Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks meillä menee miehen kanssa kaikki reissut pieleen?

Vierailija
31.07.2014 |

Joka kerta kun ollaan jonnekkin lähdetty niin auto hajoaa... Hotellissa ei ehditä aamupalalle kun mies vaan nukkuu ja alkaa valittaa jos menisin yksin. Hotellin luovutustaan ei mene ikinä nappiin. Mies nukkuu silloinkin. Jos pitäisi käydä jossain, se kääntyy aina niin, että pitää tehdä mitä mies haluaa.

..... nipottaja

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene, pakkaa kamat ja samalla äijä ulos elämästäsi.

Vierailija
42/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:15"]Miten AIKUISTA ihmistä voi kieltää menemästä yksin aamupalalle? Tai siis miten ihmeessä joku voi suostua tuollaiseen. Kyyti kotiin, joo.... pääset kai bussilla tai junalla, jos mies ei aamupalasi takia päästä kyytiin :O

Veemäisiä miehiä (ja naisia) on ollut aikojen alusta, mutta se, että joku edelleen suostuu elämään moisen kanssa, on käsittämätöntä. Sitä saa, mitä tilaa. Niin se vaan on.  Lähipiirissäni on ihminen, joka valittaa, ettei saa ostaa tiettyä ruokaa kaupasta, kun mies ei anna. Kuitenkin rahat ovat tämän vaimon lompakossa. Jestas, sen kun menee ja ostaa.

[/quote]

Enemmän siinä aamupalalle menemisessä oli kyse siitä ettei mies halua mennä yksin. Jos kumpikaan ei olisi ehtinyt niin se olisi ollut vaan voivoi. On sairastunut nuorena masennuksen

Ap

[/quote]

Ja muulloin kun lomalla miehesi pystyy toimimaan yksin? En voi uskoa että teillä arkikaan olisi normaalia jos lomalla mies kieltää menemästä aamupalalle sillä uhalla että jättää kyydistä. Sairas mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:25"]

Tuli nyt mieleen kun ollaan jälleen "lomalla". Mies nukkuu kuin tukki ja yksin en saa aamupalalle lähteä. Kuitenkin minun maksettava seuraava ruoka. On ollut henkisesti niin raskas reissu. Eilen teki ison numeron kun hänen kenkänsä oli likaiset, ei voitu mennä mihinkään kun ihmisen toljottaa.

Kylläpäs mies kuvittelee olevansa varsinainen maailman napa! Muita kiinnostavat hänen kenkänsä ja hänen vaimonsa pysähtelyt kadulla kiinnittää kaikkien huomion! Aamiaiselle ei saa mennä ilman häntä. :D

Aikamoiselta rahan tuhlaukselta tuntuu lähteä lomareissulle, jos perillä ei muuta tee kuin nukkuu. Suosittelen, että nukutte loman alkajaisiksi univelat pois kotona ja lähdette vasta sen jälkeen. 

Olen tietysti samaa mieltä kuin muut: kun mies nukkuu, sinä menet aamiaiselle ja lähdet sitten kaupungille katselemaan ympärillesi. Teette jonnekin vaikka lounastreffit. Jos miehen kengät ovat likaiset, ojenna hänelle kengänkiillotusvälineet, niitä löytyy hotellihuoneen kaapista. 

Ap

[/quote]

Vierailija
44/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:11"]

Sehän olisi hyvä jos et saisi kyytiä kotiin. Voisit lomailla hetken yksin. Vai oletko läheisriippuvainen? Mä menisin aamupalalle ja sanoisin että oli nälkä. Sen jälkeen lähtisin kaupungille. Laittaisin miehelle lapun että soita kun heräät, lähdin ulos lenkille :)

[/quote]

Juuri näin!! Jos mies olisi häipynyt autolla ottaisin bussin/taksin/junan ja tulisin omia aikojani kotiin - ehkä päivän parin päästä. Ja siihen saakka nauttisin vapaudesta ja miettisin tarkasti haluanko enää takaisin

Vierailija
45/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas: miksi mies käyttäytyy noin? koska voi. minun mies yritti samaa, makasi perse homeessa ja odotti että minä hoidan koska MINÄ HOIDIN! pakkaamiset, varaukset, maksut, ajoreitit, pyykit, eväät jne jne. lopetin höösäämisen ja pari kertaa kun oli paskaset sukat tai eväät ei hänen makuun tai kävi aamiaisella yksin kun heräsin itse aiemmin niin alkoi lyyti kirjoittaa. vuoden verran meni ainakin mutta kun näin että yrittää niin en pistänyt kiertoon. itselläkin oli relampi olo. enhän mä hänen äitinsä ole!!!

on muuten IHANAA käydä yksin aamiaisella. juon ja syön just mitä huvittaa ja töllään tyhjyyteen kahvikupin kanssa jos tekee mieli!

Vierailija
46/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti kuitenkin Suomessa, joten etköhän sieltä kotiin pääse omin avuin. Täytyyhän nyt edes hotellin sääntöjä pystyä noudattamaan, tai sitten sopia myöhemmästä uloskirjoittautumisesta etukäteen. 

Vierailija
47/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättyisit jos tietäisit miten vähän ihmiset sinua ajattelevat :)

vai ihmiset töllää...ketkä ihmiset? ja mitä sitten?

Vierailija
48/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pakkasit omat tavarasi ja istut niiden kanssa aulassa. Mene maksamaan hotellilasku ja sano, että matkaseuralaisesi nukkuu mahdollisesti huoneessa ja laskuttakoon häneltä suoraan lisämaksu (miehen henkilötiedot ovat ilmeisesti hotellilla). Sitten otat lähimmän junan / bussin ja matkustat omatoimisesti kotiin tms. Toivottavasti ette ole naimisissa ja asu yhdessä... Voi mikä riesa. Mun hermo menisi totaalisesti tuollaisesta.

Mulla oli joskus ex, joka nukkui aamuisin tosi pitkään. Todella ärsyttävää matkoilla! Onneksi tuli ero eikä ehditty perhettä perustaa. Todella vetelä tyyppi.

Vierailija
49/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö nipo? Eiköhän se nipo ole miehesi. Sen sijaan sinua voi ehkä syyttää siitä, että olet antanut hänen omaksua tuollaisen diktaattorin aseman, etkä ole heti päättäväisesti kitkenyt yrityksiä kontrolloida sinunkin lomaasi.

Mitäpä jos NYT ottaisit ilmoitusasenteen: minä matkustan ja lomailen jatkossa yksin, koska sinä olet reissussa armoton määräilijä ja riidanhaastaja.

Ja sitten todella toteutat tuon, etkä kuuntele miehen raivoamista ja kiukuttelua. Hän saa tietenkin lomailla myös yksin.

Kriisihän tuosta urkenee, mutta kriisi teillä on jo nyt näpeissä.

Vierailija
50/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla lähdet yksin lomalle. Voi se mies nukkua kotonakin.

Vierailija
51/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:31"]Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi, ja ottaisit vastuun omasta onnellisuudestasi. Sanot vain rauhallisesti sille miehelle, ettet aio enää kuunnella turhaa valitusta ja negatiivista asennetta. Menet aamupalalle silloin kun itse haluat, ja mies menee koska hän haluaa. Älä kiinnitä mitään huomiota valituksiin, ole kuin et huomaisikaan. Ja jos tuollainen jatkuu, lopeta matkustaminen valittajan kanssa ja lähde yksin.  

[/quote]juuri näin! Nyt ryhtiä naiset!! Mieshän kohtelee sinua niinkuin annat kohdella. Jos mies nukkuu niin sitten lähdet yksin sinne syömään. Ja olet kuin et huomaiskaan toisen mökötystä. Älkää olko niin tossukoita naiset!!!!!

Vierailija
52/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Minulla on ollut tuontapainen mies. Niin ahdistavaa. Ja mihinkään ei voi mennä ja kaikki on pelottavaa, noloa ja ankeaa.

Miehelläsi on mielenterveysongelmia ja hän sairastuttaa sinutkin.

Vierailija
53/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:11"]

Sehän olisi hyvä jos et saisi kyytiä kotiin. Voisit lomailla hetken yksin. Vai oletko läheisriippuvainen? Mä menisin aamupalalle ja sanoisin että oli nälkä. Sen jälkeen lähtisin kaupungille. Laittaisin miehelle lapun että soita kun heräät, lähdin ulos lenkille :)

[/quote]

Niinpä, mies voi uhkailla sillä, ettet saa kyytiä kotiin, koska hän on niin varma, että et pärjäisi yksin. Tai niin varma siitä, että sinä pelkäät niin paljon, ettet pärjäisi yksin.

Ei tuollaisille miehille auta muuta kuin ruveta itsenäiseksi.

Myöhemmin sitten vollottavat, kun menettivät kiltin, lempeän ja "naisellisen" naisen.

Sinun kiltteydessäsi sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta mies käyttää sitä törkeästi hyväksi.

Vierailija
54/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta se mies sitten tuli sieltä huoneesta omia aikojaan. Kävin sitä ennen maksamassa ja omat tavarat minulla oli aulassa. Ei kuulema ollut mikään kiire. Ei kyllä tuntunut miltään lomalta, ei onneksi asuta yhessä.

Aloin miettiä, onhan mies jo "aikuinen" ja silti on tuollainen vetelys. Ärsyttää kun ajaessakin se on kuin peura ajovaloissa ja minä saan sitä neuvoa. Älytön räkyttäjä.

Ap

Vierailija
55/55 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuten sanoitte olen ollut ihan vietävissä. Kuvittelin varmaan että jokin muuttuisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi