Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako naisen koulutus pariutumiseen?

Vierailija
22.07.2021 |

Onko esim. Lääkäri, juristinainen epäkiinnostavampi kuin hoitajana tai opettajana työskentelevä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kouluttuneempia kuin miehet ja se vähentää potenttiaalisten kumppanien määrää. Lääkäri tai juristi ei kelpuuta hitsaajaa tai raksamiestä.

Vierailija
42/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kurssitodistusta enkä mitään muutakaan päästötodistusta kumppanikseni ota, minä valitsen ihmisen.

Akateemiset ihmiset ovat hieman erikoisia (kovien alojen) viihtyvät varmaan keskenään paremmin kuin amiksen kanssa.

mies53v

amk tutkinnon saaneet kovapalkkaiset on juuri niitä tissi-pylly jauhajia ainakin niin meidän raksalla on...

en tiedä uppooko oikeus-, lääketieteelisissä piireissä paremmin politiikka/yhteiskunta/historia/ooppera aiheet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kurssitodistusta enkä mitään muutakaan päästötodistusta kumppanikseni ota, minä valitsen ihmisen.

Akateemiset ihmiset ovat hieman erikoisia (kovien alojen) viihtyvät varmaan keskenään paremmin kuin amiksen kanssa.

mies53v

amk tutkinnon saaneet kovapalkkaiset on juuri niitä tissi-pylly jauhajia ainakin niin meidän raksalla on...

en tiedä uppooko oikeus-, lääketieteelisissä piireissä paremmin politiikka/yhteiskunta/historia/ooppera aiheet...

Tarkoittaako tämä sitä, että akateemisissa perheissä ei liiemmin lakanoita heilutella? Spooky ajatus. Kyllä miehet noita tissi-pylly asioita miettii ihan akateemissa piireissäkin. Toivon ainakin niin.

mies53v

Vierailija
44/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Tarkoittaako tämä sitä, että akateemisissa perheissä ei liiemmin lakanoita heilutella? Spooky ajatus. Kyllä miehet noita tissi-pylly asioita miettii ihan akateemissa piireissäkin. Toivon ainakin niin.

mies53v

en tarkoittanut sitä vaan asiallista kielenkäyttöä ja käytöstapoja. 

Vierailija
45/45 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

mies53v

en tarkoittanut sitä vaan asiallista kielenkäyttöä ja käytöstapoja. 

Asia selvä. Työpaikallehan nuo ei kuulu ellei porukka sitten ole "sopivaa" juuri tuohon huumoriin. Työpaikoilla on tietyt säännöt sovittu, joten niitä sopii kaikkien noudattaa.

mies53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän