Mitä tv-sarjoja seuraat tällä hetkellä?
Itse olen katsellut nyt Sinkkuelämää, lisäksi Muodin huipulle, Boardwalk empire ja True blood (C-morelta uusin kausi) on nähtävä.
Kommentit (47)
Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.
Aurinkorannan tähtöset, laatuviihdettä!
Good Wife, Holmes NYC, Greyn Anatomia, Kosto, Scandal, Sinkkuelämää, Klikkaa Mua...
Suurin osa nyt tauolla tai tulee uusintana paitsi Kosto. Scandalia pystyy netistä kattoon eteenpäin :)
Olipa kerran, Valkoinen kuningatar, lähinnä netflixistä katson sitten kaikenlaisia sarjoja
En katso oikeastaan kuin Grand Design (ja nämäkin viimeisimmät olen jo nähnyt) ja Sinkkuelämää. True blood odottelee jaksossa 4:6 että saisin siitä jatkettua...
Sinkkuelämää on tullut katsottua, ei nyt ihan joka jaksoa mutta useamman kerran viikossa. Downton Abbeyn ja Hakekaa kätilön uusinnat on ihan must.
Kosto, Nashville, Middle, Pukumiehet, Carrien päiväkirjat, Petolliset enkelit.
Hannibal, Doctor Who, Supernatural, bbc Sherlock ainaki
Moderni perhe. Äää, uusimman kauden vika jakso tulee tiistaina, ja sen jälkeen ei oo ennen syksyy mitään, mitä ois pakko seurata.
Witches of east endin toinen kausi alkoi nyt, joten sitä.
Seuraisin periaatteessa pretty little liarsia myös nyt, mutta tämä nykyinen kausi on niin huono, niin huono, etten vain pysty enää.
Syksyllä alkaa kaikki mun seuraamat sarjat taas. Netflixista olen katsonut cedar coven ekan kauden, ei ollut kummoinen, ja bitten sarjan ekan kauden.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:23"]Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.
[/quote]
Ja petolliset enkelit myös. En älyä miksi sitä on tehty vain yks kausi, vaikka se on miljoona kertaa parempi, kuin täydelliset naiset joka aikoinaan vaan kesti ja kesti.
Mad Men (uusin kausi nyt Nelonen Primella), Greyn Anatomia, Uusi Sherlock. Netflixistä katson tällä hetkellä Hemlock Groven toista kautta.
Kesällä ei tule oikein mitään seurattavaa. Uhka ja Huippumalli haussa maanantaina ja viikonloppuna Kosto ja Selviytyjät. Netflixistä katsoin Orange is the New Black sarjan ja Areenalta Brisoners Wives.
Enpä juuri mitään tällä hetkellä. True bloodin uus tuotantokausikin on jumiutunut mulla kolmanteen jaksoon. Walking Deadia odotan kuin kuuta nousevaa alkavaksi taas lokakuussa.
eihän kesällä tule mitään muuta kuin uusinnan uusinnan uusintoja. Poliisit-sarjasta tykkään.
Moderni Perhe... En muuta. Uusintoja satunnaisesti, klikkaa mua ja sinkkuelämää lähinnä.
Mc leodonin tyttäret vai mikä lie <3
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:23"]Winners & Losers (onnenkantamoinen), Offspring (rakkautta ja jälkikasvua) ja KUWTK.
[/quote]
Mikä toi KUWTK on?
No ei tupla nyt tule oikein kun uusintoja mutta.. hannibal, suits on tällä hetkellä ihan lemppareita...sitten odotan uutta vain elämää, talent USA:ta, huutokauppakeisaria, kiiltokuvia..