Vaikuttaako naisen koulutus pariutumiseen?
Onko esim. Lääkäri, juristinainen epäkiinnostavampi kuin hoitajana tai opettajana työskentelevä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kurssitodistusta enkä mitään muutakaan päästötodistusta kumppanikseni ota, minä valitsen ihmisen.
Akateemiset ihmiset ovat hieman erikoisia (kovien alojen) viihtyvät varmaan keskenään paremmin kuin amiksen kanssa.
mies53v
amk tutkinnon saaneet kovapalkkaiset on juuri niitä tissi-pylly jauhajia ainakin niin meidän raksalla on...
en tiedä uppooko oikeus-, lääketieteelisissä piireissä paremmin politiikka/yhteiskunta/historia/ooppera aiheet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kurssitodistusta enkä mitään muutakaan päästötodistusta kumppanikseni ota, minä valitsen ihmisen.
Akateemiset ihmiset ovat hieman erikoisia (kovien alojen) viihtyvät varmaan keskenään paremmin kuin amiksen kanssa.
mies53v
amk tutkinnon saaneet kovapalkkaiset on juuri niitä tissi-pylly jauhajia ainakin niin meidän raksalla on...
en tiedä uppooko oikeus-, lääketieteelisissä piireissä paremmin politiikka/yhteiskunta/historia/ooppera aiheet...
Tarkoittaako tämä sitä, että akateemisissa perheissä ei liiemmin lakanoita heilutella? Spooky ajatus. Kyllä miehet noita tissi-pylly asioita miettii ihan akateemissa piireissäkin. Toivon ainakin niin.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Tarkoittaako tämä sitä, että akateemisissa perheissä ei liiemmin lakanoita heilutella? Spooky ajatus. Kyllä miehet noita tissi-pylly asioita miettii ihan akateemissa piireissäkin. Toivon ainakin niin.
mies53v
en tarkoittanut sitä vaan asiallista kielenkäyttöä ja käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
mies53v
en tarkoittanut sitä vaan asiallista kielenkäyttöä ja käytöstapoja.
Asia selvä. Työpaikallehan nuo ei kuulu ellei porukka sitten ole "sopivaa" juuri tuohon huumoriin. Työpaikoilla on tietyt säännöt sovittu, joten niitä sopii kaikkien noudattaa.
mies53v
Naiset ovat kouluttuneempia kuin miehet ja se vähentää potenttiaalisten kumppanien määrää. Lääkäri tai juristi ei kelpuuta hitsaajaa tai raksamiestä.