Jaah poika on ilmeisesti seurustellut tai kaveerannut joknun tytön kanssa ilman meidän tietoamme
Tuossa noin viime loka-marraskuussa poika alkoi yhtäkkiä vain tekemään semmoisia 1-3h kävely lenkkejä, melkein päivittäin. Noh eilen sitten autolla ajaessani näin että poikahan siinä käsikädessä kävelee jonkun tytön kanssa parisen kilometriä meidän kodista. Tiesin että meillä on poikaan huonot välit, mutta en tiennyt että tilanne on ihan näin paha. ) :
Vertaistukea
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tapasin mun ekan aviomiehen kun olin 15v ja se 20v. Meillä tytär ja nyt jo kaksi ihanaa lastenlastakin. 15 vuotiaana voi tunteet jo roihuta ❤
Ei ole laillista.
Ehkä ei, mutta kuka on kärsinyt? Ei ainakaan asianomistaja kommentista päätellen. Ja rikos on jo varmasti vanhentunut.
Eri
Voinko saada siihen edes vastauksen että kannattaako minun kertoa pojalle että näin hänet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa. Puhutteluun poika ja tyttö tuotava näytille.
No siis en nyt ihan tiedä onko tilanne ihan kaikista huolestuttavin, mutta kyllä olisi aika mukava saada pojan heila "arvosteltavaksi" meille.
AP
Juuri siksi hän ei halua kertoa. Taitaa tietää myös, että kertomista seuraa menojen rajoittamista ja muuta ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis en nyt ihan tiedä onko tilanne ihan kaikista huolestuttavin, mutta kyllä olisi aika mukava saada pojan heila "arvosteltavaksi" meille.
AP
Juuri siksi hän ei halua kertoa. Taitaa tietää myös, että kertomista seuraa menojen rajoittamista ja muuta ikävää.
No en minä ole lapsien seurustelua vastaan niin paljon jotkut muut täällä. En ole milloinkaaan sanonut pojalle että ei saisi seurustellut. Meillä kaikki tälläin vastakkainen sukupuoli, seurustelu sekisi asiat on ollut aika tabu meidän perheessä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voinko saada siihen edes vastauksen että kannattaako minun kertoa pojalle että näin hänet?
Ap
Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asiat on hoidettu siten aina, että jos jollakin muksuista alkaa olla vehtaamishaluja, niin se kumppani tuodaan kotiin saunottavaksi. Minä saunotan tytöt ja vaimo pojat. Se on kummasti hillinnyt vehtaamishaluja.
Ei se ole niitä vehtaamishaluja vähentänyt, se on vaan ohjannut ne nuoret pitämään asian visusti salassa teiltä.
Ja jos muuten kuulisin nuoren tytön vanhempana, että sinä olet mennyt väkisin saunottamaan tytärtä, niin sinä löytäisit itsesi todella todella nopeasti oikeudesta, pervo.
Eihän tässä ketään väkisin saunoteta. Se on nuorten oma valinta haluavatko seurustella vai ei. Toinen juttu on että saunominen ei ole rikollista, joten voit tunkea oikeutesi hanuriisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No en minä ole lapsien seurustelua vastaan niin paljon jotkut muut täällä. En ole milloinkaaan sanonut pojalle että ei saisi seurustellut. Meillä kaikki tälläin vastakkainen sukupuoli, seurustelu sekisi asiat on ollut aika tabu meidän perheessä
Ap
Asia on ollut tabu ja sitten ihmettelet, ettei poika halua puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kannata.
No mitäs sitten teen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ap
Asia on ollut tabu ja sitten ihmettelet, ettei poika halua puhua asiasta.
No siis jos poika on kohta vuoden seurustellut niin eikö ole hänen tehtävänsä rikkoa tämä tabu
Ap
Ei tossa ole mitään ihmeellistä. Mulla oli aivan ok välit äitiini, mutta ei tullut mieleenkään esitellä tyttöystäviä äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
Ilman meidän tietoamme? Mitä helvettiä tuo tarkoittaa? Tollo!
Joknun?
Kävelylenkkejä on yhdyssana.
Opiskele pilkkusäännöt, tollo.
Aivan! Ilman meidän tietoamme -> Tietämättämme. AP voisi opetella kirjoittamaan selkeämmin, huomattavasti selkeämmin.
- eri
Olin 12 ja ystävystyin pojan kanssa. Käveltiin usein koulusta kotiin yhdessä, koska asuttiin tosi lähekkäin.
Olin vähän ihastunut, mutta sen ikäisenä en vielä ajatellut mitään poikaystäviä.
Eiköhän äiti tullut vastaan joku päivä. Kotona sitten oli ristikuulustelu että oliko se sun poikaystävä. Tuntui tosi ahdistavalta. Muutenkin kaikki kyselyt seurustelusta oli inhottavia kun oli siinä iässä ja koko teini-iän läpi.
Omalta lapselta ajattelin kysyä jos vastakkaisen sukupuolen kanssa liikkuu että oliko se joku sun luokkalainen ja minkä niminen. Samoja juttuja kuin samasta sukupuolesta haluan tietää. Sitten annan asian olla, ei kuulu muu minulle jos ei itse halua kertoa.
Toki toivoisin että ei tunne tarvetta piilottaa mitään niinkuin itse tunsin.
Ap, älä tee mitään. Anna pojan pitää oma elämänsä omanaan niin ehkäpä hän joskus siitä teille kertoo.
Kunnioita poikasi yksityiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asiat on hoidettu siten aina, että jos jollakin muksuista alkaa olla vehtaamishaluja, niin se kumppani tuodaan kotiin saunottavaksi. Minä saunotan tytöt ja vaimo pojat. Se on kummasti hillinnyt vehtaamishaluja.
Ei se ole niitä vehtaamishaluja vähentänyt, se on vaan ohjannut ne nuoret pitämään asian visusti salassa teiltä.
Ja jos muuten kuulisin nuoren tytön vanhempana, että sinä olet mennyt väkisin saunottamaan tytärtä, niin sinä löytäisit itsesi todella todella nopeasti oikeudesta, pervo.
Eihän tässä ketään väkisin saunoteta. Se on nuorten oma valinta haluavatko seurustella vai ei. Toinen juttu on että saunominen ei ole rikollista, joten voit tunkea oikeutesi hanuriisi.
Jep, voitkin tunkea edelleen sitä dildoasi sinne hanuriisi syvemmälle, kun se niin tuntuu kiinnostavan se hanuriosasto. Ja voit miettiä toisen kerran, miltähän sen näyttää, kun joku kaltaisesi vanha pervo on alaikäisten kanssa saunomassa. Siitä saisikin hyviä juttuja esim. työyhteisöösi levitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika aikasin alottaa seurusteluelämän
Aikasin? Siivoojatätit hätistää välitunneilla nuoria pois siivouskomerosta ja ala-asteen loppupuolella.
Pussailemasta siis :)
Ja hiljan oli palstalla juttua ettei nyjynuoret enää seurustele. Ketä uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä tee mitään. Anna pojan pitää oma elämänsä omanaan niin ehkäpä hän joskus siitä teille kertoo.
Kunnioita poikasi yksityiselämää.
No kohta menee vuosi täyteen seurustelun alusta. Ei taida poika tulla paljoa ilmoittamaan. ) :
Ap
Harmittavan vähän minulle mitään vinkkejä annettiin. Täällä kaikki tuntuivat vaan riitelemään toistensa kanssa.
Ap