Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tv-sarjoja seuraat tällä hetkellä?

Vierailija
30.07.2014 |

Itse olen katsellut nyt Sinkkuelämää, lisäksi Muodin huipulle, Boardwalk empire ja True blood (C-morelta uusin kausi) on nähtävä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tupla nyt tule oikein kun uusintoja mutta.. hannibal, suits on tällä hetkellä ihan lemppareita...sitten odotan uutta vain elämää, talent USA:ta, huutokauppakeisaria, kiiltokuvia..

Vierailija
2/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorannan tähtöset, laatuviihdettä!

Vierailija
4/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good Wife, Holmes NYC, Greyn Anatomia, Kosto, Scandal, Sinkkuelämää, Klikkaa Mua...

Suurin osa nyt tauolla tai tulee uusintana paitsi Kosto. Scandalia pystyy netistä kattoon eteenpäin :)

Vierailija
5/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran, Valkoinen kuningatar, lähinnä netflixistä katson sitten kaikenlaisia sarjoja

Vierailija
6/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso oikeastaan kuin Grand Design (ja nämäkin viimeisimmät olen jo nähnyt) ja Sinkkuelämää. True blood odottelee jaksossa 4:6 että saisin siitä jatkettua... 

Vierailija
7/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää on tullut katsottua, ei nyt ihan joka jaksoa mutta useamman kerran viikossa. Downton Abbeyn ja Hakekaa kätilön uusinnat on ihan must.

Vierailija
8/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto, Nashville, Middle, Pukumiehet, Carrien päiväkirjat, Petolliset enkelit.

Vierailija
9/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannibal, Doctor Who, Supernatural, bbc Sherlock ainaki

Vierailija
10/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni perhe. Äää, uusimman kauden vika jakso tulee tiistaina, ja sen jälkeen ei oo ennen syksyy mitään, mitä ois pakko seurata.

Vierailija
11/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernia minäkin. Paras sarja.

Vierailija
12/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witches of east endin toinen kausi alkoi nyt, joten sitä.

Seuraisin periaatteessa pretty little liarsia myös nyt, mutta tämä nykyinen kausi on niin huono, niin huono, etten vain pysty enää. 

Syksyllä alkaa kaikki mun seuraamat sarjat taas. Netflixista olen katsonut cedar coven ekan kauden, ei ollut kummoinen, ja bitten sarjan ekan kauden.

Vierailija
13/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:23"]Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.

[/quote]

Ja petolliset enkelit myös. En älyä miksi sitä on tehty vain yks kausi, vaikka se on miljoona kertaa parempi, kuin täydelliset naiset joka aikoinaan vaan kesti ja kesti.

Vierailija
14/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Men (uusin kausi nyt Nelonen Primella), Greyn Anatomia, Uusi Sherlock. Netflixistä katson tällä hetkellä Hemlock Groven toista kautta. 

Vierailija
15/47 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei tule oikein mitään seurattavaa.  Uhka ja Huippumalli haussa maanantaina ja viikonloppuna Kosto ja Selviytyjät. Netflixistä katsoin Orange is the New Black sarjan ja Areenalta Brisoners Wives.

Vierailija
16/47 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään tällä hetkellä. True bloodin uus tuotantokausikin on jumiutunut mulla kolmanteen jaksoon. Walking Deadia odotan kuin kuuta nousevaa alkavaksi taas lokakuussa. 

Vierailija
17/47 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kesällä tule mitään muuta kuin uusinnan uusinnan uusintoja. Poliisit-sarjasta tykkään.

Vierailija
18/47 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni Perhe... En muuta. Uusintoja satunnaisesti, klikkaa mua ja sinkkuelämää lähinnä.

Vierailija
19/47 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mc leodonin tyttäret vai mikä lie <3

Vierailija
20/47 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:23"]Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.

[/quote]

Mikä toi KUWTK on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi