Tukevammat naiset ovat kauniimpia.
En näe laihassa, muodostamassa naisessa mitään kaunista. Lievä ylipaino, joka on kertynyt lantiolle ja peppuun, on ehkä kaunein asia maailmassa. Nainen on naisen näköinen silloin kun on peppua ja lantiota. Oma vaimo on juuri sopiva, mutta ei haittaisi vaikka olisi 5 kiloa painavempi. Onko muita jotka ajattelee samalla tavalla? En nyt tarkoita mitään sairaalloisen ylipainoista, 130kiloista naista, vaan sopivaa, hieman normaalipainon ylärajalla olevaa. En ymmärrä tätä nykyajan kauneusihannetta, että jos naisen paino ei ole 50kg on nainen silloin lihava. Naiset, älkää laihduttako ellei teillä ole jotain 20 kiloa ylipainoa, koska makkara ja iso pylly ei ole rumaa!
-mies 42-
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 16:58"]En näe laihassa, muodostamassa naisessa mitään kaunista. Lievä ylipaino, joka on kertynyt lantiolle ja peppuun, on ehkä kaunein asia maailmassa. Nainen on naisen näköinen silloin kun on peppua ja lantiota. Oma vaimo on juuri sopiva, mutta ei haittaisi vaikka olisi 5 kiloa painavempi. Onko muita jotka ajattelee samalla tavalla? En nyt tarkoita mitään sairaalloisen ylipainoista, 130kiloista naista, vaan sopivaa, hieman normaalipainon ylärajalla olevaa. En ymmärrä tätä nykyajan kauneusihannetta, että jos naisen paino ei ole 50kg on nainen silloin lihava. Naiset, älkää laihduttako ellei teillä ole jotain 20 kiloa ylipainoa, koska makkara ja iso pylly ei ole rumaa!
-mies 42-
[/quote]
Terveisin lihava nainen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:28"]
Joo, itseänikään ei sytytä semmoiset ylitimmit fitnesstytöt, ja vielä vähemmän anorektikot. Tykkään isoista muodoista ja sitten niistä semmoisista normaalipainoisista naapurintytöistä, joita aika usein kävelee vastaan kadulla. Kumiruumiinosat (silarit ym) ei miellytä myöskään, eikä kymmenien kilojen ylipaino. Kuulostan ehkä vaativalta, mutta makuni on tämmöinen.
[/quote]
Muuten samaa mieltä, mutta silikonitissit on minusta tosi hyvät. Ne lisäävät whorish -vaikutelmaa.
Sama täällä!!! Isot reidet namnam<3 Tietenkään ei mikään oikeasti ylipainoinen, mutta mieluummin saa olla se 5-10kg "ylipainoa". Esim. 165cm ja painaa 70kg on oikein hyvä, riippuen tietenkin vartalosta...
Fat Bottomed Girls - Queen
rupesi just soimaan korvien välissä :)
...uuu you gotta let it all hang out,
fatbottomed girls you make the rocking world go around...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 19:55"]Mikään ei ole naisessa niin kamalaa kuin löysä vatsa ja ylipaino. Pthyi.
[/quote]
Juurikin näin.
Mun mies kans tykkäis vähän isommasta misusta! :) olen itse vaan valitettavasti luonnostaan melko hintelä.
Ymmärrän kyllä häntä. Onhan se aika upeeta, jos on naisella tissiä ja peppua, mitä heilutella.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:14"]Jokainen tukeva nainen on ruma.
[/quote]
Kuten myös sinä olet ruma
Tottahan tuo, mutta kun mulla oli tuollainen nainen, en kehdannut viedä sitä esim. vanhempien luo.
Pelkäsin mitä kaikki sanoisivat ja ajattelisivatko, että olen joutunut tyytymään tuollaiseen naiseen - vaikka siis silloin halusin oikeasti juuri hänet eikä todellakaan ollut kyse mistään tyytymisestä. Siskoni ovat tuollaisia hyvin hoikka -tyyppisiä ja kauniita ja kaikki sukulaiset aina ylistävät heitä... ehkä siksikin pelkäsin.
Näin ne yhteiskunnan ulkonäkönormit vaikuttavat mieheenkin. Edelleen harmittaa miten urpo olin ja olen.
Joo, itseänikään ei sytytä semmoiset ylitimmit fitnesstytöt, ja vielä vähemmän anorektikot. Tykkään isoista muodoista ja sitten niistä semmoisista normaalipainoisista naapurintytöistä, joita aika usein kävelee vastaan kadulla. Kumiruumiinosat (silarit ym) ei miellytä myöskään, eikä kymmenien kilojen ylipaino. Kuulostan ehkä vaativalta, mutta makuni on tämmöinen.
Mitä sanotte näistä mitoista:
Rinnanympärys 100
Vyötärö 85
Lantio 110
Pituus 166cm, paino 74kg.
Mahamakkaraa ja selluliittia löytyy. Kasvoiltani olen kaunis.