Sattuiko ensimmäinen seksikerta oikeasti?
Vai pelkäsitkö ja kuvittelit vain, että sattuu? Miltä oikeasti tuntui?
Kommentit (48)
Outo asenteellinen kysymys, ihan kuin ei muka ketään oikeasti sattuisi... Kyllä esim. itse varmaan pelkäsinkin, en ollut varma sattuuko vai ei ja yritin tehdä kaiken niin mukavaksi kuin mahdollista että ei tuntuisi pahalta. Mutta sattui silti paljon enemmän kuin olin kuvitellut, ei kyllä mitenkään voinut vaan jännityksestä johtua. Seuraavalla kerralla luulin että ei sattusi, ja silti sattui. Joten ei auttanut silloinkaan vaikka oli vielä rennompi. Onneksi nykyään kaikki on hyvin ja tuntuu mukavalta.
Sattui ihan helkkaristi vaikka oli hyvä ja turvallinen tilanne ja olin kiihottunut. Sattui varmaan seuraavat 10 kertaa ennen kuin aloin nauttia itse yhdynnästä. Toki sitä ennen oli harrastettu ahkerasti suuseksiä ja masturbointia.
Tamponia pystyi alkaa käyttää vasta lapsen syntymän jälkeen eli varmaan aika rakenteellistakin ketä sattuu ja ketä ei.
Viiltävä kipu ekalla työnnöllä, sitten turta tunne ja ihmettely, että tätäkö tämä on ja sitten alkoi nousta mielihyvän aalto ja hyvä olo. Kaikkiaan positiivinen kokemus, vaikkakaan ei aivan kivuton.
Sattui. Puoli vuotta yritettiin silloisen poikaystävän kanssa säännöllisesti saada sisään, ennen kuin lopulta onnistui. Jälkeenpäin ajateltuna sinnikäs poikaystävä, että jaksoi odottaa ja yrittää. Vuoden verran seurusteltiin, hyvät muistot.
Ei tuntunut missään. Tyttöystävä yritti ratsastaa ja pomppi päällä kuin olisi ollut traktorin kyydissä, varmaan silläkin kokemattomuus. Oli tylsää mutta poikuus meni. Ei siis kummoista. Ajattelin että tuommostako seksi on, kunnes seuraava oli jo kokeneempi minkä jälkeen homma alkoi toimimaan. Sen jälkeen nautinto molemminpuoleista eri kumppaneiden kanssa. Yhteenvetona, että ekan kerran perusteella ei kannata kannata määritellä seksiä. Kokemuksen kautta se löytyy :) eka kerta varmaan aina huono, iän myötä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Sattui kamalasti eikä edes onnistunut (olin 17 v). Lähdin häpeissäni lähes juosten poikaystäväni luota kotiin karkuun. Kotona vessassa käydessä huomasin pikkupöksyissä verta eli olihan siellä jotain tapahtunut... Oli jotenkin niin noloa, että en halunnut enää tavata koko poikkista. Joskus myöhemmin kun sattumalta tavattiin, niin hän vaan ihmetteli, että "mitä ihmettä siinä tapahtui kun häivyit silloin, muutitko mielesi?" Eli hän ei edes ollut tajunnut, että olin vain liian tiukka ja kokematon.
Seuraavalla kerralla n. puoli vuotta myöhemmin ja toisen tyypin kanssa ei onneksi ongelmia enää ollut, vaikka pelkäsinkin koko hommaa aiemman kokemuksen takia.
On varmasti hämmentävä jopa järkyttävä kokemus nuorelle miehelle (pojalle?), jos nainen vain lähtee juoksujalkaa karkuun. Varsinkin, jos ei itse ole kovin kokenut, niin helposti tulee mieleen, että nyt teki jotain todella väärin.
jos tällä tarkoitetaan ekaakertaa pojan kanssa, niin ei sattunut. Toki olin sooloillut jo niin montavuotta(ehkä neljä) ja olin työnnellyt mun pilluun jos vaikka mitä =)- mun isoveli osti mulle 16v lahjaksi tekopeniksen, ja kyllä minä sitä käytin, vaikka olin sille "raivoissani" =) silloin
Hyvä seksi on tunne, ei suoritus. Siten ihminen jolla on ollut vain yksi seksikumppani, voi olla tyytyväisempi seksielämäänsä kuin toinen, jolla on ollut 150 partneria.
Sitäpaitsi kun tunnetta on pelissä, seksi nyksän kanssa on aina parasta.