Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästättekö puolisonne yksin juhlimaan

Vierailija
31.07.2014 |

Pitäisikö mies päästää firman juhliin, jonne haluaa välttämättä mennä, vaikka normaalisti kotihiiri? miten kannattaisi ajatella kun hän ei vastaa puhelimeenkaan jos on syömässä (työkavereiden kanssa)? minusta kuulostaa että hän on ihastunut johonkin kollegaan- suuttuu kun mainitsen asiasta ja sanoo, etten minäkään saa sitten käydä missään juhlissa ilman häntä! voivoi... hän myös ehdotti kihloja, ihan puun takaa kuin todisteeksi ettei puuha mitään selkäni takana. mutta eihän sormus ole ennenkään estänyt pettämistä. entä pitäisikö minun jättää väliin kaikki tapaamiset muiden miesten kanssa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:26"]

Vastaus otsikon kysymykseen; kyseessä on aikuinen ihminen joten hänen ei tarvitse kysyä minulta lupia. En ole hänen äitinsä. Sama pätee myös toisin päin, en kysele häneltä lupia menemisiini ja tekemisiini. Toki on aina kohteliasta ilmoittaa, ja mielipiteensä voi aina ilmaista. En silti laita vastaan esim mieheni useamman kuukauden eri paikkakunnalla asumiseen (työjuttuja), sillä tiedän että juttu on hänelle tärkeä enkä itse haluaisi että mies estäisi minulta tuollaisia asioita tai vaikka kavereiden kanssa ulosmenoa. Ap olet sairas. Ja muista että pettää voi lähes missä- ja milloin vain. Itse ainakin nopeasti kyllästyisin tuollaiseen kyttäävään friikkiin ja varmaan pettäisin ihan kiusallani ennenkuin jättäisin.

[/quote]

voihan sitä mennä ulos erikseen, kunhan kertoo miten meni, rehellisesti... hänelle ei tunnu sattuvan mitään. ei kuulemma halua loukata/ huolestuttaa minua, koska "silloinkin suutuin aivan hirveästi"... ei herätä luottamusta! mies on eri paikkakunnalla /kesätöissä. t.ap

Vierailija
22/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:18"]

Juhlitaan nykyään aina erikseen, toinen on kotona lasten kansa ja toinen käy ulkona kavereiden kanssa.
Mies myönsi joskus olevansa vähn mustasukkainen kun harrastukseni takia kävin välillä yhden miehen luona, mutta en voinut muuta kuin nauraa sille koska se kyseinen mies ei ole mitenkään kiinnostava, ainakaan verrattuna mieheeni =)
Minä käyn miespuolisten kavereiden luona, hän käy naispuolisten (jopa ex-kihlattunsa!) luona ja suhteemme on ihan kunnossa.

[/quote]

miksi ette käy yhdessä missään?? minun mielestäni kuulostaa pahalta, jos joka vkl ollaan ryyppäämässä ilman puolisoa. ennen pitkää ero tulee.... todella "lepsua" kun ei ollenkaan taistele puolisonsa puolesta, eikä ole kiinnostunut hänen tekemisistään. onko miehesi rehellistä sorttia? tämä minun mieheni ei ole. olen onkinut tietoja selville jälkeenpäin (en itse salaile).

[/quote] Lisään vielä että käydään kyllä joskus kahdestaan ulkona syömässä ja nauttimassa siitä että saadaan olla kahdestaan, ja kyllä lapsetkin välillä pääsevät yöksi anoppilaan mutta silloin keksitään parempaakin tekemistä kahdestaan kuin juhliminen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et luota mieheen, koska kuvaamastasi tilanteesta päätellen hänenkään ei pidä luottaa sinuun. Jos työkavereiden kanssa mennään syömään, on kohteliasta laittaa puhelin kiinni, eikä vastatsa kesken ateria. Ei ole tullut mieleenkään soittaa perään se kerran vuodessa kun omien lasten iskä kerrankin johonkin menee. Kotihiiriä olemme molemmat. Luotan täysin. Jos mies haluaisi pettää, miksi ihmeessä se rajoittuisi tuohon yhteen ravintolailtaan. Onhan sitä vaikka lounaat keksitty, jos sikseen rupeat edes miettimään. Itse en mieti moisia.

Vierailija
24/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en jaksa draamaa ollenkaan. mutta mitä "kevyemmin" kumppani suhtautuu ulkona käymiseen ja juhlimiseen erikseen, sitä helpommin alkaa katsella muita. olen huomannut sen itsestäni. poikakaverini alkaa tuntua rumalta ja tylsältä kaikkien komeiden kesämiesten rinnalla... myös vaadin häneltä enemmän huomiota, kun kerran hänen kanssaan olen (vaikka ei ole kaikkein komein ja hauskin)... t. ap

Vierailija
25/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on käynyt ilman minuakin baarissa (eikä ole aina kertonut minulle), kun olin eri paikkakunnalla kesätöissä. kun kelaan kaikki asiat läpi, luullakseni petti ainakin silloin aikaisemmin (suhteen alussa). hänen salaileva tyylinsä on tullut ilmi myöhemmin. ilmankos soittoja ei kuulunut, eikä baarireissuista kertonut... tämä epäluottamus varjostaa vieläkin.

miten niin minä en ole luottamuksen arvoinen? vaikka vispilänkauppaa on ollut, enpäs ole tehnyt mitään pahaa, vaikka mahdollisus ollut... t. ap

Vierailija
26/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei voi olla tosissaan..... 

Vierailija
27/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pettäjät ovat itse niitä mustasukkaisimpia tyyppejä. Kun ajattelevat toisenkin tekevän sitä mitä tekevät itse..

Vierailija
28/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä jos vai päästäisi miehesi ja lopettaisit tuon kyttäämisen? Jo tuo "päästää" -sanan käyttö osoittaa että teillä on ongelmia parisuhteessa – ei miestä tarvitse hallita. Suomalaisilla naisilla on ihmeen usein tarve hallita ukon alkoholinkäyttöä. Itse en jaksa naputtaa, aikuinen mies kyllä osaa itse katsoa minkä verran juo eikä taatusti tarvi kummankaan kysellä lupia omiin illanviettoihin. 

Ja erittäin rakastuneita olemme, tosi hyvä parisuhde. Lähipiirissä huomaa välillä kateellisia katseitakin ja mies huomioi minua ihanasti. 

Kohdelkaa toisianne kuten itseänne haluatte kohdeltavan, luottakaa ja osoittakaa hellyyttä. Ei parisuhde ole mikään vankila. Jos mies haluaa pettää, hän tekee sen taatusti lman mitään illanviettojakin. 

Vierailija
29/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu menee jo pieleen: "Päästättekö". Itse en olisi onnellinen tuollaisessa suhteessa. Ei kenelläkään ole oikeutta kahlita toista. Enempää en jaksa kommentoida, koska ap ärsyttää.

Vierailija
30/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis itse osaa hillitä itseään ollessaan juhlimassa, jos kerran aina on vispilänkauppaa ja lähdetään jatkoille vieraan miehen matkaan "kun se kerran otti" ja siksi epäilee, että oma mies käyttäytyisi samanlailla ja on mustasukkainen? Ei ap, ei ole ihan normaalia flirttailla muille miehille/naisille silloin, kun käy viihteellä ilman omaa puolisoa. 

Vierailija
31/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:41"]

Usein pettäjät ovat itse niitä mustasukkaisimpia tyyppejä. Kun ajattelevat toisenkin tekevän sitä mitä tekevät itse..

[/quote]

Juuri näin. Eksäni veti aina kauheat kilarit jos baarissa juttelin jollekin toiselle miehelle. Tai jos joku tuli juttelemaan minulle. Loptein baarissa käymisetkin kun aina oli jotain vääntöä enkä jaksanut tyhjästä vääntää. Milloin syynä oli yhteinen tuttumme, milloin joku ihan sattumalta kanssani sanan pari vaihtanut.

Lopulta erottiin kun mies kertoi käyneensä vieraissa. Ja ei kuulemma ollu eka kerta kun asiaa hieman syvemmin alettiin puimaan. Itse halusi erota. Mutta kuukauden päästä halusi palat yhteen, kun huomasi, että minusta olikin muutkin kiinnostuneet. No ei onnistunut.

Nyt on onneksi mies jonka kanssa voi käydä baarissa ilman draamaa ja saan jopa omistaa poikapuolisia kavereita ja jutella muidenkin miesten kanssa.

Kyllä minustakin alkaa tuntumaan että ap:lla ei ole itsellään puhtaita jauhoja pussissaan. Ja jos on kahvillekin lähtenyt. Fiksu nainen osaa siitäkin kieltäytyä, niin myös mies. Ap ei luota itseensä ja samalla ei luota mieheensäkään.

Vierailija
32/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 14:03"]

Ap ei siis itse osaa hillitä itseään ollessaan juhlimassa, jos kerran aina on vispilänkauppaa ja lähdetään jatkoille vieraan miehen matkaan "kun se kerran otti" ja siksi epäilee, että oma mies käyttäytyisi samanlailla ja on mustasukkainen? Ei ap, ei ole ihan normaalia flirttailla muille miehille/naisille silloin, kun käy viihteellä ilman omaa puolisoa. 

[/quote]

En ole mitään tahallani tehnyt, esim. ehdottanut tanssimista/ pussaamista, kuten joku "huora" tekisi. olen vain jutellut normaalisti ja miehet onkin osotitanut kiinnostusta! mitä siellä baarissa sitten pitäisi tehdä?! tanssin usein tyttökaverien kanssa. tuo kämpille meno johtui siitä, että ulkona oli todella kylmä/märät sukat& kahvikuppi lämmitti. enpä kyllä ajatellut mitään tekeväni kun suostuin visiitille...

nykyään  olen kyllä tarkempi, jos huomaan miehen olevan kiinnostunut muutun tylyksi, välttelen enkä juttele mitään... baarissa ollessani sanon että "hyvää illanjatkoa".. miehet saattavat jäädä roikkumaan mutta siinä vaiheessa minä lähden vessaan enkä palaa!! mielestäni olen toiminut oikein. En ole täydellinen ja kuivin jaloin selvinnyt...

mieheni taas kertoo, että "ei ole pettänyt, vaikka olisi mieli tehnyt". hän kuitenkin huomaa naisten sormukset ja hymyilemiset... minusta se kertoo siitä, että katselee silllä silmällä, vaikka eihän sitä ääneen voi sanoa. t.ap

Vierailija
33/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on joku perustavan laatuinen luottamuspula. Ja tuo sinun nalkutus tai kieltäminen ei kyllä yhtään kohenna sun asemaasi tyttöystävänä. Aikuisessa parisuhteessa pitäisi kummallakin olla vapaus, mikä edellyttää kyllä ensin sitä että luottamus pelaa.

Minä en kiellä miestäni tekemästä mitään ja luotan häneen. Mieheni ei kyllä enää oikein jaksa lähteä ulos muuta kuin minun kanssani, ollaan kotihiiriä pääasiassa. Kavereidensa kanssa hän käy harrastamassa lähinnä.

Mutta minua ei myöskään kahlita mihinkään ja minuun luotetaan. Me ollaan onnelliset ja kummasti viihdymme paljon keskenämme.

Vierailija
34/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä se pettämättömyys on nykyisin harvinaisempaa kuin se ettei petä. Ihmisten moraali ja arvomaailma ovat todella paljon erilaiset kuin aiemmin.

Vierailija
35/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut, miksi suhteessa toinen ei päästäisi toista juhlimaan tms. Jos suhde on terve ei ole pelkoa että toinen pettää. Jos niin käy pettäjä ei ole sinun arvoisesi. Jumalauta että on vaikeaa..

Vierailija
36/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:09"]

Pitäisikö mies päästää firman juhliin, jonne haluaa välttämättä mennä, vaikka normaalisti kotihiiri? miten kannattaisi ajatella kun hän ei vastaa puhelimeenkaan jos on syömässä (työkavereiden kanssa)? minusta kuulostaa että hän on ihastunut johonkin kollegaan- suuttuu kun mainitsen asiasta ja sanoo, etten minäkään saa sitten käydä missään juhlissa ilman häntä! voivoi... hän myös ehdotti kihloja, ihan puun takaa kuin todisteeksi ettei puuha mitään selkäni takana. mutta eihän sormus ole ennenkään estänyt pettämistä. entä pitäisikö minun jättää väliin kaikki tapaamiset muiden miesten kanssa?

[/quote]

Vaikka tää pässinselvä trollanderi olikin niin pari sanaa nyt kuitenkin, kun tällasiakin ihmisiä on ihan oikeestikin olemassa. Heti ensimmäinen sana otsikkossa oli jo vastoin ihmisen itsemäärämisoikeutta. Kahlitsemalla ihmisen patteriin, tai sängynjalkaan syyllistyt vapaudenriistoon, josta saa jo aika kivasti kakkua. Ketään et voi omistaa, orjuus on lakkautettu jo aikoja sitten. Jokainen ihminen päättää itse menemisistään ja tekemisistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän