Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten syöpävakuutus

Vierailija
31.07.2014 |

Onko jollain naisten syöpävakuutus (myöntäjänä AIG Europe Limited)? Nouseeko maksu vuosittain? Nyt 45-vuotiaana maksu on 102 eur vuodessa. Missään papereissa ei tietenkään lue maksuista mitään. Mietin myös, onko vakuutuksessa mitään järkeä. Onhan meillä hyvä julkinen terveydenhuolto. Korvaus syöpädiagnoosista kertamaksuna 10 000 eur ja leikkauksesta 1 000 eur. Ottaisitko itse tämän vakuutuksen? Minulla ei ole henkivakuutusta eikä suvussa rintasyöpää. Vakuutus koskee siis naisten elinten syöpiä (rinnat,munasarjat, munanjohtimet, kohtu, kohdunkaula, emätin, ulkosynnyttimet).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:llä kallis kuukausimaksu. Kysy vastaavaa vakuutusta pankeista (esim. OP) -kuukausimaksu on paljon pienempi ja vakuutus sisältää gynesyöpien lisäksi muutkin syövät + ison liudan muita sairauksia. Siskoni otti ko vakuutuksen, vaikka oli nuori eikä sukurasitetta ollut. Meni puoli vuotta ja syöpä tuli...kuten myös tilille 40.000e.

Vierailija
2/20 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kyseisen vakuutuksen ja kahdella lisäeurolla saa myös kaikkia syöpiä koskevan vakuutuksen. Olen 30 v. Naisten syöpävakuutus noin 6 e, kaikki syövät noin 8 e. Suvussa ei ole paljon syöpää mutta työssäni hoidan syöpäpotilaita, enkä haluaisi kenellään tätä kamalaa sairautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/20 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ehdot tarkasti ja minusta se oli aika selvä mitä se korvaa ja mitä ei. Mutta tarjous oli mielestäni hyvä ja otin sen.  Negatiiviset palautteet tulevat mielestäni siitä ettei ole lukenut tarkkaan mitä korvataan ja mitä ei. Ei tällaiset vakuutukset todellakaan korvaa kaikkea. Jos haluaa kattavampi, kannattaa sellainen hankkia. Siinä oli myös hyvin lueteltu mitkä diagnoosit korvataan ja mitkä ei. Tässä tapauksessa vain vakavat tapaukset, 10 000 e diagnoosista, 1000 e leikkauksesta.

Vierailija
5/20 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä se, ettei hinta muutu myöhemmin

Vierailija
6/20 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kohtalosi olisi kuolla, niin olisihan se mukava antaa vaikka lapsille tuo 10 000e. Minulla on myös henkivakuutus.

Vierailija
7/20 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:39"]Mullekin tarjottiin tätä vakuutusta. Sain raivarit ja nuori tyttö, joka vakuutusta minulle kauppasi, meni ihan sanattomaksi. Meillä on loistava julkinen terveydenhuolto ja syöpähoidot huippuluokkaa. Miksi kukaan ottaisi tällaista vakuutusta? Pelkää rahastusta ja aina löytyy joku pikkupräntti, jonka perusteella et saakaan mitään korvausta mistään. Kohta julkisessa terveydenhuollossa sanotaan, ettet saa hoitoa heiltä, kun sulla on vakuutus. Käytä saamasi vakuutusrahat hoitoosi yksityisellä. Jos saisin syöpädiagnoosin, ei mua 10 000 € lohduttais yhtään. Älkää rakkaat kanssasisaret sortuko tällaisiin vakuutuksiin!

[/quote]

Selkeästi sulla ei ole lähipiirissä syöpään sairastunutta ihmistä. Itselläni on ja sitä suuremmalla syyllä otin ko vakuutuksen.

Vierailija
8/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yrittäjä ottaisin. Ihan vain taatakseni toimeentulon tuollaisen vakavan sairauden iskiessä. Mutta kun olen palkansaaja hyvillä henkilöstöeduilla ja liiton turvalla, en ota.

Vierailija
9/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni oli vakuutus, käy säännöllisesti seuloissa koska kaksi siskoa sairastanut rintasyövän. Ehti maksaa 6kk ja sairastui. Sai 11000, ja ei sillä mitään hoitoja tarvi maksaa. Vähän paremman peruukin sai, muuten hemmotteli itseään ja matkusteli kun toipui tarpeeksi.

Vierailija
10/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, kun otti alle 30-vuotiaana niin maksu 4.25 e/kk. Ei ole noussut.

T. 35 v, syöpää paljon suvussa

Vierailija
11/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mitähän sitä tekis, en osaa vieläkään päättää...

AP

Vierailija
12/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös muutaman vuoden, kun suvussa paljon rintasyöpää. Olen nyt 42-vuotias. Maksan 8,50 kuussa. Se summa nyt menee äkkiä johonkin muuhunkin, joten mua ei ole kaduttanut.

Vierailija
13/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:39"]

Mullekin tarjottiin tätä vakuutusta. Sain raivarit ja nuori tyttö, joka vakuutusta minulle kauppasi, meni ihan sanattomaksi. Meillä on loistava julkinen terveydenhuolto ja syöpähoidot huippuluokkaa. Miksi kukaan ottaisi tällaista vakuutusta? Pelkää rahastusta ja aina löytyy joku pikkupräntti, jonka perusteella et saakaan mitään korvausta mistään. Kohta julkisessa terveydenhuollossa sanotaan, ettet saa hoitoa heiltä, kun sulla on vakuutus. Käytä saamasi vakuutusrahat hoitoosi yksityisellä. Jos saisin syöpädiagnoosin, ei mua 10 000 € lohduttais yhtään. Älkää rakkaat kanssasisaret sortuko tällaisiin vakuutuksiin!

[/quote]

Paitsi että syöpiä ei hoideta, koska ei ole rahaa. Minulla on sairauskuluvakuutus, jossa huomattavasti paremmat korvaukset (ja kalliimpi hinta), mutta sillä sai 48 000 euroa maksavan hoidon yksityisellä, kun julkisella puolella olisin jäänyt jonoon ja olisin jo kuollut.

Vierailija
14/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ne ehdot hyvin tarkkaan.

Vierailija
15/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus sen ottanut. Hoituu itsekseen tililtä, etten edes ole muistanut sitä... Muistutus tulee kerran vuodessa,eli vakuutuskirja ja sitten tutkin oliko se kannatava. Ei ole hinnat nousseet.

Vierailija
16/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin kyseisen vakuutuksen ehdot joitakin vuosia sitten, enkä ottanut. Otin sitten ihan tavallisen henkivakuutuksen. Taustaksi äitini on sairastanut viisikymppisenä rintasyövän.

Vierailija
17/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista, jos hinta ei nouse jatkuvasti.

AP

Vierailija
18/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tarjottiin tätä vakuutusta. Sain raivarit ja nuori tyttö, joka vakuutusta minulle kauppasi, meni ihan sanattomaksi. Meillä on loistava julkinen terveydenhuolto ja syöpähoidot huippuluokkaa. Miksi kukaan ottaisi tällaista vakuutusta? Pelkää rahastusta ja aina löytyy joku pikkupräntti, jonka perusteella et saakaan mitään korvausta mistään. Kohta julkisessa terveydenhuollossa sanotaan, ettet saa hoitoa heiltä, kun sulla on vakuutus. Käytä saamasi vakuutusrahat hoitoosi yksityisellä. Jos saisin syöpädiagnoosin, ei mua 10 000 € lohduttais yhtään. Älkää rakkaat kanssasisaret sortuko tällaisiin vakuutuksiin!

Vierailija
19/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:39"]

[/quote]

"Sain raivarit"

Kamalaa kun aikuinen ihminen ei osaa puhua asioista normaalisti. Pientä itsehillintää, ei tarvitse vieraalle ihmiselle alkaa syyttä suotta raivota.

Vierailija
20/20 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on ollut tuo vakuutus jo pari vuotta kai. En aio irtisanoa ainakaan kun menee vain se 12e/kk. Olen alle 40v. Vois sitä turhempaanin laittaa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän