Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa illaksi, vieraana miehen veli

Vierailija
23.07.2021 |

Miehen veli tulee käymään ja jää yöksi, koska on reissun päällä. Ajattelin olla ehtoisa emäntä ja laittaa jotain hyvää ruokaa. En vaan oikein keksi mitään, pizza on niin nähty ettei ainakaan sitä. Ei myöskään mitään liian erikoista, tyyliin tulista intialaista. Joku perunaruoka ehkä? Heittäkää ideoita! Haluaisin kuitenkin tehdä jotain hyvää, joka jää mieleen, ei mikään kinkkukiusaus siis.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullakebabit lähi kebulasta. Sinänsähän se on miehen ongelma mitä syöttää veljelleen.

Vierailija
22/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rullakebabit lähi kebulasta. Sinänsähän se on miehen ongelma mitä syöttää veljelleen.

Miksi ajattelet noin negatiivisesti? Ei tämä ole ongelma kenellekään, minä nimenomaan haluan laittaa jotain hyvää ruokaa, kuten aloituksessa sanoin. On tosi hyvä tunne kun joku tykkää tekemästäni ruuasta ja kehuu/kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötä itsesi miehen veljelle

Vierailija
24/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet noin negatiivisesti? Ei tämä ole ongelma kenellekään, minä nimenomaan haluan laittaa jotain hyvää ruokaa, kuten aloituksessa sanoin. On tosi hyvä tunne kun joku tykkää tekemästäni ruuasta ja kehuu/kiittää.

Säälittävää huomion kerjäämistä. Anna aikuisten ihmisten syödä missä lystäävät.

Vierailija
25/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vieraille lasagnea, se on helppo tehdä valmiiksi etukäteen ja vaan lykätä uuniin illemmalla. Voi tehdä helposti myös lohi- tai kasvisversiona ruokailijoiden tottumuksista riippuen.

Vierailija
26/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta mitä ihmeen huomion kerjäämistä? Minäkin tykkään laittaa ruokaa, mutta harvoin viitsii nähdä paljoa vaivaa pelkästään itsensä takia. Sen takia on kiva hemmotella toisia hyvällä ruualla silloin harvoin kun saa ruokavieraita.

Vierailija
27/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merimiespihviä, punajuurta ja suolakurkkua. Nam!

Vierailija
28/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjoatkin, leivo itse leipää siihen kyytipojaksi, esim. vuokaleipä on melko helppo tehdä ja maistuu varmasti. 

Vierailija
29/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

soitat semmosen michelin-kokin, kokkisodasta tutun, kokkaamaan

Pyh, noi nyt tekee vaan pikkuvauvojen välipala-annoksia, nysvätään jonkun heinänkorren kanssa sitä asetellen ristiin peukalonpään kokoisen raakan lihapalasen päälle.

Vieras katselis lautastaan ihmeissään missä ja koska ruokaa tarjotaan.

Joo, en tosiaan aio alkaa piipertämään mitään liian hienoa. Tarkoitus on tehdä vaikutus maulla, ei ulkonäöllä.

Hyvin usein yksinkertainen kotiruoka on kaikkein parhainta, eikä tarvitse tuntitolkulla aikaa kuluttaa kyökin puolella.

Vierailija
30/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäspagettia - sitä mieskin voi syödä lusikalla isommalti sotkematta.

Vierailija
31/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään hienoa ettei se ajattele, että olet erikoisuudentavoittelija. Vaikka sarvimakaroneja ja ketsuppia tai potut ja kalapuikot.

Vierailija
32/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samaa mieltä esim jos veli haluaisi johonkin paikalliseen ravintolaan, eikä esim vain nököttää teillä koko iltaa?

Odotan kyllä sitä vierailun jälkeistä päivitystä🤣

Vierailija
33/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan pelata varman päälle ja tehdä joku oma bravuuri?

Vierailija
34/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samaa mieltä esim jos veli haluaisi johonkin paikalliseen ravintolaan, eikä esim vain nököttää teillä koko iltaa?

Tiiätkös kun Suomessa asuu ihmisiä sellaisissakin paikoissa joissa sitä paikallista ravintolaa ei edes ole. Eikä kaikki muutenkaan halua istua iltojaan jossain kaljakuppiloissa vaikka se olisikin sinun ihannetapasi viettää aikaa. Ihme irvailua.

Vierailija
35/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ravintolaan, ymmärsin että vieras tulee kotiin.

Ravintolaan menee ne surkimukset jotka ei ruokaa osaa tehdä.

Vierailija
36/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ravintolaan, ymmärsin että vieras tulee kotiin.

Ravintolaan menee ne surkimukset jotka ei ruokaa osaa tehdä.

Niin joillekin on edelleen ne kotityöt oman egon jatke, joiden avulla päteä. Minä lähtisin pitämään kavereiden kanssa kivaa ja antaisin veljeksille tilaa, enkä jäisi kotiin häiriimään poikien iltaa.

Vierailija
37/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tulee jo tänä iltana, kun ap mököttää yksinään kun hän ei olekaan makaronilaatikkoineen illan päätähti.

Vierailija
38/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt, onko ruuan valmistaminen vieraalle hänen toiveensa huomioon ottaen jotain huomionhakua? Kyllä varmaan saisin enemmän huomiota jotenkin muuten. Mä ihan oikeasti nautin kokkaamisesta ja siitä että joku pitää ruuastani. En ole kuitenkaan pakottamassa ketään sitä syömään. Asutaan parikymmentä kilometriä keskustasta ja saunaan on tarkoitus mennä ensin. Varmasti oluttakin kuluu, mies ei ole nähnyt veljeään lähes vuoteen, rupattelevat siis ja saunovat pitkän kaavan mukaan. Eli heidän ei ole tarkoitus lähteä muualle täältä. Mutta nyt sitten pitäisi käskeä taksilla lähimpään kebabbilaan, koska muuten olen huomioh*ora? OK. 😂

Vierailija
39/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan tosi paljon ystäviä ja hyvät välit miehesi sukulaisiin ja kavereihin.

Ei sunlaisia palstan ulinaisia voi kun sääliä. -ohis 

Vierailija
40/92 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen nyt, onko ruuan valmistaminen vieraalle hänen toiveensa huomioon ottaen jotain huomionhakua? Kyllä varmaan saisin enemmän huomiota jotenkin muuten. Mä ihan oikeasti nautin kokkaamisesta ja siitä että joku pitää ruuastani. En ole kuitenkaan pakottamassa ketään sitä syömään. Asutaan parikymmentä kilometriä keskustasta ja saunaan on tarkoitus mennä ensin. Varmasti oluttakin kuluu, mies ei ole nähnyt veljeään lähes vuoteen, rupattelevat siis ja saunovat pitkän kaavan mukaan. Eli heidän ei ole tarkoitus lähteä muualle täältä. Mutta nyt sitten pitäisi käskeä taksilla lähimpään kebabbilaan, koska muuten olen huomioh*ora? OK. 😂

Hih hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän