Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat isot rinnat? Entä iso penis?

Vierailija
31.07.2014 |

Isoista rinnoista ja isoista peniksistä puhutaan paljon, mutta mitä ne mielestänne tarkalleen ottaen ovat? Jokaisella on varmasti oma näkemyksensä, siksi kiinnostaakin jutella aiheesta.

Minkä kokoiset rinnat ovat mielestäsi suuret? Minkä kokoinen penis on mielestäsi suuri?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat melkein lenttispallom kokoiset ja kyrpä 15-20 cm. paksuus halkaisia 4-5 cm.

Vierailija
62/79 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat melkein lenttispallom kokoiset ja kyrpä 15-20 cm. paksuus halkaisia 4-5 cm.

Tuo halkaisija on aika hankala ilmaus...

4cm halkaisijaltaan ympärysmitta on 12,56 cm joka ei ole kovin harvinainen..Ja 5cm halkaisijalla ympärysmitta on 15,7 cm joka on äärimmäisen harvinainen..Ehkä kahdella miehellä tuhannesta löytyy tuommoinen ja näiden kahden ero keskenään on valtava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on:

65-75: D

80+: C

Iso penis:

Pituus: 19.5cm

Paksuus: 5cm

Vierailija
64/79 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on iso penis http://aijaa.com/BUDh6G

Jestas!

Vierailija
65/79 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva 52 kirjoitti:

N.48 kirjoitti:

Minulla on rinnat kokoa 75G / H riippuen liivivalmistajasta. Omasta mielestäni saisivat olla hiukan pienemmät. Eli juu ovat siis  minulle  ainakin isot. Peniksen koosta  toki on monta eri mielipidettä. Isoksi luokittelen jos on pidempi kuin 18cm. Paksuudessa taas iso on kun halkaisija on 55mm  ja sitä suurempi

Itselleni paras peniksen mitta lienee n.15-16cm paksuus n.45mm. Sellaista  kun saisi noin 10-20 min kerrallaan pari kertaa yössä 2-4 kertaa viikossa. :)

Hei. olen aika lailla kanssasi samoilla " linjoilla ". Mistä löydät ns sopivia liivejä tai sitten  sopivalla peniksellä varustetun rakastelijan. Onko sinulla kotona sopivaa yksilöä ja jaksaako hän oikeesti sinun vauhdissasi. Minulla haave että saisipa edes kerran viikossa. :(  No onneksi työpaikalla miespuoliset työtoverit jaksavat silloin tällöin flirttailla.

Mieheni ei oikein tahdo pysyä vauhdissani. Hänelle riittäisi ( luulen ) 2 kertaa viikossa ihan max. Karttuneen iän johdosta himoni vaan on kasvanut ja kasvanut. Onneksi mieheni ei pahastu kun tyydytän usein itseni dildolla joita löytyy usea erillainen ja kokoinen yöpöydän laatikosta. No ei tuo sauva oikeaa kalulle pärjää mutta auttaa kuitenkin.

Vierailija
66/79 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.48 kirjoitti:

rouva 52 kirjoitti:

N.48 kirjoitti:

Minulla on rinnat kokoa 75G / H riippuen liivivalmistajasta. Omasta mielestäni saisivat olla hiukan pienemmät. Eli juu ovat siis  minulle  ainakin isot. Peniksen koosta  toki on monta eri mielipidettä. Isoksi luokittelen jos on pidempi kuin 18cm. Paksuudessa taas iso on kun halkaisija on 55mm  ja sitä suurempi

Itselleni paras peniksen mitta lienee n.15-16cm paksuus n.45mm. Sellaista  kun saisi noin 10-20 min kerrallaan pari kertaa yössä 2-4 kertaa viikossa. :)

Hei. olen aika lailla kanssasi samoilla " linjoilla ". Mistä löydät ns sopivia liivejä tai sitten  sopivalla peniksellä varustetun rakastelijan. Onko sinulla kotona sopivaa yksilöä ja jaksaako hän oikeesti sinun vauhdissasi. Minulla haave että saisipa edes kerran viikossa. :(  No onneksi työpaikalla miespuoliset työtoverit jaksavat silloin tällöin flirttailla.

Mieheni ei oikein tahdo pysyä vauhdissani. Hänelle riittäisi ( luulen ) 2 kertaa viikossa ihan max. Karttuneen iän johdosta himoni vaan on kasvanut ja kasvanut. Onneksi mieheni ei pahastu kun tyydytän usein itseni dildolla joita löytyy usea erillainen ja kokoinen yöpöydän laatikosta. No ei tuo sauva oikeaa kalulle pärjää mutta auttaa kuitenkin.

Voi kun minun vaimoni olisi vähänkin kaltaisesi halujen suhteen. No tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
67/79 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 12:39"]

Ottakaa ihmiset huomioon, että kuppi on ihan erikokoinen eri ympäryksillä. Esim. 80A on kupiltaan samankokoinen kuin 65D. Eli ei voi sanoa, että D-kupista ylöspäin rinnat ovat isoja, kun se D-kuppi on eri ympäryksisillä ihmisillä erikokoinen.

No tavallaan vähän kehno vertaus... vaikka 80A olisi kupiltaan yhtä suuri kuin 65D, niin kyllähän tuo D-kuppi on isompi kantajalleen ja sillä tavallaan suurempi. Kukaan tuskin mieltää 80A isorintaiseksi, koska 80-ympärysmitalla on nainenkin aika iso. Itsellä 70E ja usein kuullut olevani isorintainen, juuri siksi, koska olen muuten aika siro. Itse rinnathan nyt eivät ol valtavat.

Eli mitkä sitten ovat isot... E-kupista ylöspäin? :D Suuri penis taas on mielestäni yli 17 cm, paksuuskin toki vaikuttaa.

Rinnoissa g jööti yli 15cm.

Vierailija
68/79 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksissä kutsuisin isoksi yli 14cm ympäryysmitan peniksiä. 

14cm ympärysmitta on jo sellainen että 97℅ :lla miehistä on ohuempi.

Eli on jo XXL kyllä.

LOL, no ei ole. Tuo on korkeintaan keskikoko.

Tässä 3 tutkimusta, joiden mukaan n. 94 % miehistä penis on ympärysmitaltaan alle 14 cm. Aika tavalla isompi kuin keskikoko siis.

https://2.bp.blogspot.com/-JHb7fA9jZ8A/V4oPUlNt5aI/AAAAAAAAAIU/X-idl7cV…

Vierailija
69/79 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.48 kirjoitti:

Voi kun vaimoni olisi edes hitusen sinunlaisesi. Aurinko paistaisi ns. risukasaankin.

Vierailija
70/79 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No k todellakin isot!..tunnettaisipa:)!

Vierailija
71/79 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki tissikkäät naiset. Kuinka usein keskimäärin miehenne leikkii rinnoillanne tai hyväilee niitä?

Onko ihan normaalia että mieheni ei halua antaa niille juurikaan huomiota, vaikka itse siitä niin tykkäisin. Joudun melkein anelemaan että hän koskettelisi niitä joskus. Minulla on pikkuiset tisut, mutta mielestäni ne ovat muuten ihan kauniit ja kivan tuntuiset. :|

Vierailija
72/79 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta vastata, koska kaikki on suhteellista. Itse en erityisemmin ole kiinnostunut rintojen koosta, vaan kiinteydestä ja ulkonäöstä noin muutenkin. Pienet rinnat ovat yleensä kauneimpia. 

Peniksissä kutsuisin isoksi yli 14cm ympäryysmitan peniksiä. 

Aika kovat kriteerit isolle penikselle, kun vain noin 4-10 % peniksistä on sinun mukaasi isoja. Naisten rintojen koon suhteen lienet vähän armeliaampi?

https://2.bp.blogspot.com/-JHb7fA9jZ8A/V4oPUlNt5aI/AAAAAAAAAIU/X-idl7cV…

Vierailija
73/79 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tiennyt ennen eroani (20v liitto) olevani iso "sieltä". Mitat on jossain 18-19cm välissä vähän riippuen erektiosta ja ympärysmitta oikein kovana tasan 15cm. Sitten näiltä uusilta tuttavuuksilta alkoi tulla järjestelmällisesti kehuvia kommentteja aiheesta, niin tajusin vasta olevani enemmän kuin keskikokoinen, millaisena olin aina itseäni pitänyt.

Rintojen koosta mä en pääse ikinä selvyyteen. Isoimmat mitä tiedän suhteessa pitkään ja hoikkaan vartaloon on kokoa 75DD (ja on taatusti ammattilaisen mittaama). Elämässä on tullut vastaan paljon isompiakin kirjaimia 70-80 ympärysmitalla, mutta silti ei oikeasti vaikuttaneet miltään jättimäisiltä.

Vierailija
74/79 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen on iso penis http://aijaa.com/BUDh6G

Tuo on jo keskivertoa huomattavasti isompi!

N26

Vierailija
75/79 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOT RINNAT NAISELLA ON MIELESTÄNI OK KUNHAN NE EI OLE MITKÄÄ POVIPOMMIN RINNAT KYLLÄ NAISELLA PITÄÄ KUNNOLLA RINNAT NÄKYÄ JA OLLA JOTTA EI OO KU KANAN MUNAN KUORET JA LAIHA KUN KAKKOS NELONEN LAUTA

76/79 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD kuppi alkaa olla jo kohtalainen koko

Vierailija
77/79 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on suuri jos yltää kitarisoihin.[/quote]

Kumman? Miehen jonka penis on vai suikkaria antavan naisen? :o

Vierailija
78/79 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloudessa vaimolla rinnat 75E. Mun vehje, pit. 16cm ja ympärysmitta 15cm. Vaimon tissit on ainakin minun mielestä isot ja samaa on vaimo sanonut mun vehkeestäni.

Vierailija
79/79 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 H

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän