiksummat jos olette tuon tajunneet! :D

[/quote]

monicalla on richardin vastaajan tunnukset ja hän siis käy kuuntelemassa mitä viestejä siellä on. Ja hän päättää jättää richardille viestin, mutta vahingossa monican sekopääviesti päätyy richardin vastaajan viestiksi joka siis kuuluu kun puhelu menee vastaajaan.

Vierailija
62/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin joskus viimeisen kauden jaksoissa huomiota siihen, että Courtney Cox oli isompi (normaalipainoisemman näköinen), mutta kuvittelin hänen lihonneen. Ei käynyt mielessäkään, että voisi olla raskaana, vaikka huomasin myös ne väljät puserot, joitä hänellä oli päällään. Kuvittelin vain, että niillä peitellään "ylimääräisiä" kiloja. Tyhmä minä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne Chandlerin ja Monican häälahjaksi saatu Pacman hävisi???

Vierailija
64/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 06:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:32"]

Oli David Shwimmer :D ja Lisa Kudrow esitti myös Ursulaa

[/quote]

Oli se,salanimellä:http://www.frendit.org/jaksot/zz210.shtml

Eipä ole David Schwimmer...

[/quote]

[/quote]

no tuota en tiennytkään. Kiitos korjauksesta :)

Vierailija
65/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa muissa sarjoissa sama, mutta Frendeissä jotenkin korostuu: Tosi usein kaksi henkilö keskustelee jotain salaista parin metrin päässä muista, jotka eivät muka kuule, (esim. Monican keittiössä kun muut istuvat sohvalla) vaikka nämä puhuvat ihan normaalilla puheäänellä.

Vierailija
66/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:00"]

Mä kiinnitin joskus viimeisen kauden jaksoissa huomiota siihen, että Courtney Cox oli isompi (normaalipainoisemman näköinen), mutta kuvittelin hänen lihonneen. Ei käynyt mielessäkään, että voisi olla raskaana, vaikka huomasin myös ne väljät puserot, joitä hänellä oli päällään. Kuvittelin vain, että niillä peitellään "ylimääräisiä" kiloja. Tyhmä minä. :D

[/quote]

Courtney Cox kärsi itse pitkään lapsettomuudesta ja vuosien jälkeen tuli varmaan omaksi yllätyksekseen raskaaksi. Monican ja Chandlerin lapsettomuuskuvio kirjoitettiin sarjaan osittain Coxin omista kokemuksista :-D Tän takia Cox joutui peittelemään raskauttaan.

Vierailija
67/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelin ei tarvitse sähköä toimiakseen. Eikä siitä tarvitse olla käyttökokemusta, että voi ymmärtää ihan perusjuttuja.

Jos jollain on ollut puhelin mykkänä sähkökatkon aikana, niin puhelimen ongelma on ollut jossan muualla kuin sähkössä. ;)

Tuosta asuntojen hinnoista vielä, ettei se hinta pelkästään koosta tule,myös sijainnista. Onhan tuo ikuinen klisee joka tietyissä sarjoissa osataan ottaa huomioon.

Mainittu Seinfeld, aika realistinen kerrostalo kämppiähän siinä nähtiin. Hemmetin pieniä. Tietty lavastekodit näyttävät isommilta, kun se yksi seinä puuttuu ja valoa riittää.

Itseä ottaa silmin paljon se asuntojen sopimattomuus muuhun pohjapiirustukseen nähden. Joskus jopa niin paljon, että lopetan kattomisen. Frendien kohdalla näin ei tapahtunut.

Vierailija
68/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joen ja Chanderin ovenkarmit ja välillä seinätkin heiluvat, kun ovi paukahtaa kiinni...

Vierailija
69/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras sarja! Sinkkuelämää ei jaksa enää ties monettako kertaa katsoa uusintana, mutta Frendejä voi katsoa aina vaan ja nauran hauskoille jutuille aina ennalta :D :D

Vierailija
70/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:49"]

Tämäkin on jo käsitelty täällä ja tämän lisäksi se Robbie Williams kaverinsa kanssa jotka istuvat kerran sohvalla. Mutta nää on tosi harvinaisia poikkeuksia jollon sohvalla istuu joku. Tuokin jossa nuo kiusaajat ovat jaksossa niin ovat luultavasti vain siksi, että jaksoon saatiin sisältöä kun naurettiin chandlerin ja rossin pelkuruudelle ja tilanteen käsittelemiselle.

[/quote]

:D Robbie Williams :D sori, mutta ihana kirjoitusvirhe!

Vierailija
71/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monican koti on sisustukseltaan jotenkin sen verran boheemi, ettei ihan käy yksiin sen siivousneuroosin ja muun pikkutarkkuuden kanssa. Oikeassa elämässä kuvittelisin Monicalle ehkä enemmän jotain Täydelliset naiset -tyyppistä sisustusta (tietysti sopivalla budjetilla).

Vierailija
72/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross sanoi yhdessä jakossa, ettei pidä jäätelöstä (jonka jälkeen kaikki frendit oli ihan gasp ei voi olla totta), mutta myöhemmissä jaksoissa Ross syö useaan otteeseen jäätelöä. :D

Vierailija
73/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni toi Cortneyn raskaus täysin ohi, sen verran hysteerisenä itkin vikat jaksot läpi :DD

Vierailija
74/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joey puhuu jossain alkujaksoissa "adams' applesta", mutta sitten myöhemmässä jaksossa se onkin joeys' apple, kun luulee että nimi tulee kunkin ihmisen mukaan. :D

Vierailija
75/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen heti huomas koska Monica alko oleen raskaana...

Vierailija
76/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:03"]1.kauden toisessa jaksossa pitsamies tuo tytöille väärän (naapurin) pitsan, mutta ne ottaa vastaan kuitenkin, koska se oli jonkun "kuuluisan" tilaama pitsa. Miten Phoebe pystyi syömään pitsaa, kun on kasvissyöjä?? :D

[/quote]

En tajua? Eihän se vegaani oo? Vai oliko sen pitsan päällä lihaa?

Vierailija
77/1495 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:23"]Jossakin ensimmäisen kauden jaksossa koko new yorkista menee sähköt mut siti monica ja phoebe käyttää lankapuhelinta pimeässä asunnossa.

[/quote]

Ootko tosissas? Ootko eläny aikana ennen kännyköitä?

Ei lankapuhelin tarvi sähköä.

[/quote]

OT mutta itse ainakin olin "aikana ennen kännyköitä" sen verran nuori,etten tosiaan muista miten lankapuhelimet toimivat :D Olemme ystäväni,toisen Frendit-fanin kanssa pohtineet tätä sähkökatkosjaksoa pääsemättä yksimielisyyteen.Eikö siellä pankin aulassa ollut valotkin tai ainankin valvontakamera päällä(jolle Chandler lopussa jutteli,halusi saada kopion nauhasta.)Siihen nyt ainakin tarvitaan sähköä? 

[/quote]

Siellä pankin aulassa on todennäköisesti ollut varavirtajärjestelmä sähkökatkoja varten, ihan normijuttu. Ja tuo lankapuhelinasia onkin jo käsitelty, ei tarvitse sähköä :)

Vierailija
78/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joeyn ja Chandlerin asunnon oven vieressä oli sellainen piirustustaulu jossa oli aina eri teksti. Ei vaan ole tullut kiinnitettyä huomiota mitä kaikkea siellä on lukenut/piirrelty

Vierailija
79/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]joey puhuu jossain alkujaksoissa "adams' applesta", mutta sitten myöhemmässä jaksossa se onkin joeys' apple, kun luulee että nimi tulee kunkin ihmisen mukaan. :D

[/quote]

Ah! Nyt tuli eka mitä en oo koskaan huomannu vaikka oon koko sarjan katsonu kymmeniä kertoja läpi! Lisää tämmösiä!

Vierailija
80/1495 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Courtney Cox kärsi itse pitkään lapsettomuudesta ja vuosien jälkeen tuli varmaan omaksi yllätyksekseen raskaaksi. Monican ja Chandlerin lapsettomuuskuvio kirjoitettiin sarjaan osittain Coxin omista kokemuksista :-D Tän takia Cox joutui peittelemään raskauttaan.

[/quote]

Muistelen, että Courtney odotti kaksosia, joista toinen sitten kuoli kesken raskauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän