Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsi kun en tiedä sainko töitä vai ei, huomenna keikkavuoro

Vierailija
31.07.2014 |

Hain töitä ja kävin haastattelussa pari viikkoa sitten. Tänään soittivat ja kysyivät jos voisin mennä huomenna ja ensi viikolla tekemään muutama vuoro, sanoiva vain että päätös on kyllä tehty mutta tulee postissa hakijoille.
Kai olis puhelimessa sanonu jos mut olis valittu? Mutta... miksi pytä töihin ja tkemään perehdytysvuoroja jos en kuitenkaan töitä saanut...? Hukkaan heitetty perehdytys ja resurssi koska en todellakaan jää odottamaan satunnaisia keikkavuoroja vaan haen tietysti oikeita töitä...
Mielipiteitä?
Huomenna olen tietty viisaampi, mutta ainahan voi nyt spekuloida loppuillan....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:47"]

Mitä menetät jos menet tekemään nuo muutamat vuorot?

Olet kuitenkin työtön niin ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa.

Ja jos olet hyvä työntekijä niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä "vakitöitäkin" löytyy...heti tai tulevaisuudessa.

[/quote]
Ei ole ylivoimaisen vaikeaa mennä ja olenhan menossa, heti sanoin että tulen tekemään nämä vuorot. Puhelun jälkeen vain iski mitvit olo, ja mitä menetän.... No, koska olen ollut työtön vasta kuukauden ei ole edes päästöstä ansiosidonnaisesta vielä tullut ja sitten seuraavassa päätöksessä taas kestää että saan toimitettua palkkatodistuksen, ja asumistukea pitäisi hakea kunhan tiedän minkä verran saan ansiosidonnaista mutta tulo-kohtaan on vähän vaikeaa mitään kirjoittaa jos satunnaisesti on tarjolla keikkaa.

Vierailija
2/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tietty muutenkin jännittää kun pitää tutustua uusiin ihmisiin ja oppia uutta ja antaa itsestään hyvän vaikutelman...

Tiedän kyllä että pärjään, mutta yhtä paljon jännittää aina kuitenkin mennä uuteen työpaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on arkipäivää mennä paikasta toiseen milloin olla jossain viikko, milloin päivä pari jne. Ei yhtään vaikeeta.

Vierailija
4/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:13"]Mulle on arkipäivää mennä paikasta toiseen milloin olla jossain viikko, milloin päivä pari jne. Ei yhtään vaikeeta.

[/quote] Kivaa. Minulle tuollainen ei kävisi.

Vierailija
5/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen =)

Vierailija
6/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vakkarisopimus jo tänä vuonna =D

Vierailija
7/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kohta viisastun.... Saattaa ehkä ketuttaa hiukan jos en saanutkaan oikeasti töitä, ja pyytävät sitten vain aina tarvittaessa, lyhyellä varoitusajalla tekemään keikkaa....

Vierailija
8/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi?

Vierailija
9/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetät jos menet tekemään nuo muutamat vuorot?

Olet kuitenkin työtön niin ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa.

Ja jos olet hyvä työntekijä niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä "vakitöitäkin" löytyy...heti tai tulevaisuudessa.

Vierailija
10/10 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielipiteitä?