Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaavat naiset kaikista kauneimpia

Vierailija
31.07.2014 |

Suosittelen kohtalaista kuntosalitreeniä viikottain ja siihen päälle muuta liikuntaa. Liikkuvat ja timmit naiset ovat kaikista viehättävimpiä ja seksikkäimpiä. Laiskat sohvaperunat ja lylleröt eivät todellakaan kiinnosta millään tasolla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:17"]Täysin eri mieltä.

T. Mies

[/quote]

Lihava nainenhan sinä olet.

[/quote]

En vaan mies, enkä ole kovin kova liikkumaan, joten en haluaisi himourheilijanaistakaan.

T. Mies

Vierailija
22/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:22"]Hoikat naiset ovat kauneimpia! Harva mies oikeasti huolii tukevampaa tätiä, jos tarjolla on laadukkaampaa tavaraa.

[/quote]

Mulla on paha akne, hevosenhampaat ja pälvikalju. Mitat kyllä 167/43. AA65. Ei hoikkuus ole tae kauneudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:17"]

Täysin eri mieltä.

T. Mies

Onneksi me treenatut naiset katsellaankin treenattuja miehiä eikä Vauva-palstalle kirjoittelevia pulkannaruja

[/quote]

[/quote]

Siitä vain, ei ole minulta pois. Tavoite yhdessä vetää mömmöjä ja vertailla hauksia steroidipäissänne.

T. Mies

Vierailija
24/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy kuntosalilla. Mutta ei musta tarttekaan olla kiinnostunut, riittää kun oma mies käy kuumana koko ajan. Kun on seksiä pari kertaa päivässä niin siinähän sitä on liikuntaa ihan riittävästi, kun ei ole tapana vain makailla lahnana ja haukotella.

Vierailija
25/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman näköiset naiset treenaavat, MUTTA treenaava nainen ei ole automaattisesti hyvännäköinen. Miksi treenaavista naisista puhutaan yhtenäisenä massana, vaikka treenaavia on todella laaja kirjo? Kyllähän treenaava on usein myös ylipainoinen, tekeekö se treenaaminen muka kaikista kauniita ja hyväkroppaisia? 

Vierailija
26/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:31"]

Mä en käy kuntosalilla. Mutta ei musta tarttekaan olla kiinnostunut, riittää kun oma mies käy kuumana koko ajan. Kun on seksiä pari kertaa päivässä niin siinähän sitä on liikuntaa ihan riittävästi, kun ei ole tapana vain makailla lahnana ja haukotella.

[/quote]

Eikö se ole aika surullista, että kukaan muu kuin oma mies ei ole kiinnostunut? 

Vierailija
27/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on kyllä melkoinen, kun vertaa kesällä terassilla näkyviä naisia naisiin, jotka kuuluvat kuntosalin vakioasiakkaisiin :D

Vierailija
28/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sen pitäisi olla surullista?

Vierailija
29/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nähdään ihmisten kapea näkemys treenatusta naisesta: aina kehonrakentaja, jonka sukupuolta saa pähkäillä. Ei ole ihme, miksi naiset välttävät urheilua tuollaisen pelottelun myötä ja miehillä alkaa itkut rupsahtamisesta.

Minä, 153 kg/55 kg harrastan salia 2-3 krt/vko, uintia krav magaa ja potkunyrkkeilyä. En ole kertaakaan muuttunut miehisen näköiseksi. Kyllä siinä on hormoneja vedetty, jos on lihakset kasvaneet isommaksi. Katsokaa Janni Hussin, onko hän miehen näköinen? Pidän itseäni enemmänkin rautaisena naisena naisellisine olemuksineen. Tiedän monia muitakin tällaisia.

Nainenkin tarvitsee lihaskuntoa, ettei tulisi sairauksia ja ylipainoa. Mutta kun asenne on mikä on, niin tietysti sitten sillä on ikävät seurauksetkin.

Vierailija
30/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla ja olen timmissä kunnossa, mutta minua ei kiinnosta miesten mielipide asiaan.

Vierailija
31/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo timmei beibei on kiva kuolata sohvalla samalla kun mätän kaljaa ja sipsei, kunpa kaikki naiset olisi sellaisia koska en huoli mitään läskivalasta.

Vierailija
32/36 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:31"]

Ei? Miksi pitäisi? (En ole tuo keneltä kysyit, mutta ihmettelin vain.)

Miesten kiinnostuksen arvo on täysi nolla eikä sitä maksa vaivaa edes tavoitella. Ohis

Vierailija
33/36 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:31"]

Miksi sen pitäisi olla surullista?

Täytyy kyllä kertoa omat kokemukset tuollaisten naisten miehistä.. Ne ovat yleensä sitten sellaisia huonoitsetuntoisia(?) vai todistelemisenhaluisia, jotka haukkuvat syystä tai toisesta näitä suositumpia naisia, tyyliin julkisesti vaikka facessa kommentoivat oman naisensa kuvia siihen tyyliin, että siinä on kyllä nainen parhaimmillaan, kukaan mies ei tykkää niistä luuviuluista/ällöttävistä lihaskimpuista/läskeistä/isotisseistä/pikkutisseistä tms. joka siis erilainen kuin oma naisensa ja se on todella myötähäpeää aiheuttavaa. Kehuminen toisia haukkumalla on yksinkertaisesti todella junttia. 

En tiedä mitä tuon kommentin kirjoittaja on tarkoittanut sitten, jos sitä että surullista kun muut miehet eivät katso niin se taas ei ole mitenkään surullista. Itse en ainakaan pidä siitä, jos moni katsoo sillä silmällä, olen itse kiinnostunut yhdestä kerrallaan.

Vierailija
34/36 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mielipiteesi. Sitte vaan niin.

Vierailija
35/36 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään ihmisten kapea näkemys treenatusta naisesta: aina kehonrakentaja, jonka sukupuolta saa pähkäillä. Ei ole ihme, miksi naiset välttävät urheilua tuollaisen pelottelun myötä ja miehillä alkaa itkut rupsahtamisesta.

Minä, 153 kg/55 kg harrastan salia 2-3 krt/vko, uintia krav magaa ja potkunyrkkeilyä. En ole kertaakaan muuttunut miehisen näköiseksi. Kyllä siinä on hormoneja vedetty, jos on lihakset kasvaneet isommaksi. Katsokaa Janni Hussin, onko hän miehen näköinen? Pidän itseäni enemmänkin rautaisena naisena naisellisine olemuksineen. Tiedän monia muitakin tällaisia.

Nainenkin tarvitsee lihaskuntoa, ettei tulisi sairauksia ja ylipainoa. Mutta kun asenne on mikä on, niin tietysti sitten sillä on ikävät seurauksetkin.

😍

Vierailija
36/36 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja taas Jani-Petteri 15v. perähikiältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän