Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasketaanko alkoholistiksi?

Vierailija
31.07.2014 |

Lasketaanko alkoholisteiksi sellaset jotka juo viikon putkia säännöllisesti (vähintään joka kk) niinkun isäni, mietin vaan..kun yleinsä alkoholisteina pidetään niitä vaan jotka juo aina, mutta toi vaikuttaa kans aika paljon ja on aina vaikuttanut. Muutenkin alkoholisteja suku täynnä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei niin oon helvetin väsyny tähän.. Vaikka oon 18v niin tää stessaa todella paljon, jatkuva stressi, huoli, pelko, viha jne.. Alkoholismi ei oo sairaus, se on ihan itsestä kiinni kaataako sitä viinaa kurkusta alas vai ei..AP

Vierailija
4/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tolta se tuntuu^ tiedän kyllä että se on sairaus..

Vierailija
5/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurijuoppo.

Vierailija
6/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon alkkishan tuollainen on. Viikon putken vteäminen ei ole normaalia edes kerran elämässä, saati säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on sairaus, mutta nuo sun tunteet on ihan normaaleja. Syyllistäminen ei kuitenkaan auta ketään.

Vierailija
8/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:52"]

Ihan kunnon alkkishan tuollainen on. Viikon putken vteäminen ei ole normaalia edes kerran elämässä, saati säännöllisesti.

[/quote]  No itse oon juonu 3 iltana peräkkäin, enkä laske itseäni alkoholistiks ja mä osaan päättää koska juon ja koska lopetan. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on alkkis, katso tuurijuoppo wikipediasta.

Vierailija
10/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkoholisti, jos voi olla 3 vkoa /kk ilman.

Tämän olen palstalta oppinut. Jos juon lasin punkkua joka päivä, olen alkoholisti, sillä en voi olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti on aina kun juominen häiritsee normaalia elämää.

Vierailija
12/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvästi alkoholiongelmaista. Alkoholisti voi muuten olla sellainenkin, joka juo vain harvoin, yhtenä iltana kerrallaan, mutta ei hallitse silloinkaan juomistaan. Eli alkoholistin ei tarvitse "aina" juoda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken itseni alkoholistiksi vaikka voin olla pitkiäkin aikoja juomatta enkä juo koskaan pitkiä aikoja kerrallaan. Silti alkohoolinkäyttöni on ongelmaista.