Olen syönyt tänään 3 jäätelöä ja aion syödä vielä neljännen...
Oon syönyt kaksi sellaista isohkoa suklaakuorrutteista puikkoa ja yhden mehujään, ajattelin vetää vielä toisen mehujään :D
Kommentit (18)
Mitä mehujäätelöä? Oi että, en oo koko kesänä syöny mehujäätelöä, rupes niin tekee mieli. :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:50"]
Mitä mehujäätelöä? Oi että, en oo koko kesänä syöny mehujäätelöä, rupes niin tekee mieli. :)
[/quote]
Pirkka murkkuja
Mä olen syönyt 6 eskimopuikkoa ja syön vielä yhden. Ovat niin pieniä :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Pirkka murkkuja
[/quote]
Onko noita muka vielä olemassa, en ole missään kaupassa nähnyt :O
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Pirkka murkkuja
[/quote]
[/quote]
On, sellaisissa 10kpl laatikoissa. Olivat tarjouksessa k-supermarketissa viime viikolla
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Pirkka murkkuja
[/quote]
[/quote]
Täällä ainakin k-supermarketissa on, tosin vaan paketeissa, ei saa yksittäin.
Joo mäkin, aion kyllä oksentaa myös.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:00"]
Joo mäkin, aion kyllä oksentaa myös.
[/quote]
Minä en aio oksentaa, mutta päätin järkyttää av-mammoja :D AP
Tälläsinä hellepäivinä ei tarvi laskea jäätelöitä! :) mulla ainaki on ruokahalut ihan nollassa, nii pääasia et jotain ees syö ja yrittää tehdä olonsa mukavaks. Kyllä sitä sit taas ehtii kitkuttaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:01"]
Löytyykö amppareita myös?
[/quote]
Joo, oli niitäkin yhtä isoissa laatikoissa. AP
Söin eilen kymmenen Eskimo puikkoa. Ei enää monipakkauksia mulle...
Peeveli! Miksi ei saa yksittäin? Mehujäät hankala kuljettaa sulamatta näillä keleillä.
Ostan litran pakkauksia tulee edullisemmaksi. Oon nyt syönyt viiden päivän aikan 4 litraa jädeä. En koskaan aiemmin näin paljoa. vielä linjat kestää vaikken keijukainen olekaan.
Ampparit on parempia kuin murkut!
Alkoi oksettaa tämä aloitus, koska söin tänään 4 jäätelöä, joista 2 oli isoja ja olo on muutenkin etova lääkityksen vuoksi.
No wau! Mahdatko selvitä hengissä urakastasi?