Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästättekö puolisonne yksin juhlimaan

Vierailija
31.07.2014 |

Pitäisikö mies päästää firman juhliin, jonne haluaa välttämättä mennä, vaikka normaalisti kotihiiri? miten kannattaisi ajatella kun hän ei vastaa puhelimeenkaan jos on syömässä (työkavereiden kanssa)? minusta kuulostaa että hän on ihastunut johonkin kollegaan- suuttuu kun mainitsen asiasta ja sanoo, etten minäkään saa sitten käydä missään juhlissa ilman häntä! voivoi... hän myös ehdotti kihloja, ihan puun takaa kuin todisteeksi ettei puuha mitään selkäni takana. mutta eihän sormus ole ennenkään estänyt pettämistä. entä pitäisikö minun jättää väliin kaikki tapaamiset muiden miesten kanssa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne voisi paremmin, jos lakkaisit käyttämästä yhteistä aikaanne täällä trollaamiseen.

Vierailija
2/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kaia. Sulla ei ap taida kohta olla enää miestä, ketä kytätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. En edes jaksa aloittaa. Enkä teeskennellä, että ET ole tehtaillut aloitusta tylsyyksissäsi. 

Vierailija
4/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kihlojen ehdottaminen tossa tilanteessa kuulostaa oudolta. Ihan kun tekisi sen vaan sen takia että pääsisi niihin firman juhliin. Päästääkö mies sinut juhlimaan ilman että hän on mukana? Jos päästää niin antaisin mennä.

Vierailija
5/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jättää kertomatta joitain yksityiskohtia ja nyt paljastui että oli tarkoitus aloitella jonkun naisen luona. työporukalla tosin. miten tuommoinen eroaa siitä, että minäkin näkisin muita miehiä vapaa-ajalla?

Vierailija
6/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska ei osaa juoda kohtuudella kun niin harvoin päästään juomaan kun on pieniä lapsia, eikä ole rahaakaan siihen tuhlata, aina menee oksentamiseksi niin parempi olla vain kotona ja juoda saunakalja viikonloppuisin tai sitten lähteä yhdessä että laitan stopin sille kun siltä näyttää

Vierailija
7/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on kotihiiri, eli jos joskus tarjoutuu tilaisuus mennä kavereidensa/työporukkansa kanssa viihteelle niin saa mennä. En minä voi häntä kotiinkaan lukita, hän on kuitenkin itsenäinen ihminen.

Ja miksi ihmeessä soittelet miehellesi jos hän on syömässä. Miksi just silloin pitää vastata puhelimeen. Varsinkaan jos sinulla ei ole mitään hengenhätää.

Vierailija
8/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:14"]

en koska ei osaa juoda kohtuudella kun niin harvoin päästään juomaan kun on pieniä lapsia, eikä ole rahaakaan siihen tuhlata, aina menee oksentamiseksi niin parempi olla vain kotona ja juoda saunakalja viikonloppuisin tai sitten lähteä yhdessä että laitan stopin sille kun siltä näyttää

[/quote]

Ohhhohh..pieniä lapsia ja pääsee harvoin juomaan!! Niin meilläkin, mutta osaamme silti ottaa ihan nätisti juhlissakin. Ei tarvitse kenekään pitää jarrua päällä. Olisikohan miehellä pienoinen ongelma.

Vierailija
9/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin vähän ihmettelin että mistä tämä kihla nyt tuli. eipäs ole aiemmin puhunut siitä. minä tosiaan tunnen miehiä jotka lepyttelevät naisiaan kukkakimpuilla ja he ovat pettäjä-tyyppiä. kysyin että onko tämä vain "peitekeino" kun on huono omatunto. siis sanoin hänelle, että eiköhän työpaikalla olla kiinnostuneempia hänen ammattitaidostaan kuin siitä, juhliiko hän. väitti, että häntä pidetään outona jossei mene. tämä hänen naispuolinen työkaveri on sinkku. t. ap

Vierailija
10/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitaan nykyään aina erikseen, toinen on kotona lasten kansa ja toinen käy ulkona kavereiden kanssa.
Mies myönsi joskus olevansa vähn mustasukkainen kun harrastukseni takia kävin välillä yhden miehen luona, mutta en voinut muuta kuin nauraa sille koska se kyseinen mies ei ole mitenkään kiinnostava, ainakaan verrattuna mieheeni =)
Minä käyn miespuolisten kavereiden luona, hän käy naispuolisten (jopa ex-kihlattunsa!) luona ja suhteemme on ihan kunnossa.

Vierailija
11/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:14"]

[/quote]

Ohhhohh..pieniä lapsia ja pääsee harvoin juomaan!! Niin meilläkin, mutta osaamme silti ottaa ihan nätisti juhlissakin. Ei tarvitse kenekään pitää jarrua päällä. Olisikohan miehellä pienoinen ongelma.

[/quote]

Marttyyri määkyy. Mene palvomaan jumalaa.

Vierailija
12/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ja 7 ei ole minun kirjoittamiani!

olen niin väsynyt pettämisepäilyyyn ja riitelyyn. olisi helpointa sanoa, että "mene vaan niin paljon kuin kerkeät"...

t. ap

Vierailija
13/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on myös kotihiiri ja olen poikkeuksetta ilahtunut, kun hänellä joskus harvoin on työn puolesta joku juhla tai työkavereiden kanssa juomingit. Kotihiirelle tekee ihan hyvää päästä hengaamaan kavereiden kanssa hieman työn ulkopuolellakin.

Vierailija
14/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, nainen!

Et ilmeisesti luota mieheesi pätkääkään?

Vaikka olet yhdessä miehen kanssa, et omista häntä.

Kyllä mies saa mennä juhlimaan, jos haluaa.

Sinäkin saat mennä, jos haluat.

Vierailija
15/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:18"]

Juhlitaan nykyään aina erikseen, toinen on kotona lasten kansa ja toinen käy ulkona kavereiden kanssa.
Mies myönsi joskus olevansa vähn mustasukkainen kun harrastukseni takia kävin välillä yhden miehen luona, mutta en voinut muuta kuin nauraa sille koska se kyseinen mies ei ole mitenkään kiinnostava, ainakaan verrattuna mieheeni =)
Minä käyn miespuolisten kavereiden luona, hän käy naispuolisten (jopa ex-kihlattunsa!) luona ja suhteemme on ihan kunnossa.

[/quote]

miksi ette käy yhdessä missään?? minun mielestäni kuulostaa pahalta, jos joka vkl ollaan ryyppäämässä ilman puolisoa. ennen pitkää ero tulee.... todella "lepsua" kun ei ollenkaan taistele puolisonsa puolesta, eikä ole kiinnostunut hänen tekemisistään. onko miehesi rehellistä sorttia? tämä minun mieheni ei ole. olen onkinut tietoja selville jälkeenpäin (en itse salaile).

Vierailija
16/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen; kyseessä on aikuinen ihminen joten hänen ei tarvitse kysyä minulta lupia. En ole hänen äitinsä. Sama pätee myös toisin päin, en kysele häneltä lupia menemisiini ja tekemisiini. Toki on aina kohteliasta ilmoittaa, ja mielipiteensä voi aina ilmaista. En silti laita vastaan esim mieheni useamman kuukauden eri paikkakunnalla asumiseen (työjuttuja), sillä tiedän että juttu on hänelle tärkeä enkä itse haluaisi että mies estäisi minulta tuollaisia asioita tai vaikka kavereiden kanssa ulosmenoa. Ap olet sairas. Ja muista että pettää voi lähes missä- ja milloin vain. Itse ainakin nopeasti kyllästyisin tuollaiseen kyttäävään friikkiin ja varmaan pettäisin ihan kiusallani ennenkuin jättäisin.

Vierailija
17/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, ei ole ongelma jos pysyy vain miedoissa, mutta toissavloppuna oltiin kavereiden tupareissa ja oli jo päissään niin joku idiootti tarjosi 80% viinaa ja teki miehelleni siitä paukun, eihän siitä kehtaa kieltäytyä ja sitten oli sängyt oksennuksessa ja vessan matot kuseessa..joten 4vkon päästä samojen tyyppien 30v juhlissa on ihan mehulinjalla tai ainakin vahdin kuin haukka ettei koske viinaan, se kun ei kehtaa kieltäytyä jos joku tarjoo

7

Vierailija
18/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olenkin käynyt juhlimassa ilman häntä, sillä tuloksella, että aina on ollut vispilänkauppaa jonkun muun miehen kanssa. ei ole mitään tapahtunut, koska olen sanonut määrätietoisesti, että "seurustelen. poikakaverini ei halua, että tanssin muiden miesten kanssa". kerran jätin kertomatta poikakaveristani ja mies otti minut jo kämpille (joimme kahvit). helppoa olisi ollut pettää ja yksinkertaisesti jättää kertomatta asiasta mitään. tiedän hyvin, että miehelläni on vispilänkauppaa jonkun kanssa (kaikilla on), mutta ei vain kerro, tapansa mukaan... t. ap

Vierailija
19/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästänkö? Ihme kysymys... Tottakai aikuinen mies saa mennä :D

Vierailija
20/36 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:18"]

[/quote]

miksi ette käy yhdessä missään?? minun mielestäni kuulostaa pahalta, jos joka vkl ollaan ryyppäämässä ilman puolisoa. ennen pitkää ero tulee.... todella "lepsua" kun ei ollenkaan taistele puolisonsa puolesta, eikä ole kiinnostunut hänen tekemisistään. onko miehesi rehellistä sorttia? tämä minun mieheni ei ole. olen onkinut tietoja selville jälkeenpäin (en itse salaile).

[/quote] Olen lukenut viesiäni monta kertaa, enkä näe siinä kohtaa missä sanotaan että joka vkl oltais ryyppäämässä? Mieheni on hyvinkin rehellinen, ei ole tarvetta taistella mistään. En kaipaa sellaista draamaa elämääni, lapset jo huolehtivat siitä ettei meillä ole tylsää =)