On tämä keski-ikäisen elämä tylsää! Ero? Sivusuhde? Uusi vauva? Mikä auttaa, 36v syntymäpäivä ahdistus
Kommentit (67)
sivusuhde antaa monenlaista virikettä =)
Kukin tyylillään. Provohan tämä on, mutta silti miettikää nyt hyvän tähden aivoillanne älkääkä jälkovälillänne.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Provohan tämä on, mutta silti miettikää nyt hyvän tähden aivoillanne älkääkä jälkovälillänne.
Olisiki provo. Nämä ovat mun päivittäisiä ajatuksia ja itkuja. Ap
Elämä on ohi vasta nelikymppisenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä sitten sopii ihmetellä, että miksi nuorten mielenterveyspalveluissa on ruuhkaa. Kyllä lapsi sen vaistoaa, että äiti tai isi on nyt niin onnellinen, kun ei enää joudu elämään ydinperheessä. Pääsee minusta välillä eroon. Sitten sitä ollaan niin rakastunutta niin rakastunutta. Kahden kodin väliä ramppaavat lapset ovat niitä jotka sitten myöhemmin oireilevat. Koittakaa nyt aikuiset ihmiset jollain muulla keinoin ratkaista oma tylsyytenne kuin se, että lähdette sukuelimet edellä elämään.
Eli lasten takia ei saisi elää, ainutlaatuista elämäänsä?
Saa elää, mutta lasten etu on mentävä oman edun edelle. Nussia ehdit vielä sen jälkeenkin, kun lapset ovat lentäneet pesästä.
Olen 48v, kun nuorin 18v. Kuka sellaista mummoa panee? Ei kukaan laadukas mies..
Ap
Ei laadukkaat miehet pane myöskään satakiloisia.
Mistä tämä ikäkriisi kun muistaakseni olit itse ihan lääpällään reilusti itseäsi vanhempaan, varattuun mieheen?!
Olen 48v, kun nuorin 18v. Kuka sellaista mummoa panee? Ei kukaan laadukas mies..
Ap