Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aiheuttanut itsellesi tahallasi vammoja, jotta ei tarvisi mennä töihin?

Vierailija
23.07.2021 |

Mulla pyöriny pari viikkoa päivittäin ajatus, että aiheuttaisin itselleni vamman, jonka johdosta joutuisin sairaslomalle vähintään kuukaudeksi.
Siinä pisteessä ollaan surkea palkkaisen p*skaduunissa raatamisen jäljiltä. Motivaatio nollassa, ei tippaakaan kiinnosta. Haluan vaan olla kotona eläinten kanssa, katsoa lempisarjoja myöhään ja nukkua rauhassa niin kauan kuin nukuttaa.

Saunaa lämmittäessä mietin kämmenen painamista kiukaaseen, tai autoon noustessani että litistäisin sormeni oven väliin, jotta murtuisivat.

Tätä se elämä nyt on, kun ei älyllä ole pilattu eikä mahdollisuutta kouluttautua ja työllistyä korkeapalkkaisiin hommiin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoa masennukseen. Mielialalääkkeet saa alkeellisimmallakin lääkärikäynnillä (yleinen vaiva) ja ei jää mitään jälkikomplikaatioita niin kuin fyysisestä vammasta.

Merkintä saatata jäädä johonki papereihin, mutta tuskin tässä nyt mihinkään ministeripestille haetaankaan. Ja pieni masennushan on vaan muodikasta.

Vierailija
2/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi vedota krooniseen koronaan. Itse sairasta sitä vaikka varmuutta koronan sairastumisesta ei ole. Sen oireet tulee aaltoillen ja voin olla väsynyt pitkiäkin aikoja ja unettomuus toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ite kokeillu mut tuttava tekaisi puolen vuoden palkallisen saikun itelleen väittämällä että kaatui työpaikan portaissa. Oikeasti oli kaatunut mökillään.

Vierailija
4/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoa masennukseen. Mielialalääkkeet saa alkeellisimmallakin lääkärikäynnillä (yleinen vaiva) ja ei jää mitään jälkikomplikaatioita niin kuin fyysisestä vammasta.

Merkintä saatata jäädä johonki papereihin, mutta tuskin tässä nyt mihinkään ministeripestille haetaankaan. Ja pieni masennushan on vaan muodikasta.

Masennus tai jotain sellaista mulla onkin, mutta masentais entistä enemmän juurikin nuo puheet "onhan se tietysti muodikasta nyt, heh heh" selän takana, jotka kantautuisivat kuitenkin korviini.

Ei haittaisi vaikka loppuelämän vamma tulisi johonkin raajaan, alkais jo katella hautapaikkaa itselle valmiiksi.

Ap

Vierailija
5/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile

- koronaa/korona-altistusta

- masennusta

- unettomuutta

- selkäkipua

Vierailija
6/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tehdä se työpaikalla niin saat paremmin massia.

Vierailija
7/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitot sitä saikkua saa, jos tekee itse itselleen jonku "joo mulla on korona" - diagnoosin.

Ap

Vierailija
8/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny töissäkin usein, että missä olis helppo loukkaantua ja vielä niin, että kukaan ei osaa epäillä teinkö tahallani.

Ap

Vierailija
9/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatartunta olisi uskottavin, jos työpaikallanne saa sillä vapauttavan karanteenin.

Vierailija
10/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile

- koronaa/korona-altistusta : no pitäs varmaan nyt käyä nuolemassa julkisilla paikoilla kaikkia pintoja, jotta sen sais jostain

- masennusta : p*skapuhetta saa niskaansa

- unettomuutta : lääkäri käskee ottaa melatoniinia ja tehdä rentoutusharjoituksia

- selkäkipua : lääkäri käskee mennä lenkille.

Ei saikkua.

Ap

Vierailija
11/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny töissäkin usein, että missä olis helppo loukkaantua ja vielä niin, että kukaan ei osaa epäillä teinkö tahallani.

Ap

Vakuutusetsivä löytää sinut näiden viestiesi perusteella.

Vierailija
12/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vakuutusetsivä löytää sinut näiden viestiesi perusteella.

Totta. Parempi ettei töissä siis toheloi.

Ap

Vierailija
13/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja kerro noista ajatuksista. Saat aluksi kuukauden sairasloman työuupumuksen vuoksi. Eikä sinun tarvi edes teeskennellä, nuo ajatukset ovat työuupumuksen merkki.

Vierailija
14/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadu työpaikalla jostain korkealta portaista. Jos ei heti katkea mitään niin ota vauhtia lisää.

Vierailija
15/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut. On työperäinen selkäsairaus. Oli masennus.

Vierailija
16/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadu työpaikalla jostain korkealta portaista. Jos ei heti katkea mitään niin ota vauhtia lisää.

Tästä tuleekin viihdyttävää valvontakamerakuvaa.

Vierailija
17/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiheuttanut, mutta yhteen aikaan useampana aamuna harkitsin hyppääväni parvekkeelta (2. kerros) alas, että ei tarvitsisi mennä töihin. Toki olin loppuunpalanut ja masentunut tuolloin. 

Vierailija
18/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas typerä trolli.

Vierailija
19/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tyypin joka tunki kätensä polttouuniin. No sen ei ole tarvinnu mennä enää ikinä töihin. Pääsi kittaamaan sitä kaljaa kuten halusikin.

Pillilläkö imee, jos kädet palaneet?

Vierailija
20/43 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomaa ei saa millään, ei siis millään syyllä. Yritetty on. Työterveyslääkärin mielestä pitäisi vielä kuolleenakin istua työpöydän äärellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme