Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit pettäjälle?

Vierailija
31.07.2014 |

Vaikka täällä onkin enemmistö mammoja, niin oliskos isiäkin paikalla? 

Rakastan vaimoani, koska hän on lasteni äiti.Mutta seksikin olisi kivaa, jo mielenterveydenkin kannalta. 

Mitä vinkkejä teillä on antaa pettämiseen (ei ole rahaa maksullisiin), niin ettei vaimolle tulisi murhetta eli suotta tietäisi. Kaveripiirini isät ovat sen verran vauraita, että pystyvät tarpeellisen seksinsä ostamaan ammattilaisilta ja parilla on jopa vaimona epänormaali eli seksiä haluava nainen (en voisi olla enempää kateellinen, mutta voittaahan jotkut lotossakin). Eli kaveripiiristäkään ei ole apua saati vinkkejä.

Eli mitä pitäisi ottaa huomioon?

Ja en kaipaa tähän mitään moraalisaarnoja epämoraalisilta naisilta, joiden mielestä miehen pitäisi myös olla syömättä ruokaa, jos akkansa sattuisi elämään ilman ravintoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kamalaa, kuin karvaton aikuinen mies. Yhh, ihan kui  panisi jotain pikkulasta.

Vierailija
22/32 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaakonimimerkki ap, aina puutteessa kun sitä käyttää sekä miehet että naiset?;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ihmiset hoi!

Anteeksi jos nipotan mutta nipotan silti!

oma mies on pettänyt kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla tunnusti itse, jonka takia oli helpompi antaa anteeksi vaikka olinkin järkyttynyt. Toisella kerralla minulla oli omat epäilykseni ja asiaa olin myös tiedustellut mutta mieheni kielsi. Kuitenkin parin viikon jälkeen myönsi jälleen. Tätä oli vaikeampi sulattaa sillä hän oli valehdellut.

Nyt mieheni on kertonut rehellisesti että hänen ideologia jonka mukaan haluaisi elää on, että seksi voi kuulua myös ystävyyssuhteisiin. Olen asiasta hieman harmissani mutta nyt pohdimme yhdessä ja käymme erittäin hyviä keskusteluja siitä, että mieheni saisi mahdollisesti ideologiaansa toteuttaa. Sovimme säännöistä yms.

Rakastamme toisiamme kovasti ja tiedän että mieheni sitä myös sanoessaan tarkoittaa. Olemmehan olleet ihastuneita toisiimme jo viisivuotiaina.

Miksi tämän tarinani kerroin?

Olkaa ihmiset puolisoillenne avoimia ja rehellisiä, pettäminen satuttaa mutta avoimuus ei. On tärkeää että jokainen saa olla suhteessa jossa tuntee olonsa hyväksi. Alkuun kun asiaa pohdin, tunnelin päässä oli hyvin pimeää. Nyt tie näyttää valoisalta ja vilpittömösti uskon yhteiseen tulevaisuuteen.

Rehellisyys + Avoimuus + luottamus + Arvostus = Rakkaus

Kiitos ja Aamen

N

Vierailija
24/32 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele tyydyttämään naisesi, niin ei tarvitse pettää. Ei kukaan pihtaa, jos seksi on hyvää!

Mutta vaikkei pihtaiskaan niin kyllä parin kolmen vuoden jälkeen alkaa jo kaivata vaihtelua. Ei se sama tuttu toosa jaksa vaan ikuisesti innostaa..

Vierailija
25/32 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna mitään aihetta epäilyille.

Helpointa jos panokaverisi olisi myös "onnellisesti naimisissa" niin pelin henki on molemmille selvä ja samat riskit molemmilla jäädä kiinni.

Älä tuo uusia tuoksuja kotiin, peseydy vain niillä aineilla joita kotoa löytyy.

Jos et tekstaile normaalisti pitkin iltaa niin älä aloita sitä nyt kun se saattaa antaa aihetta epäilyille.

Älä kerro kenellekkään koska joku kateellinen saattaa kertoa tai tuntee panokaverisi.

26/32 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei ihmiset hoi!

oma mies on pettänyt kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla tunnusti itse, jonka takia oli helpompi antaa anteeksi vaikka olinkin järkyttynyt. Toisella kerralla minulla oli omat epäilykseni ja asiaa olin myös tiedustellut mutta mieheni kielsi. Kuitenkin parin viikon jälkeen myönsi jälleen. Tätä oli vaikeampi sulattaa sillä hän oli valehdellut.

Nyt mieheni on kertonut rehellisesti että hänen ideologia jonka mukaan haluaisi elää on, että seksi voi kuulua myös ystävyyssuhteisiin. Olen asiasta hieman harmissani mutta nyt pohdimme yhdessä ja käymme erittäin hyviä keskusteluja siitä, että mieheni saisi mahdollisesti ideologiaansa toteuttaa. Sovimme säännöistä yms.

Rakastamme toisiamme kovasti ja tiedän että mieheni sitä myös sanoessaan tarkoittaa. Olemmehan olleet ihastuneita toisiimme jo viisivuotiaina.

Olkaa ihmiset puolisoillenne avoimia ja rehellisiä, pettäminen satuttaa mutta avoimuus ei. On tärkeää että jokainen saa olla suhteessa jossa tuntee olonsa hyväksi. Alkuun kun asiaa pohdin, tunnelin päässä oli hyvin pimeää. Nyt tie näyttää valoisalta ja vilpittömösti uskon yhteiseen tulevaisuuteen.

Kiitos ja Aamen

N

Siis niin oikeahenkinen viesti, täysillä allekirjoitan tämän!

Meillä on kerrassaan upea ja toimiva suhde vaimoni kanssa muutoin, mutta hän ei vaan ole niin viriili ja innokas kuin mitä itse olen. Pitkään olemme asiasta keskustelleet hyvin avoimesti, ja olemme sen seurauksena sopineetkin, että voin sopivan tilanteen tullen nauttia seksistä myös jonkun toisen naisen tai pariskunnan seurassa. Yhden kerran olen tätä "voucheria" jo käyttänyt ja täysin avoimesti asian jakanut tuolloin vaimoni kanssa. Se piti edelleen yllä luottamusta ja jopa vahvisti suhdettamme.

Tarkoitus on toki löytää jostain hyvä ja pysyvämpi järjestely jonkun samaa 'kohtaloa' kokevan kanssa. Toivoisinkin siinä tapauksessa kohtaavani jonkun, joka olisi samalla tavoin oikeamielisesti ja avoimesti liikkeellä, eikä salaa pettämässä jotakuta kanssani. Jos seksiä nauttii siis avioliiton ulkopuolella yhteisesti sopien, sehän ei ole pettämistä, vaan hyvää lisää omalle parisuhteelle :=)

Vierailija
27/32 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskagentleman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei ihmiset hoi!

Kiitos ja Aamen

N

Siis niin oikeahenkinen viesti, täysillä allekirjoitan tämän!

Meillä on kerrassaan upea ja toimiva suhde vaimoni kanssa muutoin, mutta hän ei vaan ole niin viriili ja innokas kuin mitä itse olen. Pitkään olemme asiasta keskustelleet hyvin avoimesti, ja olemme sen seurauksena sopineetkin, että voin sopivan tilanteen tullen nauttia seksistä myös jonkun toisen naisen tai pariskunnan seurassa. Yhden kerran olen tätä "voucheria" jo käyttänyt ja täysin avoimesti asian jakanut tuolloin vaimoni kanssa. Se piti edelleen yllä luottamusta ja jopa vahvisti suhdettamme.

Tarkoitus on toki löytää jostain hyvä ja pysyvämpi järjestely jonkun samaa 'kohtaloa' kokevan kanssa. Toivoisinkin siinä tapauksessa kohtaavani jonkun, joka olisi samalla tavoin oikeamielisesti ja avoimesti liikkeellä, eikä salaa pettämässä jotakuta kanssani. Jos seksiä nauttii siis avioliiton ulkopuolella yhteisesti sopien, sehän ei ole pettämistä, vaan hyvää lisää omalle parisuhteelle :=)

Kiitos :)

Vierailija
28/32 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse hankkinut halvan peruspuhelimen toiseksi puhelimekseni ja siinä on repairt liittymä. tuolla sitten pidän yhteyttä ihmisiin, joitten olemassa olosta en halua vaimon saavan tietää. vaimo saa vapaasti urkkia päivittäisessä käytössäni olevaa puhelinta, sitähän kun en käytä mihinkään sopimattomaan.

Vierailija
29/32 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ono dual sim puhelimestä hyötyä eli toienn kortti koko ajan paikallaa mutta voiko vastata kuin toisesta kortista tulevaan kerrallaa?

Vierailija
30/32 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä itteensä kyllästyneet möhömahat ja muut idiootit pohtivat potentiaalisia pettämistapoja. Anna mun kaikki kestää. Älytöntä yksinkertaisuutta. No tylsältä kuulostaa tuollainen vähä-älyisten ideointi. Hehe😁.

Vierailija
31/32 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, kukaan ei ansaitse pettämistä.

Vierailija
32/32 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti minkälaisia ihmisiä. Omaa puolisoa pitäisi sen verran kunnioittaa, että puhuu asiasta reilusti ja suoraan. Onko se niin vaikeaa sanoa puolisolle, että haluan ja kaipaan seksiä todella paljon. Että mitäs tehdään? Haluatko yrittää tehdä asialle jotakin vai sovitaanko että saan hakea seksiä muualta. Ellei kumpikaan vaihtoehto käy puolisolle, niin sitten sanotaan että ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, koska en halua ilman seksiä elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan