Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat: Seksiboikotti 1.8.-31.8.2014

Vierailija
31.07.2014 |

Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

Ja vaikka Sinulla ei juuri nyt olisi mitään syytä/ongelmia tähän - se hetki tulee jokatapauksessa vastaan sinullakin eli valmiiksi lähdet jo mukaan tukemaan kanssa Sisaria! Kaikki mukaan.

EI PIMPEROA MIEHILLE 1.8.-31.8.2014!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimperoa? Entäs kakkosta?

Vierailija
2/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, täytyy kyllä myöntää etten itse pystyisi olemaan kuukautta ilman:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tipu. Se selkävaivainen :-9

Vierailija
4/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tosi hyvä suikkareissa.

Ja niin eikös miehet sitten helpommin hae sitä pimperoa muualta jos kotona ei irtoa?

Vierailija
5/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Meillä on ollut seksiä viimeksi toukokuussa, kerran tai kaksi.

Vierailija
6/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:32"]Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

Ja vaikka Sinulla ei juuri nyt olisi mitään syytä/ongelmia tähän - se hetki tulee jokatapauksessa vastaan sinullakin eli valmiiksi lähdet jo mukaan tukemaan kanssa Sisaria! Kaikki mukaan.

[/quote]

Hahhah, ihan sama minulle. Jos nainen pihtaa, vedän käteen tai käyn nussimassa kavereitani poikien saunaillassa. Pillu on hieno asia, mutta ei siihen elämä kaadu, jos sitä ilman joutuu olemaan.

Vierailija
7/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:34"]

Huoh. Meillä on ollut seksiä viimeksi toukokuussa, kerran tai kaksi.

[/quote]

Meillä huhtikuussa =(

Vierailija
8/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tasan 3vk sitten :((((

Vierailija
9/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajasuunnitelma! Eron jalkeen voi tehda saman uudelle miehelle ja kerailla tilastoja, kauanko mies yleensa kestaa. Ei miehet pyori naisten ymparilla ihanan persoonallisuuden vuoksi :-P

Vierailija
10/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi kuukautta olla ilman! Ja tollanen boikotti haittaa raskautumista :(

Vierailija
11/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITKÄ VITUN "MAMMAT"??!!!

Vierailija
12/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:32"]Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

[/quote]

Hahhah, ihan sama minulle. Jos nainen pihtaa, vedän käteen tai käyn nussimassa kavereitani poikien saunaillassa. Pillu on hieno asia, mutta ei siihen elämä kaadu, jos sitä ilman joutuu olemaan.

[/quote]

mulla ja mieskavereilla on myös yhteinen sopimus ;)  siinähän mammat kärvistelee, minä kyrvistelen.

-heteromies?- =D

Vierailija
13/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kukakohan nyt viiltelee... Heartbreaker

Vierailija
14/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

mulla ja mieskavereilla on myös yhteinen sopimus ;)  siinähän mammat kärvistelee, minä kyrvistelen.

-heteromies?- =D

[/quote]

Joo, en minä muuten miehistä välitä, mutta kaveriporukalla joskus saunan ja muutaman oluen päätteeksi saatetaan hoidella toisemme jollain tavalla. Mitä olen jutellut, sika monella ukkomiehellä on tällainen "ei kerrota vaimolle" -tyyppinen ajoittainen homostelusopimus. Kyllä se pillunpuutteen ainakin vähäksi aikaa korvaisi, jos kaikki maailman naiset päättäisivät alkaa pihdata.

Ja tietysti on huorat, jos pillunkipeys oikein kovaa iskisi.

Vierailija
15/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset kiittää! Tekevät ylitöitä. Tuosta hyvästä saa jo pettää.

Vierailija
16/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:37"]

Voittajasuunnitelma! Eron jalkeen voi tehda saman uudelle miehelle ja kerailla tilastoja, kauanko mies yleensa kestaa. Ei miehet pyori naisten ymparilla ihanan persoonallisuuden vuoksi :-P

[/quote]

Vaikeimmat naiset ovat näitä. Mies odottaa niin pitkään kun annat ja lähtee elämästäsi.

Vierailija
17/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viimeksi saanu 11kuukautta sitten, niin en taatusti kieltäydy jos mies sattuu yhtäkkiä toipumaan haluttomuudestaan. Ja sopivan tilaisuuden tullen en kyllä muidenkaan miesten ehdotellassa kieltäydy... jos ei kotoa saa haetaan muualta, prkl!

Vierailija
18/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

-heteromies?- =D

[/quote]

Joo, en minä muuten miehistä välitä, mutta kaveriporukalla joskus saunan ja muutaman oluen päätteeksi saatetaan hoidella toisemme jollain tavalla. Mitä olen jutellut, sika monella ukkomiehellä on tällainen "ei kerrota vaimolle" -tyyppinen ajoittainen homostelusopimus. Kyllä se pillunpuutteen ainakin vähäksi aikaa korvaisi, jos kaikki maailman naiset päättäisivät alkaa pihdata.

Ja tietysti on huorat, jos pillunkipeys oikein kovaa iskisi.

[/quote]

ja ainakin minun mieskaverini ovat jopa haluttavampia, kuin mitä kotisohvalla löytyy =)

-heteromies?-

Vierailija
19/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jatkuu samalla linjalla kuin on mennyt jo vuoden tähän asti, ei ole haluja miehellä, ei ole.. joten olen taistossa mukana :((

Vierailija
20/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähtee tähän, sen verran alko tänään vituttaa toi äijä... surullista vaan, että tiedän jo nyt etten itse jaksa olla kuukautta ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi