Nelikymppinen nainen ja seksi
Täysin mahdoton yhdistelmä. Liian vanha olemaan seksuaalisesti haluttava.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:09"]Nainen on 40-vuotiaana seksuaalisessa huipussaan. Sinä pikku pimatsu et ymmärrä siitä vielä mitään :)
[/quote]
Nelikymppisen naksen kroppa on vastenmielinen.
M41
[/quote]
En usko, että olet mies. Nuori pimu.
[/quote]
Käyn salilla neljä kertaa viikossa. Missä ovat ikäiseni naiset? Katselen mielelläni tiukempia pilluja.
M41
[/quote]
No itse käyn salilla 5-6 x viikossa. Käyt varmaan väärällä salilla, ja liian vähän ainakin treenaat... N43
[/quote]
Ja silti pillusi on jo löysä.
M41
[/quote]
Tää on taas joku lassukka joka ei vielä 41 vuoteen ole naista päässyt maistamaan, reppana..;D Jätetään omaan arvoonsa...
[/quote]
Voi kun taas otat itseesi! Kerta toisensa jälkeen nää ämmät provosoituu. Ihan pieni vinkki sulle että mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän tussusi löystyy, kuivuu, tulee rumemmaksi. Toisilla sitten on jo alunperin rumemmat ja isommat tussut.
[/quote]
Onneksi mun miehellä on sen verran iso että valittaa yhä liiallista puristusta (4 alatiesynnytyksen jälkeen). Kaunis, tiivis häpykumpu, mitään ei tursua ja kostuukin vielä kiitettävästi (squirttaan jopa). Eli älä huoli, mulla on vielä monta nautinnollista vuotta jäljellä nuoremman mieheni kanssa;D
n50+
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:40"]
Naisilla on harhainen käsitys, että vanhemmat naiset antavat paremmat kyydit. Kyydeillä ei ole mitään väliä, kun kroppa on pilaantunut ja tiukkuutta alapäässä ei enää ole. Olen itse 35 ja naisystäväni 25, enkä todellakaan ome kiinnostunut nelikymppisistä naisista. Suurin osa miehistä ei huoli keski-ikäistä naista jos ovat itse noin kolmekymppisiä. Mutta antaa leidien haaveilla.
[/quote] Et ole muuten samaa mieltä enää kun naisesi on 40v. Huomaat itsekin miten seksi parantuu.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:51"]M41, kerroit, että naisten alapää väljääntyy iän myötä, tottahan se on, mutta ei tarkoita kaikkien kohdalla, että löystyy liikaa. MUTTA tiedätkö miten miehen elimen käy iän myötä, se valitettavasti voi kohdata sinuakin, joten, josoa nauttisit niistä naisista koita sulle on nyt suotu, äläkä tärvele energiaasi muita haukkuen, edessä se on sullakin!
Hyvät kyydit sain 20-30 veenä, annoin itsekin, mutta kyllä nyt nelikymppisenä seksi on mahtavaa, oikeasti, vaikka jo LIIAN väljä olenkin varmasti monen mielestä, mutta sehän ei haittaa minua :) Kun tuntuu hyvältä, se tuntuu hyvältä. Nauttikaa, olette minkäikäisiä tahansa!!!
Ehkä tulee se päivä piankin, kun en kelpaa, en tunnu hyvälle, en anna enää hyviä kyytejä, mutta so??? Nyt homma skulaa, joten nautin, en murehdi tulevasta, enkä tosiaan anna jonkun M41 latistaa hyvää elämää! Toivottavasti M41 opettelee ja nauttii, niin kauan kuin sitä kestää :)
[/quote]
Voi kuule Irma kun en ole m41 vaan eri henkilö joka kirjoitti nuo jutut. Luetunymmärtäminen jne.
[/quote]
Enhän mä sulle kirjoittanutkaan !!! Mikä sun vajaus on? Peniksen pituus? Ikä? Neiti 22v? Miten sä edes kuvittelit, että sulle kirkoitan???
Irma
Veikö puuma pissiksen boifrendin? Yhyy!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:09"]
No, minua ei kiinnosta perinteinen pariseksi, mutta mies vonkaa harva se ilta. Annan, että pysyy tyytyväisenä. Mutta ei harmittaisi yhtään tippaa, jos tuo lähtisi jonkun nuoremman matkaan. Ei olisi tappio mulle ollenkaan. Mikähän miehet saa luulemaan, että he ovat joku luojanlahja vielä 40+???
Hyvä hieromasauva hakkaa 10-0 rupsahtaneen miehen, joka laukeaa aina liian nopeasti! Good riddance! Jos joku nuorempi huolii tuon mun miehen (pitää kyllä kunnostaan hyvää huolta), niin olkoon hyvä. Epäilen, että nuoria naisia kumminkin kiinnostaa nuoret miehet enemmän kuin vanhat käävät.
[/quote]
jepjep, mäkin tässä naureskelen tän provon luuloa, että meitä keski-ikäisiä naisia jotenkin hirveesti harmittaa, jos joku pitää meitä vanhoina. Niin, mikä oli se uutinen? Jokainen vanhenee aikanaan, joa elää saa.
No helvettiäkö ne miehet sitten vonkaa jos kerran eivät seksiä? Salilla, töissä, kaupassa tullaan iskemään, kai ne sit haluaa vaan mut pyykkäämään niille ;)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:09"]
No, minua ei kiinnosta perinteinen pariseksi, mutta mies vonkaa harva se ilta. Annan, että pysyy tyytyväisenä. Mutta ei harmittaisi yhtään tippaa, jos tuo lähtisi jonkun nuoremman matkaan. Ei olisi tappio mulle ollenkaan. Mikähän miehet saa luulemaan, että he ovat joku luojanlahja vielä 40+???
Hyvä hieromasauva hakkaa 10-0 rupsahtaneen miehen, joka laukeaa aina liian nopeasti! Good riddance! Jos joku nuorempi huolii tuon mun miehen (pitää kyllä kunnostaan hyvää huolta), niin olkoon hyvä. Epäilen, että nuoria naisia kumminkin kiinnostaa nuoret miehet enemmän kuin vanhat käävät.
[/quote]
jepjep, mäkin tässä naureskelen tän provon luuloa, että meitä keski-ikäisiä naisia jotenkin hirveesti harmittaa, jos joku pitää meitä vanhoina. Niin, mikä oli se uutinen? Jokainen vanhenee aikanaan, joa elää saa.
[/quote]
Kyllä teitä harmittaa kun koko ajan tänne suu vaahdossa kirjoittelette :D HAHHAHA
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:09"]Nainen on 40-vuotiaana seksuaalisessa huipussaan. Sinä pikku pimatsu et ymmärrä siitä vielä mitään :)
[/quote]
Nelikymppisen naksen kroppa on vastenmielinen.
M41
[/quote]
En usko, että olet mies. Nuori pimu.
[/quote]
Käyn salilla neljä kertaa viikossa. Missä ovat ikäiseni naiset? Katselen mielelläni tiukempia pilluja.
M41
[/quote]
No itse käyn salilla 5-6 x viikossa. Käyt varmaan väärällä salilla, ja liian vähän ainakin treenaat... N43
[/quote]
Ja silti pillusi on jo löysä.
M41
[/quote]
Tää on taas joku lassukka joka ei vielä 41 vuoteen ole naista päässyt maistamaan, reppana..;D Jätetään omaan arvoonsa...
[/quote]
Voi kun taas otat itseesi! Kerta toisensa jälkeen nää ämmät provosoituu. Ihan pieni vinkki sulle että mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän tussusi löystyy, kuivuu, tulee rumemmaksi. Toisilla sitten on jo alunperin rumemmat ja isommat tussut.
[/quote]
Onneksi mun miehellä on sen verran iso että valittaa yhä liiallista puristusta (4 alatiesynnytyksen jälkeen). Kaunis, tiivis häpykumpu, mitään ei tursua ja kostuukin vielä kiitettävästi (squirttaan jopa). Eli älä huoli, mulla on vielä monta nautinnollista vuotta jäljellä nuoremman mieheni kanssa;D
n50+
[/quote]
Ja sitten heräsit ja tajusit että tilanteesi on päinvastainen. Aivan naurettavaa puolustelua :D jos et olisi sinut itsesi kanssa sun ei tarvis edes vastata tänne.
Mitä tälläsistä pitäis näin parikymppisenä naisena ajatella? Olla kiitollinen että vielä kelpaan ja antaa pillua mahdollisimman paljon? Mulla alkaa olla niin negatiivinen kuva jo miehistä etten pysty niitä kunnioittamaan enää oikein ollenkaan :( Sitten pitäis vielä olla surullinen siitä ettei ne enää halua mua naida kunhan tästä vanhenen. Miten iso menetys se onkaan.
[/quote]
Ja sitten heräsit ja tajusit että tilanteesi on päinvastainen. Aivan naurettavaa puolustelua :D jos et olisi sinut itsesi kanssa sun ei tarvis edes vastata tänne.
[/quote]
Kunhan naureskelen teille munattomille reppanoille:) Mies kävi juuri vonkaamassa, kiva ilta tulossa;D Todellakin olen sinut itseni kanssa, tyytyväinen yhä (miehenikin mielestä) kauniiseen kroppaani ja seksuaalisuuteeni joka toivottavasti jatkuu vielä vuosia:D Parasta tässä iässä on juuri tämä itsevarmuus kun jo tietää mitä on ja mitä tahtoo...
Ai että teille on hauska repeillä :D Olen 26-vuotias nainen ja minä sentään tajuan hyväksyä sen tosiasian, että olen tällä hetkellä kropaltani parhaimmillani, enkä todennäköisesti tule 40-vuotiaana olemaan tässä kunnossa. Sillä ei ole tämän ketjun kannalta mitään väliä, kuinka taitava on sängyssä ja kuinka hyvät "kyydit" voi antaa. Tässä ketjussahan vain todettiin, että nelikymppinen nainen ei visuaalisesti enää miellytä miehiä samalla tavalla kuin parikymppinen, eikä alakerta todennäköisesti ole enää samassa tiukkuudessa kuin nuorempana. Tämä tosiasia pitää vain hyväksyä. Ei auta itku markkinoilla!
49, olet erittäin naivi 26-vuotiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:50"]
Ai että teille on hauska repeillä :D Olen 26-vuotias nainen ja minä sentään tajuan hyväksyä sen tosiasian, että olen tällä hetkellä kropaltani parhaimmillani, enkä todennäköisesti tule 40-vuotiaana olemaan tässä kunnossa. Sillä ei ole tämän ketjun kannalta mitään väliä, kuinka taitava on sängyssä ja kuinka hyvät "kyydit" voi antaa. Tässä ketjussahan vain todettiin, että nelikymppinen nainen ei visuaalisesti enää miellytä miehiä samalla tavalla kuin parikymppinen, eikä alakerta todennäköisesti ole enää samassa tiukkuudessa kuin nuorempana. Tämä tosiasia pitää vain hyväksyä. Ei auta itku markkinoilla!
[/quote]
Ja mä repeilen näille jutuille. Nelikymppinen treenaava nainen lyö jonkun siideripissiksen mennen, tullen ja vielä palatessakin.
49: ei siinä vielä mitään, mutta kun naisille ei anneta oikeutta vanheta ilman pilkkaa ja ala-arvoista solvaamista. Jos miehetkin näkis asian noin, että naiset nyt vaan vanhenee siinä missä miehetkin, ei tästä tarvisi edes keskustella.
Ei naisen pillu kyllä vielä nelikymppisenä löysty yhtään mihinkään. Omanikin on tasan varmaan paremmassa kunnossa kuin 26:na. Ja kun mukaan tulee oma nautinto seksissä niin takuulla mieskin nauttii. Itsekin opin emätinorkut vasta 40 veenä. T:N45
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:09"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä teitä harmittaa kun koko ajan tänne suu vaahdossa kirjoittelette :D HAHHAHA
[/quote]
juu, ihan on suu vaahdossa juu. Kerma.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 01:36"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:09"]Nainen on 40-vuotiaana seksuaalisessa huipussaan. Sinä pikku pimatsu et ymmärrä siitä vielä mitään :) [/quote] Nelikymppisen naksen kroppa on vastenmielinen. M41 [/quote] Mun kroppa on kuule paremmassa kuosissa kuin monen kakskymppisen... [/quote] Ei tässä sun kropasta olekaan puhuttu. Keskimäärin 20v kroppa on paremmassa kunnossa, kuin 40v. [/quote] Onpas. Justhan väitit että nelikymppisen ( eli mun) kroppa on vastenmielinen.
[/quote]
En väittänyt. En ole M41.
[/quote]
No äläpä sitten huutele vieraisiin pöytiin.
[/quote]
Huutelenpas.
jos oot 41 ja kotona 1 v. Lapsi. Niinet TODELLAKAAN harrasta seksiä joka päivä. Ja aiempaan sali ja pillu -yhdistelmään kysyisin että miten sitä tiukkaa pillua Siellä salilla treenataan?