Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin parveketupakointi :(

Vierailija
31.07.2014 |

Mitä haittaa meille jopa vartin välein tulevasta savusta voi olla? Lapsi 9kk ja odotan toista. En jaksa tuota kamalaa katkua :,(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuhaitta, ei muuta.

Vierailija
2/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 voi googlettaa passiivisesta tupakoinnista.

Ja sinä ap voit sanoa sille naapurille, että voisiko hän imeä niitä syöpäkääryleitään edes hieman harvemmin.

Valitettavasti tämä maailma ei pyöri sen mukaan mikä on muille, tai aina itsellekään, terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:57"]

2 voi googlettaa passiivisesta tupakoinnista.

Ja sinä ap voit sanoa sille naapurille, että voisiko hän imeä niitä syöpäkääryleitään edes hieman harvemmin.

Valitettavasti tämä maailma ei pyöri sen mukaan mikä on muille, tai aina itsellekään, terveellistä.

[/quote]

Olen keskustellut tuon juoppopariskunnan kanssa asiasta ja mikään muu ei ole niin varmaa kuin heidän OIKEUTENSA parveketupakointiin! Kuinka edes kehtasin kysyä vähentämisestä tai ehdottaa hyvin nätisti piharöökaamista! Ja olin oikeasti hienotunteinen mielestäni :(

Ap

Vierailija
4/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat vaan kiinni, ja lopeta muiden elämään puuttuminen.

Vierailija
5/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Joo muuten ei kiinnostaisikaan, mutta parveke on talon varjoisalla puolella, josta saisin sisälle viileämpää ilmaa. Jos luit aloitukseni, ehkä tajuat, että mielenkiintoni ei kohdistu toisten kyttäämiseen vaan heidän tiheästi palavien tupakoiden savun mahdollisista terveyshaitoista vauvoilleni.

Ap

Vierailija
6/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mielummin olisin luukut kiinni kun tupakanhajussa, ja painuisin itse pihalle jos on liian kuuma kotona.

Vierailija
7/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vertaistukea ap:lle. Me ollaan NIIN kärsitty seinänaapuripariskunnan ketjupolttamisesta, terveysvaikutukset mietityttää. Varsinkin näin helteillä tilanne on sietämätön. Paljon on myös harmittanut se, että lapsemme nukkuivat pieninä parhaiten ulkona, eikä meillä ollut mahdollisuutta käyttää omaa parvekettamme nukuttamiseen kiitos naapureiden. (yhteinen parveke väliseinällä, lasitus) Suomen pitäisi olla oikeusvaltio, mutta niin kauan kuin tupakoitsijoiden itsemääräämisoikeus (jota meillä ei muuten btw ole, koska emme voi valita olla tupakoimatta passiivisesti) voittaa toisten ihmisten oikeuden puhtaaseen hengitysilmaan ja olla tupakoimatta passiivisesti vastoin tahtoaan omassa kodissaan, on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
8/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa allergiataloon, siellä ei saa polttaa

Vierailija
9/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikein tyytyväinen, kun naapuri alkoi polttaa parvekkeellaan. Ennen röökaili sisällä, jolloin tupakan katku tuli meille keittiöön ja vaatehuoneeseen hormeja pitkin. Mieluummin näin...

Vierailija
10/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin pännii alakerran asujan ketjutupakointi parvekkeella. Se alkaa aamuyöstä ja loppuu joskus puolen yön jälkeen. Pari tuntia voitaisiin yöllä pitää parvekkeen ovea auki, mutta ei oikein jaksa untakaan rytmittää sen mukaan, miten naapuri tupakoi. Onneksi lastemme ollessa pieniä asui alakerrassa tupakoimaton ihminen, joten lapset saatiin parvekkeella nukuttaa.

http://www.hs.fi/tiede/a1372469156692

Vierailija
11/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne tupakoitsijat kuole pois sieltä jossakin vaiheessa.

Vierailija
12/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tupakoitsijat ovat itsekkäitä ja ajattelemattomia typeryksiä. Ei todellakaan ole mukavaa kun omaan asuntoon tulee se kamala lemu ja ei voi sen takia tuulettaa. Helvetti sentään! Miksi toiset pitää laittaa kärsimään?! 

Vierailija
13/13 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Joo muuten ei kiinnostaisikaan, mutta parveke on talon varjoisalla puolella, josta saisin sisälle viileämpää ilmaa. Jos luit aloitukseni, ehkä tajuat, että mielenkiintoni ei kohdistu toisten kyttäämiseen vaan heidän tiheästi palavien tupakoiden savun mahdollisista terveyshaitoista vauvoilleni.

Ap

[/quote]

Siitä tupakanhajusta ei ole lapsillesi terveyshaittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä