Viekö joku tosiaan koiran jo viideltä aamulenkille?
Kommentit (41)
On tulossa kuuma päivä. Mitäpä ei tekisi koiran hyvinvoinnin eteen vuorakaudenaikana, jolloin se jaksaa ulkoilla. Enemmän on syytä huoleen, jos joku tollo vie koiransa helteellä ulkoilemaan
Itse vien melko usein. Ei johdu kylläkään koirieni tarpeesta päästä noin aikaisin lenkille, vaan omasta aamuvirkkuudesta.
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan
Jos yöihmisellä on koira, niin mikä jottei sitäkin voisi ulkoiluttaa viideltä yöllä..
Mä olen hyvin aamuvirkku, ollaan usein koiran kanssa jo viideltä tultu 45min lenkiltä kotiin. On hiljaista ja rauhallista liikkua, näkee kauriita, kettuja yms.
Pakko elää koiran aikataulujen mukaan. Muuten tekee tarpeet sisälle.
Töihin lähdettävä kotoa kuudelta, joten viiden aikaa lähdetään koiran kans ulos.
Miksi ei veisi?
Mun koiralla kyllä tarve mennä ulos voi tulla ihan mihin aikaan vaan, vaikka kolmelta aamulla, kun on vatsallaan kaikkeen reagoiva.
Mutta joo, ulkoillaan usein aikaisin aamulla. Rauhalliset lenkit on parhaita. Voi nuuskutella ilman muita häiriöitä.
Saako koiran muka viedä lenkille ennen klo 6.00?
Vierailija kirjoitti:
Töihin lähdettävä kotoa kuudelta, joten viiden aikaa lähdetään koiran kans ulos.
Näköjään.
Olin kuudelta liikkeellä ja tuli koiranulkoiluttaja vastaan. Mutta kuusi on jo aika myöhä...
Ettekö kukkujat pelkää turvallisuutenne puolesta aamuvarhaisella?
Aikaiset kesäaamut on ihan parhaita koiranlenkityshetkiä. Vaikka meillä koirst ovat aamuisin vielä väsyneitä niin melkein joka päivä käydään lenkillä viiden-kuuden välillä. Itsekin aloitan etätyöt kotona vasta kahdeksan aikoihin, joten töidenkään takia ei olisi pakkoa. Mutta se linnunlaulu ja luonnon kauneus aamuisin, ei sitä mikään voita.
Heräsin tänään aikaisin. Oli kivaa mennä koiran kanssa ulos. Olisi kivaa mennä muutenkin aamuvarhaisella kävelemään. Mutta se on hiukan omituista. Koiran kanssa siihen on syy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin pitäisi pelätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin pitäisi pelätä?
Narkkareita yms.
Minä annan koiran olla irti ja ulkona koko yön, niin ei tarvitse vaivautua aamulenkille.
Vierailija kirjoitti:
Itse vien melko usein. Ei johdu kylläkään koirieni tarpeesta päästä noin aikaisin lenkille, vaan omasta aamuvirkkuudesta.
Sama. Menen aikaisin illalla nukkumaan, yleensä klo 21-22 välillä, joten herään myös aikaisin.
Ja lisäksi oli vaihe, jolloin nuori koiramme alkoi jo viiden aikaan ehdottelemaan uloslähtöä.
onhan tuo hyvin erikoisen kuulloista
Varmaan monikin kun pitää olla kuudelta jo duunissa.