On tämä keski-ikäisen elämä tylsää! Ero? Sivusuhde? Uusi vauva? Mikä auttaa, 36v syntymäpäivä ahdistus
Kommentit (67)
Jaa. Mulla on kivaa. Lapset 10 v ja 12 v eli nyt on aika itselle. Ei ole tylsää. T. N36
Minusta elämä on aina vain muuttunut paremmaksi. Harrasta, matkaile, opiskele, hanki uusia ystäviä jne.
Onko 36 keski-ikäinen? Luulin, että joku 50+ vasta. Nyt alkoi itseäkin ahdistaa.
Ero, uusi mies ja uusi vauva!
Päivääkään en ole katunut. Jos perhe-elämä tylsää, hanki uusperhe. Joka toinen viikko helpottaa.
N38
Keski-ikäiset ei enää tee vauvoja.
Sivusuhde on paras noista vaihtoehdoista.
Trolli hei, sä täytit 36 jo kuukausia sitten.
Olen käytettävissä kokeilevaan D/s-sivusuhteeseen.
M
Vierailija kirjoitti:
Onko 36 keski-ikäinen? Luulin, että joku 50+ vasta. Nyt alkoi itseäkin ahdistaa.
No kyllä se on. Harva elää 100 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ero, uusi mies ja uusi vauva!
Päivääkään en ole katunut. Jos perhe-elämä tylsää, hanki uusperhe. Joka toinen viikko helpottaa.
N38
Edellisen liittosi lapset kiittävät.
Keski-ikä on 40-55v. Riippumatta siitä, minkä ikäiseksi ihminen keskimäärin elää. Joskus se määritellään jopa 60v asti. Keski-ikää seuraa ns. kolmas ikä, koska erityisesti nykyään keski-iän ylittänyt ei enää automaattisesti ole raihnainen vanhus.
ALota harrastus. Ite löysin teiniaikoijeni lempparin ratsastuksen alkuvuodesta <3
Koira? Kissa? Joku lemmikki 😊 Koira tuo todella paljon sisältöä ja tekemistä elämään. ❤️
Vierailija kirjoitti:
No eikö sulla ole harrastuksia?
Pyöräilen, uin ja leivon. Sitäkö se loppuelämä on? Harrastuksia? Ei uutta miestä, alkuhuumaa? Ei vauvakuplaa ja imetyksen onnea? Nyt olen vanha nainen, eli turha.
Ja täytin 36v kuukausia sitten, mutta edelleen itkettää :(
Pikkusisko 22v elää täyttä elämää, nuori, kaikki edessä. Mulla kaikki ohi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koira? Kissa? Joku lemmikki 😊 Koira tuo todella paljon sisältöä ja tekemistä elämään. ❤️
Ottaisin, jos ne ei kakkaisi :D ap
Oot väärän miehen kanssa sitten, jos noin ajattelet. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen, uin ja leivon. Sitäkö se loppuelämä on? Harrastuksia? Ei uutta miestä, alkuhuumaa? Ei vauvakuplaa ja imetyksen onnea? Nyt olen vanha nainen, eli turha.
Ja täytin 36v kuukausia sitten, mutta edelleen itkettää :(
Pikkusisko 22v elää täyttä elämää, nuori, kaikki edessä. Mulla kaikki ohi.
Ap
Voi nyyh. Tee asioita joista tykkäät. Hanki uus mies. Hanki vaikka kolme! Ja tee jokaiselle lapsi. Siinä riittää tekemistä pariksikymmeneksi vuodeksi eteenpäin.
Parempaa kohti kirjoitti:
Minusta elämä on aina vain muuttunut paremmaksi. Harrasta, matkaile, opiskele, hanki uusia ystäviä jne.
Matkalle, korona aikana?