Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkomielteiset eroottiset fantasiat

Vierailija
22.07.2021 |

Onko muilla tällaisia vai olenko ns. sekaisin päästäni? Eli siis haaveilen useita kertoja päivässä seksistä yhden ihmisen kanssa. Mietin hänen vartaloaan, kasvonpiirteitään, eleitään, ääntään jne. ja kuvittelen itseni erilaisissa tilanteissa hänen kanssaan. Fantasiointi on toisinaan ihan jatkuvaa.

Oikeaa seksiä en ole harrastanut kahdeksaan vuoteen ja viimeisin fyysinen läheisyys eroottisessa mielessä on vähän päälle neljän vuoden takaa. En enää tiedä, auttaako tähän mikään. Ilmeisesti olen toivoton tapaus. Haluaisin kyllä parantua tästä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellisestä kerrasta on noin kauan aikaa niin tottakai kai normaalia haaveilla, tietysti jos häiritsee arkielämää tuo niin sitten ehkä ei

Vierailija
2/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ihaninta on se, kun näen hänestä unta. Unessa olemme yhdessä ja hänkin välittää minusta. On kosketusta, hellyyttä, suudelmia jne. ja seksiä. Oikeassa elämässä en sellalsta ole kokenut vuosikausiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti haaveistasi, kuulostaa suht viattomalta

Vierailija
4/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä ihminen on, miten hänet tunnet? Onko nainen vai mies?

Vierailija
5/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellisestä kerrasta on noin kauan aikaa niin tottakai kai normaalia haaveilla, tietysti jos häiritsee arkielämää tuo niin sitten ehkä ei

Arkielämässä se menee juuri ja juuri. Joskus (liian usein) kesken työpäivän unohdun ajattelemaan häntä hetkeksi, mutta sitten kykenen jatkamaan taas velvoitteiden parissa. Yleensä eniten uneksin hänestä iltaisin ja aamuisin heti herättyäni.

Olen vieläpä todella hellyydenkaipuinen jopa parisuhteessa ja nyt siis ei ole ollut yhtään mitään vuosikausiin. Tavallaan silti ajattelen, että ansaitsen sen ankaran rakkauden puutteen myös. Mun pitää vain jaksaa näin, ilman mitään ihanuuksia. Se on osani ja kohtaloni elämässä.

Vierailija
6/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä ihminen on, miten hänet tunnet? Onko nainen vai mies?

En voi kertoa. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen edes.

Vierailija
7/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain parantua tästä. Tunnen moraalista häpeää siitä, että ajattelen häntä niin paljon. Tosin saan niistä haaveistani myös turvaa eli jos olen pelottavassa tai stressaavassa tilanteessa, niin mietin häntä, kaikkea hänessä. Siten rauhoitun ja tulen taas onnelliseksi. Ne ajatukset hänestä lohduttavat ja lämmittävät. En usko, että koskaan enää tulen kokemaan oikeaa parisuhdetta, sillä minun junani meni jo. :(

Vierailija
8/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa koetin turruttaa kaipuutani todella innokkaalla liikunnalla, mutta ei se auttanut. Matkustin maailman ääriin ja ajattelin edelleen häntä. Silitin pehmeää rantakiveä käsissäni ja ajattelin, että se silkkisen pehmeä pinta olisi hänen ihonsa. Jotenkin toivotonta ja samaan aikaan silti saan lohtua niistä haaveistani. Mutta en pääse tästä irti.

Vierailija
9/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama työkaverimiehen suhteen. En noin paljon ajattele mutta fantasioin usein. Ja näen ihania unia. Aamukahvilla sanon hymyillen että nukuinpa hyvin..:)

Vierailija
10/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/20 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää

Vierailija
12/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostan varmaan tosi tylyltä, mutta ehkä kannattaisi etsiä seksi seuraa ja miksei muutakin. Kyllä ihan varmasti löytyy. Sillä varmaan ratkeaisi ongelma.

Vierailija
13/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota yhteyttä jos kerran niin kiinnostaa?

Vierailija
14/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain parantua tästä. Tunnen moraalista häpeää siitä, että ajattelen häntä niin paljon. Tosin saan niistä haaveistani myös turvaa eli jos olen pelottavassa tai stressaavassa tilanteessa, niin mietin häntä, kaikkea hänessä. Siten rauhoitun ja tulen taas onnelliseksi. Ne ajatukset hänestä lohduttavat ja lämmittävät. En usko, että koskaan enää tulen kokemaan oikeaa parisuhdetta, sillä minun junani meni jo. :(

Jos näin ajattelet niin tuskin tulet kokemaan enää parisuhdetta. Mutta jos avaat mielesi ja lähdet etsimään uutta positiivisella asenteella niin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin sellaista löydät. Ajatuksilla on merkitystä, ja ei kannata luovuttaa ja jäädä kurjistelemaan jos on elämää elettävänä.

Olen samaa mieltä kuin pari kirjoittajaa aiemmin. Hae muuta seuraa tai ota yhteyttä ihailusi kohteeseen. Jos et kumpaankaan pysty niin ehdottaisin terapiaa tuosta ihailusi kohteesta irtipääsemiseen.

Vierailija
15/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta ihastumiselta vaikuttaa. Itse olen samanlainen, jos oikein kunnolla toiseen ihastun. Näitä ihastuksia on ollut muutama vuosien varrella, mutta koskaan en ole haaveilua enempää yhdenkään kanssa tehnyt. Eipä siihen oikein auta kuin aika, tämä kokemus toki parisuhteessa olevana. Sinkkuna saattaisi olla ettei sekään auttaisi, mutta toisten jo ehdottama suhde ja/tai toiseen ihastuminen saattaisi auttaakin.

Vierailija
16/20 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota yhteyttä jos kerran niin kiinnostaa?

En ole ap, mutta nainen ja minäkin "kärsin" jatkuvista seksifantasioista erääseen mieheen liittyen. En ota mieheen yhteyttä, koska olen ihastunut häneen ja haluaisin hänen kanssaan muutakin kuin pelkkää seksiä. Tiedän että seksi olisi hänen kanssaan varmasti todella hyvää ja intohimoista. Ja haluan häntä koko ajan. Mutta mies on varattu, tietääkseni.

En tiedä olisiko hän ollut kiinnostunut jostain seksisuhteesta, vaikka on varattu. Tuo mies ei ainakaan ole itse tehnyt aloitetta, eli ottanut yhteyttä. Vaikka taisi kyllä huomata ihastumiseni. Ja taisi ihastua hänkin. Varmaan hän ajattelee myös, ettei aloitteen tekeminen olisi soveliasta. Ajattelen kai että pallo on hänellä, koska hän on varattu. Siksi en ota yhteyttä vaikka hän kiinnostaa ja kiihottaa jatkuvasti.

Ajattelen jatkuvasti hänen komeita kasvojaan, miehekästä vartaloaan, eleitään, ja haaveilen kaikesta mitä haluaisin tehdä hänen kanssaan... Meidän välillä tuntui olevan sellaista kemiaa mitä kokee harvoin. Vaikka ei olla mitään seksuaalista tehty siis.

Ja jos joku tuntee nyt tarvetta tulla moralisoimaan, niin en mihinkään pettämiskuvioon haluaisi mennä mukaan. Enkä aio varastaa toisen miestä. En toivonut ihastuvani varattuun mieheen, mutta näin kävi ja hän on unelmieni mies. En voi ihastumiselleni mitään.

-eri

Vierailija
17/20 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
18/20 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette arvon naiset voi jutella ihastuksellenne vaikka varattu onkin. Kerran se seksi tai muu läheisyys kirpaisee

Vierailija
19/20 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut itseäni vanhempaan kollegaan. Hänen puheensa saa minut kuumenemaan. Hän on varattu ja lisäksi yli 2x minua vanhempi, en usko että kuuskymppisellä olisi mitään tarjottavaa minulle sängyssä enkä haluaisi olla toinen nainen, enkä kehtaisi esitellä vanhaa kaljuuntuvaa vaaria poikkiksenani, mutta siitä asti kun tämä henkilö opetti minua tehtäviini olen unekdinut seksistä hänen kanssaan. Joskus kuvittelen että mokaan töissä ja hän piiskaa minua avokämmenellä, joskus kuvittelen että tanssimme hitaita työmatkalla ja tunnen hänen kullinsa.

Ihmisellä vaan pitää olla hyviä seksifantasioita. En ikinä veisi ihastustani pitemmälle. Enkä antaisi vanhuksille.

Vierailija
20/20 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylllästynyt kirjoitti:

Miksette arvon naiset voi jutella ihastuksellenne vaikka varattu onkin. Kerran se seksi tai muu läheisyys kirpaisee

No äläs nyt niin kyllästynyt ole. Minä juttelisin kyllä ihastukselleni, jos häntä jossain edelleen näkisin, mutta kun olen muuttanut pois paikkakunnalta, niin en näe. Viestin laittaminen on mahdollisuus, mutta mistä tiedän etten häiriköisi varattua miestä?

Jos hän sattuisi tästä itsensä tunnistamaan ja jonkun vinkin antamaan, niin voisi olla eri asia. Me naisetkin tykätään siitä, että mies antaa selkeän vinkin. ;)